G4Media.ro

Daniel David, ministrul Educației: Este nevoie de o sinergie a salariilor din…

Daniel David / Sursa foto: Nicu Cherciu – danieldavidubb.wordpress.com

Daniel David, ministrul Educației: Este nevoie de o sinergie a salariilor din zona educațională cu cele din zona de sănătate. Lucrurile astea vor fi discutate anul viitor

„În timp este nevoie de o sinergie a salariilor din zona educațională cu cele din zona de sănătate”, a declarat noul ministru al Educației, Daniel David, duminică, într-o intervenție telefonică la emisiunea Info Edu de la TVR Info. Daniel David a precizat că lucrurile astea vor fi discutate anul viitor, potrivit Edupedu.ro.

Moderatoare: Sunt deja discuții, poate în stadiul incipient, legate de legea salarizării? Acolo ar fi trebuit să vedem niște creșteri pentru profesori.

Daniel David: „Da, sunt astfel de discuții. Legea salarizării unitare va fi discutată anul viitor. Asta, repet, cum spunea premierul în timpul discuției cu partenerii de dialog social, după execuția bugetară pe 2024, după ce vedem bugetul pe 2025, vor începe aceste discuții. Iar aici angajamentul meu pentru sistemul de educație și cercetare, atunci când am preluat și această poziție, așa cum am spus și la audieri, a fost că în timp este nevoie de o sinergie a salariilor din zona educațională cu cele din zona de sănătate. Și lucrurile astea vor fi discutate anul viitor.”

Citește articolul integral pe Edupedu.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Puteți realiza și o sinergie a programului de lucru de 40 de ore pe săptămână pentru fiecare cadru didactic. Când nu au ore cadrele didactice să acorde consultații elevilor, să-i ajute la teme etc.
    Construiți școli ca toți elevii să aibă program dimineața în intervalul orar 8-13 iar în intervalul 14-17 să rămână la școală pentru teme și pentru pregătire suplimentară. După ora 17 elevii să fie liberi să desfășoare activități personale și nu teme de casă.
    Apoi puteți plăti profesorii în funcție de performanță.
    Dați teste naționale (on-line) la finalul fiecărui an la fiecare disciplină și plătiți profesorii în funcție de rezultatele elevilor, adică în funcție de performanță fiecărui profesor.
    În funcție de performanță stabiliți un clasament al cadrelor didactice pe fiecare disciplină. În ordinea clasamentului cadrele didactice să-și aleagă în următorul an școala unde va preda.

  2. Fructul educației românești este azi vizibil pe tik tok. Titularizare pe carnet de partid și pile. Sa fim serioși, la timpul de munca prestat primiți prea mulți bani. Un educator/ învățător cu 4 ore muncite pe zi și vacante cu nemiluita are un salariu cat un privat care lucreaza 8 zi în condiții grele.

    • Pai pentru capete s3ci ca tine înseamnă 4 ore, dar orele din spate nu le vezi crei3r de rândunică. Si daca crezi ca e asa bine in meseria asta, de ce nu te bagi si tu ? Conditii grele auzi, pai daca nu i-a dus capul sa invete mai mult, sa muncească. Te freac@ rau pe tine la cablaje auto nu? :p vezi de ograda ta invidi0sule.

    • Sistemul nostru de învăţământ nu îi învaţă pe elevi să fie creativi şi să aibă judecată logică. Le omoară curiozitatea şi îi pune să înveţe după metoda dictat-copiat-tocit-reprodus-uitat.
      Aceasta este paradigma curriculară românească de 30 de ani. Nimeni n-o poate schimba, pentru că şefii educaţiei sunt politruci de partid, care n-au habar de tendinţele în educaţia modernă.

      Ar fi fost suficient să citească curriculumul din ţările care astăzi sunt în fruntea clasamentului PISA, şi să vadă deosebirile, comparativ cu curriculumul nostru.

  3. Inainte sa vorbesti despre sinergiile salariilor, trebuiesc desfiintate inspectoratele inutile, o reforma a materiei, scoaterea religiei din scoli si a altor tampenii…

  4. Primele aberatii oficiale ale bolsevicului aparator de plagiat