Decathlon B2B promovează sportul în companiile și instituțiile din România prin soluții personalizate
De-a lungul anilor, Decathlon și-a consolidat prezența în piața B2B din România prin oferirea de soluții sportive adaptate nevoilor specifice ale companiilor și instituțiilor. Această inițiativă ajută clienții juridici să promoveze un stil de viață activ în rândul angajaților și comunităților. Serviciul B2B le oferă acces la o gamă variată de echipamente sportive prin intermediul ofertelor personalizate și al serviciilor dedicate, toate având în comun obiectivul de a face sportul accesibil pentru toți.
De ce Decathlon B2B?
Proiectul Decathlon B2B a apărut din dorința de a aduce sportul mai aproape de companiile din România, de a promova un stil de viață activ în rândul angajaților și de a atrage atenția asupra importanței educației sportive pentru tânăra generație. În ultimii 15 ani, Decathlon a sprijinit activ comunitățile locale prin produse sportive accesibile și de calitate, iar acum își doresc să extindă această misiune și în zona corporate.
„Ne dorim să sprijinim companiile și instituțiile din sectorul public și privat în promovarea unui stil de viață activ, încurajând angajații să participe mai des la activități sportive cu ajutorul produselor Decathlon, care oferă un excelent raport calitate-preț. Totodată, ne propunem să contribuim la educația sportivă a copiilor, având în vedere importanța unei generații tinere active, dinamice și sănătoase. Prin oferte personalizate pentru școli și cluburi sportive, dorim să facilităm accesul la sport și să evidențiem beneficiile pe care acesta le aduce sănătății fizice și mintale.”, susține Bogdan Dorobanț, B2B Director.
Obiectivele pentru 2025 și dezvoltarea pe termen lung
Pentru noul an Decathlon B2B își propune să extindă prezența în România, având ca obiectiv principal creșterea bazei de clienți din sectorul business, ceea ce va contribui la viziunea brandului de a mișca oamenii prin minunile sportului. Pentru a sprijini această viziune, Decathlon plănuiește să dezvolte un program de fidelizare pentru clienții corporate. „Ne propunem să dezvoltăm un program inovator de fidelizare, care să ofere clienților business avantaje suplimentare la fiecare nouă achiziție. Astfel, nu doar că ne extindem, dar și contribuim la descoperirea și adoptarea sportului de către un număr cât mai mare de persoane.”, adaugă Bogdan Dorobanț.
Creșterea constantă și valoarea reală a proiectului
Proiectul Decathlon B2B a înregistrat creșteri semnificative de la un an la altul, cu ajutorul unei echipe de experți dedicați exclusiv clienților din sectorul business. „Am reușit să ajutăm un număr tot mai mare de oameni să descopere sportul. Proiectul nostru B2B a înregistrat progrese semnificative în fiecare an, iar ceea ce ne bucură cu adevărat este satisfacția clienților care colaborează cu echipa noastră. Aceasta este valoarea reală pe care o prețuim cel mai mult.”, afirmă Bogdan Dorobanț.
Soluții personalizate pentru fiecare client
Oferind un raport excelent calitate-preț, Decathlon B2B propune soluții adaptate nevoilor fiecărei companii. Fie că este vorba despre kituri de bun venit pentru noii angajați, echipamente care să asigure confort termic și libertate de mișcare pentru angajații din fabrici sau produse personalizate pentru evenimente, competiții și team building-uri, echipa Decathlon este pregătită să sprijine companiile în fiecare etapă a achiziției.
Printre clienții importanți astăzi se numără companii din telecomunicații care achiziționează kituri pentru noii angajați, organizatori de evenimente care oferă carduri sportive cadou și primării care sprijină sportul în comunitate prin instalarea de mese de tenis în parcurile publice.
Un partener de încredere, cu acoperire națională
Decathlon B2B se remarcă prin flexibilitatea sa și capacitatea de a oferi soluții personalizate la nivel național. Cu o echipă dedicată de experți în orașe mari precum București, Cluj, Oradea, Iași sau Constanța, proiectul are capacitatea de a răspunde prompt la solicitările clienților și de a oferi asistență pe tot parcursul procesului de achiziție.
Sportul ca motor al productivității și bunăstării
Astfel, Decathlon B2B își propune să devină partenerul de încredere al companiilor și instituțiilor care doresc să investească în bunăstarea angajaților lor și a tinerilor din societate. „Credem că prin creșterea numărului de copii și adulți care practică sportul, România poate deveni o națiune mai sănătoasă, atât fizic, cât și mintal. Sportul ne face mai pozitivi, ne învață să ne depășim limitele și, nu în ultimul rând, ne face mai fericiți. Avem nevoie de asta pe termen lung.”, concluzionează Bogdan Dorobanț, B2B Director.
Mai multe informații despre serviciile Decathlon B2B pot fi găsite pe site-ul lor sau pagina dedicată de Facebook.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank