FOTO UPDATE Cum arată în era inteligenței artificiale un afiș făcut de organizația Primăriei Constanța, înființată special să promoveze Mamaia / În stațiune concertează în acest weekend trupa Azur, a anilor ’80 / Afișul a fost schimbat, după criticile apărute în presă
UPDATE Primaria Constanta a schimbat afisul evenimentului de sambata seara dupa ce in spatiul public au aparut critici referitoare la primul afis, realizat in mod rudimentar.
„Va fi o seară plină de distracție și muzică bună, așadar vă așteptăm în număr cât mai mare, să cântăm și să dansăm împreună!”, a transmis Primăria Constanța, postând noul afiș.
Textul inițial
În era inteligenței artificiale care poate proiecta răspunsuri, imagini și ”melodii” în câteva secunde, Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța (înființată de Primăria Constanța special pentru promovarea stațiunii) a conceput un afiș rudimentar de prezentare al concertelor.
Afișul anunță că sâmbătă seară vor concerta în Mamaia Alexia și Trupa Azur, înființată în 1977 la Brăila și cu prima înregistrare audio care datează din 1985.
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a fost înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca: Organizația Patronală Mamaia-Constanța, Asociația Patronală Resto și Patronatul Marea Mamaia-Constanța.
Organizația este condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL). Organizația și Primăria au anunțat, vineri, că stațiunea Mamaia are un nou logo, pentru care au plătit 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu câțiva euro de pe internet. Primăria și firma care a făcut brandul recunosc că imaginea este ”preluată” și ”fără criterii de exclusivitate. Detalii, aici.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
9 comentarii