A fost lansat brandul municipiului Iași / ”Va trebui să refacem infrastructura turistică”
Patru cuburi rotunjite la capete reprezintă de acum brandul de oraş al Iaşului. Stilizate în formă de litere, cuburile vor oferi logoului de Iaşi unicitate prin flexibilitate, anunță Ziarul de Iași care anunță că logo-ul ”poate fi ajustat cu flori de tei sau cu nişte buze care îl sărută”.
Sloganul oraşului, “Iaşi modelează timpul” a fost explicat de preşedintele Asociaţiei Destination Iaşi, Mihai Bulai: “ Timpul e o caracteristică a oraşului. Iaşul e un oraş viu, care trăieşte într-un ritm lent, molcom”.
Alexandru Munteanu, managerul agenţiei de branding Namogo, a explicat cum a fost gândit simbolul care va reprezenta de acum capitala culturală a ţării: “Logo-ul scoate în faţă numele oraşului nostru într-o reprezentare sinceră şi o întoarcere spre funcţional, nu doar estetic. Un logo care îşi schimbă forma (ideal pentru animaţii în mediul digital, pentru un oraş al IT-ului), care devine cadru compoziţional pentru diferite expresii artistice şi care poate fi produs cu uşurinţă ca obiect din orice material. Conceptul funcţionează şi ca un îndemn pentru turişti de a explora timpul neliniar, într-un oraş cu un mix de contraste estetice unice”.
Campania de branding a oraşului a costat 17.000 de euro și a fost plătită de către Primăria Iași.
Sursa foto: Ziarul de Iași
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
14 comentarii