A postat pe TikTok până când Lidl a scos un produs de pe raft. O tânără din Scoția a câștigat războiul laptelui de ovăz
O tânără de 23 de ani din Scoția a reușit să determine lanțul de magazine Lidl să scotă un produs de pe rafturi, după ce aceasta a semnalat că nu poate fi consumat, scrie BBC.
Ea a făcut o campanie pe TikTok după ce a observat că laptele vegetal de orz miroase urât și are cocoloașe.
Luna, cunoscută sub numele de @lunahtic, a vrut ca Lidl să reacționeze la îngrijorările sale cu privire la laptele de ovăz și, după o campanie de o singură femeie, a reușit să determine compania la o reacție.
Lidl a scos de pe rafturi tot laptele de ovăz care urma să expire anul următor, după ce videoclipurile ei au avut milioane de vizualizări.
Într-un videoclip, Luna a introdus laptele Lidl printr-un blender după comentariile adepților care au sugerat că laptele avea nevoie doar de „un shake bun” „Este lapte bun și îl folosesc de ani de zile”, a spus ea. „Folosesc patru cutii de carton în fiecare săptămână și cumpărasem un lot mare din acesta cu expirare până la data de 2022. Dar am observat că, când l-am deschis că era plin de cocoloașe și chiar mirosea.
„Am crezut că este doar cartonul, dar am încercat alte câteva și toate au fost așa. La 15 august am contactat sediul central Lidl și am cerut o rambursare pentru suma de 11,20 de lire sterline pe care o cheltuisem pe lapte.
„Nu mi-au dat niciodată o rambursare, dar au spus că echipa lor de asigurare a calității a analizat-o. Acest lucru a continuat de-a lungul timpului și am primit în cele din urmă o rambursare pentru o cutie de carton”.
În acel moment, Luna era îngrijorată de faptul că laptele era încă în vânzare. Ea și-a folosit contul TikTok pentru a-și arăta frustrarea.
Lidl a anunțat în această săptămână că a retras loturile de lapte de ovăz cu termenul de expirare 2022.
„Ultima noastră retragere de pe rafturi a laptelui de ovăz a fost miercurea trecută, retragere care a fost trimisă în toate regiunile. Acest lucru s-a produs din cauza mai multor plângeri pe care le-am avut cu privire la faptul că produsul conține bucăți flotante, albe. S-a confirmat că nu este un risc pentru sănătate”, a anunțat compania.
Un purtător de cuvânt al Lidl a declarat marți pentru BBC: „La Lidl, nu este niciodată intenția noastră ca un client să fie nemulțumit în vreun fel și lucrăm cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că produsele din magazinele noastre sunt de cea mai înaltă calitate posibilă. În urma feedback-ului clienților, am rechemat lotul afectat, iar produsul va fi din nou în magazin în curând”, a precizat acesta.
Luna a spus că este încântată că eforturile sale au dat roade.
Sursa foto: TikTok / Lunahtic
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
18 comentarii