G4Media.ro

Inteligență artificială pentru turiști: Cum beneficiază Grecia de informații esențiale în 31…

sursa foto: Unsplash

Inteligență artificială pentru turiști: Cum beneficiază Grecia de informații esențiale în 31 de limbi

La 10 iunie, guvernul elen a lansat mAiGreece, o aplicație de asistent digital care oferă turiștilor acces ușor la informații esențiale în 31 de limbi, prin simpla descărcare a aplicației din Play Store sau App Store și prin adresarea către chatbotul AI a oricăror întrebări legate de călătorie, transmite ekathimerini.com.

Deși mAiGreece pare să fi reușit să își îndeplinească funcțiile promise, anumite probleme persistă. La o zi după lansare, utilizatorii au fost întâmpinați ocazional cu „Ne cerem scuze pentru inconveniente, dar serviciile noastre funcționează în prezent la capacitate maximă”. Această problemă a fost rezolvată între timp, dar incidentul ridică semne de întrebare cu privire la capacitatea aplicației de a face față miilor de turiști care o folosesc simultan în timpul lunilor de vară mai aglomerate.

De asemenea, limita de dialog de cinci minute a chatbotului și lipsa de stocare a conversațiilor îi pot deranja pe cei care trebuie să pună mai multe întrebări sau să revină la răspunsurile anterioare.

Totuși, aplicația rămâne un instrument util pentru turiștii care doresc să își planifice vacanțele. În Atena, iubitorii de natură sunt îndrumați către Grădina Națională, cu fotografii și un link de navigare Google Maps. De asemenea, utilizatorii pot solicita o listă a monumentelor culturale din apropiere și pot primi indicații pentru a ajunge la fiecare sit. Pentru cei care vizitează Salonic, aplicația evidențiază atracții precum Turnul Alb, Rotonda, Arcul lui Galerius și Muzeul Arheologic. De asemenea, mAiGreece poate lista cele mai apropiate plaje care au fost certificate la nivel național pentru curățenia lor și calitatea apei.

Dincolo de recomandările de călătorie, aplicația oferă asistență pentru nevoile imediate. Navighează utilizatorii către cel mai apropiat spital public sau secție de poliție și include un buton „Trimite alertă la 112?” pentru situații de urgență, care notifică Ministerul Protecției Civile prin SMS. De asemenea, chatbotul poate îndruma utilizatorii către consulatul sau ambasada lor sau poate oferi informații despre cel mai apropiat consulat sau ambasadă greacă din țara lor de reședință.

Cu siguranță, rezolvarea problemelor actuale sau anticipate ale aplicației ar putea îmbunătăți experiența utilizatorului, asigurând turiștilor un asistent fără probleme în timpul vizitei lor în Grecia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează