G4Media.ro

Acţiunile Tesla au scăzut luni cu 3% şi cele ale Li Auto…

Sursa foto: tesla.com

Acţiunile Tesla au scăzut luni cu 3% şi cele ale Li Auto din China cu 8%, după ce companiile au redus preţurile vehiculelor lor electrice

Acţiunile Tesla au scăzut luni cu 3%, în timp ce titlurile Li Auto din China a scăzut cu 8%, la un minim al ultimelor 11 luni, după ce ambele companii au redus preţurile vehiculelor lor electrice pe diferite pieţe, pe fondul concurenţei intense, transmite CNBC, citată de News.ro.

Gigantul american de vehicule electrice Tesla a redus duminică preţul de pornire al automobilului Model 3 în China la 231.900 de yuani (32.000 de dolari), o reducere de 14.000 de yuani.

Tesla a redus preţurile şi pe alte pieţe majore, cum ar fi Germania.

Între timp, Li Auto a redus preţurile pentru modelele sale, inclusiv L7, L8, L9 şi noul SUV Mega lansat, a spus luni pe contul său de Weibo. Se pare că reducerile de preţuri sunt de până la 30.000 de yuani.

Verificările efectuate de CNBC pe site-urile web Tesla şi Li Auto au arătat luni că vehiculele lor erau listate la preţurile actualizate.

Acţiunile Li Auto listate la Hong Kong au scăzut luni cu 8,3%, până la cel mai scăzut nivel din ultimele 11 luni, în timp ce acţiunile altor producători chinezi de vehicule electrice au scăzut şi ele – Nio cu 1,7%, Xpeng cu 1,9% şi BYD cu 0,2%.

Aceste reduceri de preţuri vin într-un moment în care concurenţa în spaţiul vehiculelor electrice din China s-a intensificat, producătorii auto locali făcând eforturi pentru a depăşi rivalul american Tesla cu tehnologie de lux şi preţuri competitive.

Eugene Hsiao, şeful strategiei pentru acţiuni în China la Macquarie Group, a declarat într-o notă de cercetare că toţi marii producători de vehicule electrice din China au un singur obiectiv în minte – ”preluarea coroanei de la Tesla”, menţionând în acelaşi timp că este cea mai competitivă piaţă auto locală. piaţa în istoria recentă.

Hsiao a spus că reducerile de preţuri sunt doar o faţetă a unei varietăţi de strategii pe care marii jucători de vehicule electrice din China le folosesc pentru a supravieţui ”valului viitor de consolidare a industriei”.

Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi şi-a lansat maşina electrică SU7 la începutul acestei luni şi a stabilit un preţ cu aproximativ 4.000 de dolari mai mic decât cel al Model 3 de la Tesla. De asemenea, compania a susţinut că noua maşină ar avea o autonomie mai mare.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează