G4Media.ro

UPDATE Accident grav cu 5 morți pe DN1, în zona Nistorești/ Traficul…

sursa foto: ISU Prahova

UPDATE Accident grav cu 5 morți pe DN1, în zona Nistorești/ Traficul rutier, restricționat

UPDATE 09:43 Se circulă alternativ, pe sensul Brașov-Ploiești. Sensul de urcare este restricționat.

știrea inițială

Un accident extrem de grav în urma căruia 5 persoane au murit a avut loc în această dimineață pe DN1, în zona Nistorești.

În accident au fost implicate două autoturisme în care se aflau în total 7 persoane, informează ISU Prahova.

„La fața locului au fost mobilizate 1 mașină de stingere, 3 descarcerări, 4 ambulanțe SMURD din care 1 de terapie intensivă mobilă”, a mai transmis sursa citată.

Cinci bărbați au fost declarați decedați și două persoane sunt rănite.

Traficul rutier a fost complet blocat pe DN 1 şi deviat prin Breaza, anunţă Poliţia Prahova.

Comunicatul transmis de IPJ Prahova:

„Pe DN1, km 103+900 Nistoresti, pe sensul de mers Brașov către Ploiesti s-a produs un accident rutier. Implicați un conducător auto în vârstă de 21 de ani și un conducător auto în vârstă de 34 de ani.
În urma accidentului a rezultat decesul conducătorului auto în vârstă de 21 de ani și a celor 4 pasageri din mașina acestuia. O pasageră din mașina bărbatului în vârstă de 34 de ani a fost transportată la spital pentru îngrijiri medicale.
Totodată a fost acroşat un alt autoturism care circula regulamentar, fără a înregistra victime. Conducătorul auto în vârstă de 34 de ani testat alcoolscop, rezultat negativ.
La acest moment se efectuează cercetări în vederea stabilirii cu exactitate a tuturor împrejurărilor în care s-a produs accidentul rutier. Traficul este restricţionat pe sensul Braşov către Ploieşti, fiind dirijat de către polițiştii rutieri.”

sursa foto: ISU Prahova

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

35 comentarii

  1. Cel mai probabil lipsa iesirii din Nistoresti pe DN1 catre Ploiesti genereaza aceste accidente.

  2. Pacat, acuma trebuie sa fii teribilist sa faci din autoturism autobus

  3. O sa facă drula niste proiecte de studii de fezabilitate extraordinare :))

    • Catalin Drula are activitate. Bode s-a plimbat pe bancheta din spate cu girofar si a taiat panglici la caini.

    • Oricat de rau intentionat as fi nu am ce sa-i reprosez lui Catalin Drula.

    • esti total aerian si lipsit de empatie.
      intr-o tara in care de 30+ favoritii tai doar au furat te gasesti sa ataci pe ministrul Drula care pare printre putinii ministrii care chiar isi face treaba. Autostrazi nu o sa poata sa scoata din buzunar si sa le asterne. Firmele sunt invatate de 30 de ani ca nu trebuie sa termine lucrarea la timp si bine sa isi ia banii.

    • @vasile daca ar fi la fel de frumos si destept ca tine, drula cu siguranta ar face mai multe sau s-ar da deoparte si l-ar astepta pe Isus la transporturi

    • …chiar si asa…vorba unui actor in viata!!!

    • Vasile: vezi ca ITP-ul pe bune e inca controlat de RAR aflat sub stapanire PSD

    • * in caz ca nu ma crezi despre controlul PSD – ce stii despre „guvernanța corporativă a întreprinderilor publice” gen Regiile Autonome cu un numar de angajati

  4. Bizonii in traffic . Ce sa faci când vrei sa te spargi in figuri că ai mașina puternica …..

    • Daewoo Nubira este intr-adevar o masina puternica si in general sigura dar nu prentru cei 5 ocupanti.

  5. @Vasile: Dacă tăceai, filosof rămâneai.

  6. …chiar si asa…vorba unui actor in viata!!!

  7. a zis unu ceva drula , imediat au sarit 4 sa il apare..
    usr-isti astia sunt un fel boco haram pe trotineta
    in afara de scandalul cu tarabele ce a facut concret drula

    • Nu trebuie sa fii neaparat userist ca sa observi ca omul ala chiar face treaba, asa cum trebuiau toti predecesorii sa faca. Nu este nimic extraordinar, dar este mult mai bine decat inainte.

    • Mai sunt si oameni normali.
      Nimic nu e moka.

    • @marian
      Nu trebuie sa fii usr ist ca sa-ti dai seama ca Drula n-are nicio legatura cu accidentul asta. Nu inteleg de ce te deranjeaza faptul ca lumea taxeaza aberatiile pe care le scriu unii.

  8. a muta problema in politic nu are sens, este un mod foarte comod de a da *vina*…

    aici sunt lucruri mai profunde…

    vorbim de o cultura a dezinhibarii, in care moartea este pusa sub pres

    exista o varsta in care simtul responsabilitatii este foarte scazut…

    exista un mod de scolarizare in general, dar si in special, la cei care dobandesc carnetul auto..in care nu se pune problema ca cel mai important lucru este viata…si ca nimeni nu are dreptul sa puna viata altuia in pericol…

    exista o microcultura in autoturism care te obliga sa nu porti discutii….

    toate acestea sunt *dizolvate* cand dam vina pe un ministru…

    este adevarat ca cea mai mare parte a oamenilor nu pot gandi decat cu doua variabile..

    • Tu nu ai remarcat ca la astfel de accidente foarte RAR se afla/se spune marca masinii, daca avea ITP facut pe bune

    • Hai sa dau un exemplu personal, recent: ma plimbam linistit pe nistre drumuri judetene superbe, aer curat, verde peste tot… mergeam cu 50-60, geamuri deschise… ma ajunge un bizon cu audi… sta un timp pana ma depaseste si apoi apasa la maxim pedala dizalului si scoate un fum negru pe o distanta de 500M…. doar asa ca sa-mi strice buna dispozitie.
      Sigur RAR le permite sa scoata fum – nu poate opri bizonii pentru ca de la ei vin BANII!

    • Pai normal ca scoate fum! Masinile au o teava in spate special pt a scoate fum!
      Ce vroiai sa scoata?Miere de albine?
      Sau e problema ca ala avea Audi?

    • @ Landser pari genul de persoana care nu realizeaza ca RAR autorizeaza pentru punere pe piata niste autoturisme care respecta niste norme si au niste caracteristici tehnice care trebuiesc respectate pe toata perioada de utilizare.
      Filtrele de particule nu sunt optionale ci obligatorii.
      „Filtrele de particule sunt deja echipare standard la aproape toate maşinile diesel noi care se vând, dar de foarte multe ori ele devin o problemă foarte mare şi pot aduce costuri extrem de ridicate pentru înlocuire în caz de probleme. Sunt oare acestea utile pentru şoferul de rând sau sunt mai mult o problemă de care trebuie mereu avut grijă?”

    • Citez de pe blogul autovit:

      C.
      1 august 2017, 22:55
      Dacă filtrul de particule este anulat se poate trece ITP-ul ?
      Răspunde
      f.
      4 august 2017, 12:19
      Buna ziua
      In unele locuri da cu 50 lei spaga!

  9. Drula controleaza RAR sau nu?
    Ca sa la spectacol se pricepe oricine…

  10. G4media, ai o problema grava! De cand puneti poze pline de sange (nu cred sa fie altceva lichidul din jurul masinii), ca sa nu spun ca se pare ca se vede si capul unui om (nu sunt sigur, dar chiar si daca doar iti imaginezi e inadmisibil)

  11. @Cloudfare, si ce treaba are RAR cu acest accident? Conduce RAR masina, stii tu ca nu avea inspectii? Proceseaza putin tampeniile care iti vin in minte.

  12. @ Paul – nu sunt procuror, nici avocat si nici judecator. doar ce am vazut prin filmele americane: acolo avocatii la un proces de despagubire fac toate corelarile posibile iar vinovatul plateste.
    La noi mortul e de vina.

  13. Pot ajuta la recuperarea daunelor materiale si morale in favoarea victimelor NEVINOVATE ale accidentelor auto, precum si pentru urmasii acestora, de la asiguratorul soferului vinovat (polita RCA). . C. Boeriu 0720 947 252.

    • Daca dureaza 2-5 ani pana da politia verdiktu uita lumea sa ceara daune.
      Asa… mai bine urla la luna si le trece.