G4Media.ro

În ciuda controverselor, lansarea jocului video chinezesc Black Myth: Wukong pulverizează recordurile

Captură YouTube

În ciuda controverselor, lansarea jocului video chinezesc Black Myth: Wukong pulverizează recordurile

Este una dintre cele mai bune lansări din industria jocurilor video. Marți, mult așteptatul joc chinezesc Black Myth: Wukong a fost lansat la nivel mondial pe PlayStation 5 și PC. La ora 16.00 (ora Parisului), peste 2,2 milioane de persoane îl jucau pe platforma PC Steam, potrivit site-ului SteamDB. Acest lucru spulberă scorurile stabilite pe PC de jocurile Elden Ring (cu un vârf de 953 000 de jucători conectați în același timp), Cyberpunk 2077 (1,05 milioane) și mai recent Palworld (2,1 milioane). Cu toate acestea, este încă în urma jocului online PUBG, care a atras până la 3,2 milioane de jucători simultan, scrie Le Figaro.

Această lansare excepțională a fost determinată în mare parte de jucătorii chinezi. La începutul dimineții, 88% din vânzări proveneau din această țară, potrivit organismului de supraveghere a industriei jocurilor video GameDiscoverCo. Acest lucru nu este deloc surprinzător, având în vedere că Black Myth a fost unul dintre cele mai așteptate jocuri de la sfârșitul sezonului de vară încă de când trailerul său a fost lansat în 2020 și vizualizat de 10 milioane de ori în 24 de ore pe platforma chineză de streaming video Bilibili. Black Myth: Wukang a fost deja salutat ca unul dintre cele mai de succes jocuri din China, cu frumusețea sa vizuală și rezonanța cu romanul din secolul al XVI-lea Peregrinations to the West, un monument al literaturii țării.

Personajul său principal, un rege maimuță care mânuiește un băț (inspirat de Sun Wukong, protagonistul romanului), se deplasează prin peisaje luxuriante, evitând atacurile animalelor înainte de a se transforma într-o insectă. Black Myth: Wukang este considerat a fi una dintre primele producții „Triple A” din China (un termen folosit pentru a descrie jocurile video cu buget foarte mare) destinate unui public internațional. Dezvoltatorul său, studioul Game Science, lucrează la joc din 2018. Dar lansarea sa a fost perturbată de controverse.

Nicio mențiune despre politică sau feminism

Cu câteva zile înainte de lansarea sa, mai mulți creatori de conținut au făcut publice cerințele pe care trebuiau să le îndeplinească pentru a primi un cod de descărcare pentru joc.

Influencerii au fost rugați să nu vorbească despre „politică, propagandă feministă sau orice alt conținut care provoacă un discurs negativ” în videoclipurile sau podcasturile lor dedicate Black Myth Wukang și să nu folosească termeni polarizatori precum „carantină, izolare sau COVID-19”. Documentul concluzionează: „nu discutați conținut legat de industria jocurilor de noroc, politică sau știri din China”.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Propagandă chinezească.

    • In mintea ta obscura, poate fi propaganda din China. In realitate nu este altceva decat un joc.

  2. @EuroDriverKing în realitate, jocurile sunt printre cele mai eficiente instrumente de propagandă politică sau advertising.

  3. Acest lucru spulberă scorurile stabilite pe PC de jocurile Elden Ring (cu un vârf de 953 000 de jucători conectați în același timp), Cyberpunk 2077 (1,05 milioane) și mai recent Palworld (2,1 milioane).
    => BG3: AM I A JOKE TO YOU?