G4Media.ro

Vii la Electric Castle? Nu rata provocarea ASAP România: joacă-te și învață…

Vii la Electric Castle? Nu rata provocarea ASAP România: joacă-te și învață despre colectare separată și reciclare în parcul de distracții ASAP Recycling Park, în parteneriat cu Lidl România (P)

ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului), în parteneriat cu Lidl România, îi provoacă pe participanții la festivalul Electric Castle să fie mai responsabili față de mediu, printr-o serie de workshopuri, jocuri și activități pe teme de colectare separată și upcycling, în cadrul ASAP Recycling Park.
Urmează 5 zile de festival, între 19-23 iulie, când, pe domeniul Castelului Banffy din Bonțida, toți cei prezenți vor putea să se bucure de parcul eco de distracții al ASAP România.

Distrează-te, reciclează, câștigă premii!

Dacă anul trecut, peste 12.000 de participanți au acceptat provocarea ASAP, anul acesta, organizatorii au crescut miza cu și mai multe activități care îmbină armonios distracția și educarea civică; iar premiile sunt pe măsură!

Exersarea colectării separate aruncând mingea potrivită în coșul corect, eliberarea celor mai multe PET-uri în spațiul de colectare, Ținta ASAP sau Roata Reciclării sunt doar câteva dintre jocurile pe care participanții le vor putea descoperi în acest an, zilnic, între orele 12:00 – 20:00, în cadrul ASAP Recycling Park.

Află cum poți confecționa un portofel sau o șapcă în cadrul workshopurilor ASAP

Sesiunile de Cap Hair unde participanții își pot decora creativ coafura, zilnic, în intervalele 15:00-17:00 sau 18:00-20:00, sau workshopurile de upcycling cu Alexe Popescu, designer și profesor la UNARTE, sunt alte două activități inedite pregătite de ASAP. Dacă pentru ambele spiritul creativ e pus la încercare, în cadrul workshopurilor e luată în calcul și îndemânarea – participanții vor învăța să-și facă un set de obiecte utile pentru festival și nu numai, dând astfel o nouă întrebuințare deșeurilor de plastic sau hârtie. Își vor putea confecționa singuri un suport de telefon, un portofel, o minge din PET-uri sau o șapcă făcută dintr-un poster vechi, urmând un set clar de instrucțiuni pentru fiecare obiect în parte. Workshopurile cu Alexe Popescu se desfășoară zilnic, de miercuri până duminică, în 9 sesiuni dedicate, de câte 30 de minute. Participarea se face pe bază de înscriere, în perioada festivalului, chiar la cortul ASAP Recycling Park.

„Venim către tineri cu o activare creativă, care să educe, dar să și amuze”

 În contexte de acest tip unde distracția primează, ASAP România vine cu un mesaj simplu și util pentru noi toți – să nu uităm să lăsăm curat în urma noastră, să avem grijă și respect față de mediu.

„Experiența noastră cu tinerii ne-a arătat că sunt conștienți de impactul fiecăruia asupra mediului și mai responsabili decât alte generații. Venim către ei cu o activare creativă, care să educe, dar să și amuze, la un eveniment în care zeci de mii de oameni cu valori comune se strâng și se simt foarte bine. Ne bucurăm că și respectul față de mediu îi unește și ne propunem să avem interacțiuni cu cât mai multe persoane care nu au aflat încă despre activitatea noastră”, a declarat Mihaela Tutunaru, coordonator al programului ASAP România.

Pentru participarea din acest an la Electric Castle, organizatorii au refolosit cele mai multe dintre materialele create anul trecut special pentru ASAP Recycling Park. Astfel, prin exemplul propriu, ei își propun să amintească ce înseamnă un comportament sustenabil.

Urmăriți conturile de social media ale ASAP România – Facebook, Instagram și TikTok pentru toate detaliile despre activitățile ASAP la Electric Castle, dar și pentru a surprinde atmosfera de festival.

***

Parteneri media:  Ambasada Sustenabilității în România, Hotnews, Rock FM

***

Despre ASAP România

ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului) este un program de responsabilitate socială inițiat de Fundația The Institute, care urmărește să genereze schimbare în comportamentul adolescenților față de plastic, de la utilizare la colectare separată și reciclare. Obiectivul ASAP este acela de a contribui activ la promovarea educației pentru mediu în rândul publicului țintă și de a crea cea mai mare infrastructură unitară pentru colectarea separată a deșeurilor în vederea reciclării în toate școlile din România. În prezent, programul e activ în aproape 1,000 de școli din 32 de localități și municipii reședință de județ din România, informațiile despre colectare separată și reciclare ajungând la peste jumătate de milion de elevi din ciclurile preuniversitare.

ASAP este un program susținut de Lidl România, care contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, din care retailerul face parte. Strategia REset Plastic cuprinde cinci zone de acțiune – de la evitarea folosirii plasticului în ambalaje și regândirea designului acestora, la reciclare și acțiuni de ecologizare, până la inovare și educare în domeniu.

Toate informațiile despre programul ASAP sunt disponibile pe site-ul oficial ASAP România și pe conturile de social media, Facebook, Instagram și TikTok.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. O initiativa foarte buna! Felicitari!