G4Media.ro

Două locomotive private s-au ciocnit pe ruta Videle-Giurgiu / Un mecanic, sub…

sursa foto: ISU Giurgiu

Două locomotive private s-au ciocnit pe ruta Videle-Giurgiu / Un mecanic, sub influența băuturilor alcoolice (surse)/ Două persoane au fost transportate la spital / Patru trenuri de călători au fost anulate

Două locomotive fără vagoane, care aparțin unor operatori privați, s-au ciocnit pe ruta Videle-Giurgiu, conform informațiilor G4Media. În cele două locomotive se aflau trei persoane, iar două dintre ele au fost transportate la spital, cu leziuni.

Update Ora 12.34: Purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, la ora 12.25 a fost redeschisă linia CF Toporu – Chiriacu, iar circulația feroviară este reluată în condiții normale de trafic, fără restricții de viteză.

Update Ora 10.10: Patru trenuri de călători au fost anulate miercuri dimineaţa în urma accidentului feroviar din judeţul Giurgiu, unde două locomotive care aparţin unor operatori privaţi de marfă s-au ciocnit frontal între staţiile Toporu şi Chiriacu, informează CFR Călători, potrivit Agerpres.

„Circulaţia trenurilor pe secţia Videle – Giurgiu este temporar întreruptă din cauza tamponării dintre două locomotive care aparţin unor operatori privaţi de marfă între staţiile Toporu şi Chiriacu. Până acum au fost anulate următoarele trenuri de călători: trenul R 9340 Giurgiu Nord – Bucureşti Nord; trenul R 9341 Videle – Giurgiu; trenul R 9342 Giurgiu – Videle; trenul R 9343 Videle – Giurgiu”, se arată în informarea CFR Călători.

Potrivit sursei citate, la faţa locului s-au deplasat reprezentanţii autorităţilor competente care cercetează cauzele producerii acestui incident, precum şi echipele intervenţie feroviară pentru eliberarea gabaritului.

Programul de circulaţie în zona afectată se va desfăşura în funcţie de măsurile operative stabilite şi dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA.

În aceste condiţii, CFR Călători avertizează că până la redeschiderea circulaţiei în condiţii de siguranţă, pot fi posibile întârzieri ale trenurilor de călători, dar şi ale altor trenuri din graficul de circulaţie pentru a se asigura legăturile la trenurile întârziate.

Știrea inițială: De asemenea, mecanicul de locomotivă care nu ar fi respectat semnalul de oprire s-ar fi aflat sub influența băuturilor alcoolice, cu 0,64 mg/l alcool pur în aerul expirat.

Din primele informații obținute, se pare că una dintre locomotive nu deținea ordin de circulație.

Circulația feroviară este oprită în zonă.

Purtătorul de cuvânt al CFR SA anunță că, din punct de vedere al traficului feroviar de călători, două trenuri Regio, care circulă pe relația Giurgiu – Videle, sunt staționate în Giurgiu și așteaptă redeschiderea liniei. „Estimăm reluarea circulației pe relația Giurgiu – Videle în jurul orei 9.00”.

De asemenea, Oana Brânzan a mai transmis că „cele două locomotive private sunt avariate, nu sunt deraiate, iar mecanicii au fost transportați la spital. Accidentul feroviar este anchetat de AGIFER, instituție abilitată să stabilească cu exactitate cauzele producerii acestui eveniment feroviar”.

UPDATE Comunicatul oficial al ISU Giurgiu

Doi bărbați, în vârstă de 55 și 58 de ani, au ajuns la spital, în această noapte, în urma unui accident feroviar ce s-a produs între localitațile Toporu și Chiriacu. Evenimentul a avut loc la aproximativ un km de Gara Toporu, între două locomotive.

La caz s-au deplasat pompierii din cadrul ISU Giurgiu și ISU Teleorman, cu două autospeciale de stingere, o descarcerare, două ambulanțe SMURD și două ambulanțe ale Serviciului Județean de Ambulanță Giurgiu.

Echipajele au constatat faptul că în locomotive se aflau trei bărbați, găsiți conștienți și cooperanți. Doi dintre aceștia au fost preluați de SAJ și transportați la Uniunea de Primiri Urgențe Giurgiu. Un alt bărbat, în vârstă de 57 de ani, a primit îngrijiri medicale la fața locului, refuzând transportul la spital pentru investigații suplimentare.

Nu au fost afectate liniile de cale ferată, fiind avariate doar cele două locomotive.

Cazul a rămas în atenția autorităților competente pentru cercetări.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Ce oameni iresponsabili ,care merită sancțiuni drastice-unul să plece băut în cursă și să nu vadă semnalul de oprire,iar altul să circule fără să aibă ordin de circulație,așa ca o căruță pe câmp.

  2. Iar a apărut articolul de propagandă săptămânală al rechinilor care își spun „Bucharest Real Estate Club”.
    Cu comentariile blocate !
    Jenant, G4 !

  3. Au și apărut spălătorii de serviciu. Stai nene liniștit, nu are nicio vină fostul băiat de mingi al lui Dragnea.
    Nu are ministrul nicio responsabilitate față de cine primește licențe de transport pe căile ferate. Nu are ministerul organe de control al acestor agenți privați. Oricine își poate cumpăra tren de pe internet și apoi transporta oameni pe căile ferate.
    Grindeanu nu are timp să controleze aceste firme, el doar colectează șpaga.
    Oricum, o asemena valoare ca Grindeanu nu merge cu trenul, deci nu poate păți nimic dacă ăia angajează bețivi. Doar proștii merg cu trenul, așa că dă-i în mă-sa.

  4. În cazul mecanicului beat de la Fetesti, Drula a suspendat imediat licența firmei respectivului de a mai face transport pe calea ferată. Apoi Grindeanu a reactivat-o… Asta ca spuneai ca nu e nicio diferența între miniștri, pentru ca sunt firme private

  5. Grav e că sistemul feroviar a cam luat-o razna ,fiind al nu știu câtelea incident feroviar din acest an.Ba locomotive fără frâne și nesupuse reviziei prin ordin de ministru care accelerează în loc să frâneze la Galați și omoară oameni chiar în timpul serviciului,ba puștani sau tineri necopți la minte care fură locomotive din gară sau triaj la Medgidia și le mută ca pe o jucărie de pe o linie pe alta,ba mecanici care nu opresc la semnalizarea de oprire feroviară și merg înainte de capul lor, cu găndul că poate să se modifice semnalizarea și să primească liber(la Roșiori de Vede parcă).Oare se vor mai pune în cursă locomotive și vagoane nesupuse reviziei tehnice,se vor face testări ,evaluări și monitorizări profesionale ale mecanicilor de locomotiva,fie ei din sistemul public sau privat?Mai garantează cineva securitatea călătorilor din trenuri ?Ne mișcăm și noi cumva ,întreprinden ceva de la nivel de minister dle.ministru performanță Grindeanu?

    • In primul rand ca existenta unui ministru la transporturi de talia acestui grindeanu este in sine un act de sabotaj, deci nu are rost sa-i punem intrebari chiar lui

    • Poate nu ar fi rau sa se re-gandeasca acest minister pentru a fi des-politizat.
      Macar pentru o perioada de tranzitie (asa, optimist, 10 ani) postul de Ministru al Transportului sa se incredinteze prin alta procedura, (nu stiu… prin alegere directa ca primarii?) pe criterii care sa implice mai mult aptitudinile profesionale decat pe cele politice.
      Ciolacu a facut o „marturisire” de „credinta”: il apreciaza pe Grindeanu ca ministru si il vrea ministru in continuare in guvernul lui – chiar si nu neaparat la transporturi, adica il apreciaza pentru capacitatile colaterale: cum ar fi ca e gargaragiu, panglicar, deci e eficient politic. Ca vorbeste si face prostii, nu conteaza.

  6. Finanțarea pentru revizia tehnică a locomotivelor cu sistemul de frânare defect de genul celei implicate în accidentul feroviar mortal de la Galați a fost sau nu asigurată de către Ministerul Transporturilor? Toate datele indica faptul că nu s-a întâmplat acel lucru și am asistat la o tragedie.