G4Media.ro

Germania închide una dintre cele mai aglomerate rute feroviare ale țării timp…

Sursa foto: Pixabay

Germania închide una dintre cele mai aglomerate rute feroviare ale țării timp de cinci luni

Una dintre cele mai aglomerate căi ferate din Germania va fi închisă timp de cinci luni, în timp ce țara lucrează la repararea rețelei sale, cunoscută ca fiind predispusă la perturbări, relatează Euronews.com.

Germania a închis calea ferată de 70 de kilometri care face legătura între Frankfurt și Mannheim. Calea ferată va rămâne închisă până la 14 decembrie, în timp ce operatorul feroviar de stat, Deutsche Bahn, modifică infrastructura și revizuiește liniile și stațiile.

Mai mult de 300 de trenuri pe zi circulă pe această rută. O parte a rutei – principala rută nord-sud care face legătura cu Elveția – are adesea probleme cu întârzierile.

Autobuzele vor înlocui toate trenurile regionale pe durata închiderii, în timp ce călătoriile pe distanțe lungi vor fi disponibile pe rute mai lente.

Planul de 1,3 miliarde de euro face parte dintr-un proiect mai amplu care vizează modernizarea a 40 de rute feroviare până în 2030. Deutsche Bahn dorește să îmbunătățească fiabilitatea unei rețele care a fost criticată recent în timp ce Germania găzduia Campionatul European de Fotbal.

Fanii fotbalului au fost din ce în ce mai frustrați de lipsa de fiabilitate a rutelor, iar Deutsche Bahn a explicat ulterior că turneul a condus la rezultate feroviare „mixte” și a explicat în continuare că „a obținut maximum de la sistemul feroviar, dar posibilitățile au fost limitate de infrastructura învechită și supraîncărcată”.

Ministrul Transporturilor, Volker, a declarat că motivul pentru care revizuirea nu a fost începută înainte de campionatul de fotbal a fost că ar fi provocat perturbări suplimentare.

„Am preluat o infrastructură feroviară dărăpănată în care predecesorii mei nu au investit suficient timp de decenii”, a declarat luni la radio Deutschlandfunk Volker Wissing, care a devenit ministru al transporturilor la sfârșitul anului 2021. „Vom investi sume enorme, sume istorice, în calea ferată”.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Am preluat o infrastructură feroviară dărăpănată în care predecesorii mei nu au investit suficient timp de decenii” – deci Grindeanu poate sta liniștit, se întâmplă și la case mai mari.
    E posibil chiar să terminăm noi tunelurile pe Valea Olului înaintea nemtilor

    • Stiu si in caz ca nu, sper ca esti sarcastic. Nemtii nu au investit suficient. In Romania poti spune ca nu au investit aproape deloc. E mare diferenta.