Un video viral pe Tiktok a dus la epuizarea stocurilor de castraveți din supermarketurile din Islanda
Supermarketurile islandeze s-au trezit în încurcătură, după ce o tendință virală TikTok a dus la o creștere fără precedent a cererii de castraveți și furnizorii au intrat în competiție pentru a ține pasul, scrie BBC.
Situația a apărut în urma unui clip viral al unui influencer social media din mica țară nordică a postat o rețetă de salată din castraveți rași, ulei de susan, usturoi, oțet de orez și ulei de chili.
Rețeta a avut un succes atât de mare încât producătorii din țară nu au reușit să facă față cererii în creștere, a declarat pentru BBC News asociația fermierilor islandezi – Horticulturists’ Sales Company (SFG).
În timp ce un lanț de supermarketuri – Hagkaup – a pus la îndoială legătura dintre cerere și tendință, acesta a recunoscut că achizițiile de castraveți au fost mai mult decât duble.
Directorul de marketing al SFG a declarat că, în prezent, fermierii din Islanda nu reușesc să țină pasul cu cererea în creștere, dar a spus că speră că oferta va reveni la normal „în aproximativ o săptămână”.
Kristín Linda Sveinsdóttir a declarat că rețeta s-a dovedit a fi „foarte populară” și că s-au epuizat și alte ingrediente din rețetă.
Tendința virală își are rădăcinile în Canada – unde TikToker Logan Moffitt, supranumit „tipul cu castraveții”, a împărtășit rețete inedite folosind acest soi. „Uneori, trebuie doar să mănânci un castravete întreg”, este fraza obișnuită a influencerului la începutul numeroaselor sale videoclipuri cu rețete. Creatorul de conținut are peste 5,5 milioane de urmăritori și împărtășește rețete cu castraveți aproape în fiecare zi începând cu luna iulie.
Foto: © Bert Folsom | Dreamstime.com
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu