G4Media.ro

Un șofer din Ministerul Educației a ajuns la un venit lunar de…

Foto: Pexels.com

Un șofer din Ministerul Educației a ajuns la un venit lunar de peste 5.500 de lei, cât al unui profesor cu 25 de ani vechime și gradul I, aflat la maximul carierei sale – document

Îndemnizația lunară brută a unui șofer din Ministerul Educației a fost, în martie 2023, de peste 5.000 de lei pe lună, conform situației veniturilor salariale din instituție, publicată recent. În ultimul an de zile, șoferul respectiv a avut o majorare salarială de 760 de lei, conform grilelor publicate, reprezentând o creștere de 17,5% față de îndemnizația primită în luna martie 2022. Suma la care a ajuns șoferul este cât cea pe care un profesor aflat la apogeul carierei sale o primește în acest moment, conform Legii 153/2017, după cum scrie Edupedu.ro.

Concret, șoferul de pe grila Ministerului Educației câștigă o îndemnizație lunară de 5.090 de lei, la care se adaugă un spor de condiții vătămătoare de 410 de lei, în total 5.500 de lei pe lună. Pentru postul de șofer sunt necesare studii medii, adică liceul.

Un profesor cu studii superioare de lungă durată și gradul I didactic, cu o vechime de peste 25 de ani, are un salariu brut lunar de 5.517 lei, iar cel al unui profesor cu vechime de 20-25 de ani este de 5.101 lei pe lună, în martie 2023, lună în care cadrele didactice au ajuns la maximul grilei de salarizare prevăzut în Legea 153/2017.

Edupedu.ro a semnalat situația șoferului care câștigă cât un profesor la nivelul maxim al carierei încă din 2020.

Citește mai mult pe Edupedu.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Românica iɗioată.

  2. Veniți din Occident să băgați banii câștigați cu greu in Occident în afaceri care să plătească salariile nesimțite ale bugetarilor si specialilor! Administrația răsfățată vă așteaptă cu fițe, controale idi0ate, și dispreț!

  3. Pană la „revolutie”,cei cu studii superioare erau respectati,cat decat.Astazi,cei care au mai ramas,cu diplome si cu competente autentice,au devenit,în anumite privinte,”dusmanii societatii”.Si asta in numele egalitatii prost inteleasă si pentru ca restul sunt mult mai multi si votează.Seamană cu o altă formă de „dictatură a proletariatului”.Proletarul este înlocuit,de data aceasta,cu cetateanul needucat,care se uneste,votează,si îsi pune in functie pe unul care seamana cu el,dar care este,asa cum am mai spus,șmecher si bun de gură.Dacă mai vorbeste,fară întreruperi,si în limba de lemn,votantii lui „sunt in limbă dupa el”😁,îl consideră cel mai capabil.

  4. Habar nu aveti ce stres este sa conduci in Bucuresti si sa ajungi la timp la intalnirile importante care definesc viitorul stralucit al acestei tari…

    • Sau sa ti secretele murdare ale celor pe care îi transporti ca pe un trofeu.Trebuie sa fi „licentiat”in „școala vietii” !

  5. formularile din titlu/articol, premisa de la care pornesc, si ideea pe care o induc nu fac altceva decat sa asmuta oamenii de rand unul impotriva celuilalt, cu salariile lor de toata jena, cu tot.

    sa comparam salariul profesorului cu salariile, indemnizatiile si pensiile de zeci de mii de lei spre zeci de mii de euro ale tuturor politrucilor si trepadusilor lor politici de prin agentii, autoritati, consillii, secretariate, magistraturi, inspectorate, etc.

    iar asta sa o facem zilnic, poate incepe lumea sa vada, iar porcii sa transpire.

  6. invatatorii, profesorii MANDRI de cei „10” lei marire salar, voteaza de 33 ani PSDNLUDMR !!!
    sa felicitam pe MARELE TRADATOR pentru succesurile ROMANICII EDUCATE

    • cum spunea unul de la PSDNLUDMR despre amante , ” da’ ce, soferii nu sunt si ei oameni ?”

  7. Problema nu este șoferul care practica o meserie relativ periculoasă și care după părerea mea chiar își merită fiecare bănuț ci politicieni noștri care au politizat educația, medicina etc.Media de viață a unui șofer este destul de scăzută ținând cont de condițiile de trafic de la noi stres in trafic etc.Trebuie avut în vedere că în meseria de șofer ști când pleci dar nu ști dacă te mai întorci,iar ore de meditație șoferul nu poate da și pe langa viața lui trebuie să aibă grijă și de cei pe care ii transporta pt că este transport persoane nu alimente.Profesori ,uni dintre ei au intrat cu medii mici și o sa formeze generații și generații…sper că nu de șoferi pt că de ei nu mai avem nevoie …