G4Media.ro

Acuzații grave ale ministrului Transportului în procesul de 50 de milioane de…

Acuzații grave ale ministrului Transportului în procesul de 50 de milioane de euro pierdut cu un constructor italian: ”Între prima instanţă şi Curtea de Arbitraj de la Paris niciun angajat al statului român nu s-a prezentat să apere interesele statului român”

România a pierdut procesul de la Curtea Internaţională de Arbitraj de la Paris, care a decis ca CNAIR (Compania de autostrăzi) să plătească firmei italiene 50 de milioane de euro pentru că a reziliat unilateral contractul pentru lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva, iar ministrul Transporturilor, Lucian Bode, acuză CNAIR că nu și-a apărat șansele în justiție.

El anunță că a demarat procedurile de contestaţie în anulare la hotărârea Curţii Internaţionale de Arbitraj de la Paris, potrivit Agerpres.

”Am aflat de la avocatul angajat de companie un lucru şocant: între prima instanţă şi Curtea de Arbitraj de la Paris niciun angajat al statului român nu s-a prezentat să apere interesele statului român. Pur şi simplu, angajaţi ai Companiei de Drumuri au refuzat să meargă în instanţă şi să spună adevărul şi să apere interesele statului român. Acest lucru eu mă angajez public că-l voi clarifica. Este inadmisibil ca tu, angajat al statului român, să refuzi să mergi să aperi interesele statului român în instanţă”, a declarat Bode la Realitatea Plus.

El a anunțat ce presupune decizia din instanța de arbitraj: „Practic, Curtea Internaţională de Arbitraj de la Paris, printr-o hotărâre, stabileşte în legătură cu acest lot de autostradă câteva lucruri. Dincolo de suma pe care statul român este obligat să o plătească constructorului, aproximativ 50 de milioane de euro, mai stabileşte ceva. Declară că contractul este în vigoare şi mai declară că încetarea parţială a contractului de către Companie a fost abuzivă şi nelegală. Eu cred că statul român trebuie să uzeze de toate pârghiile pe care le are pentru a opri punerea în aplicare a acestei hotărâri. Noi deja am demarat procedurile de contestaţie în anulare la această hotărâre şi am speranţa că, printr-o implicare şi printr-o apărare serioasă a intereselor statului român, putem să întoarcem această hotărâre”, a afirmat Bode, citat de Agerpres.

„Constructorul a semnat acel contract de execuţie a lotului 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva, acei 28 de kilometri, în 2013, pentru o valoare de 560 de milioane de lei. În 2017, Compania de Drumuri a decis să scoată din contract o secţiune – 10 km – pentru un motiv, cred eu, la fel de simplu şi sustenabil. Şi anume valoarea lotului, a secţiunii era cu 130% mai mare decât valoarea iniţială a contractului. Nu aveai cum să suplimentezi valoarea unui contract de 120 de milioane de euro cu încă 130 de milioane de euro”, a explicat Bode rezilierea contractului.

Foto: Imagine de pe autostrada Lugoj – Deva (API)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

43 comentarii

  1. ce mi se pare scandalos este ca nu exista nici un responsabil ,nici un vinovat ci doar gargara tipic pnlista .
    de ce nu pui niste nume de responsabili pe masa?sau s-ar putea ca mafiotii psdisti sa lucreze frateste cu mafiotii pnlisti?
    vorba aia,daca doar constati si nu dai afara leprele care s-au facut ca ploua sau, si mai grav ,au favorizat prin abuz acest lucru atunci nu esti cu nimic diferit de psdisti.
    ca sa nu spun ca toate costurile trebuiesc imputate celor care nu si-au facut treaba de a apara interesele statului in raport cu contractantul.

    • Nu mai spune asta ca PNL este in colaborare cu PSD la furat ca asta afecteaza partidul si partidul osa scada in sondaje asa ca spuneti si voi ca PNL acum nu este la guvernare

    • Cine va reprezenta tara si inainta recurs in numele Romaniei la CEDO in procesul pierdut de statul roman in fata lui Kovesi?

    • Nu este asa simplu sa ii dai afara pe cei responsabili și gata…în primul rând tu ai un proces de câștigat și ăia de ii dai afară acum poate trebuie sa depună marturie în proces. Nu-i mai convingi sa ajute procesul daca i-ai concediat. Plus că este posibil să nici nu ai cadru legal să poți să îi dovedești…aici trebuie lucrat la reorganizare și responsabilitățile oamenilor din CNAIR…si nu ar strica într-adevăr sa dai niste exemple prin concedieri daca nu afectează cazul în judecare, plus si aici foarte important imputare pagubelor celor dati afară

    • Eu înțeleg să iei partea a lor tăi, a pesedacilor, dar fă-o cu argumente reale.
      Ce treabă are pnl aici, în afara faptului că e la guvernare abia din noiembrie 2019 și s-a trezit cu pleașca asta care din cauza neimplicării reprezentanților statului, care erau pesedaci, s-a lăsat cu beleaua de plată a 50 mil. euro? Aș putea pune și o întrebare, indiferent cât de ireală ar părea : oare nu are cineva vreo cotă parte din ăia 50 milioane de euro, numai ca să nu implice statul în proces?

    • @Intrebare: „Cine va reprezenta tara si inainta recurs in numele Romaniei la CEDO in procesul pierdut de statul roman in fata lui Kovesi?”
      Desi esti complet off-topic, totusi intrebarea e interesanta si merita un raspuns:
      R: – Statul romana va fi reprezentat cu o „ievaluare compliieetãã” de eminentul jurist de anvergura galactica: el insusi Tudorel Toader.
      Pentru care va mai primi inca o pensie suplimentara fiind ca: noi ne „recunoastiiieeem valoriliiii”!

  2. Nemaipomenit…..

  3. Mare stat suveran facut pardaf dupa 90.

    • Orice stat suveran din lumea civilizată este parte in diverse aranjamente juridice internaționale care nu îl lasă să facă orice ii poate trece unui ministru cretin sau unuia ca Dragnea. Asta nu îi afectează suveranitatea; nu mai au tipul de suveranitate a lui Putin, Kim-Jong-Un, Xi, Maduro, de a își împușca cetățenii când vrea mușchii lor, dar nici nu au nevoie.
      Problema noastră nu sunt aceste aranjamente ci imbecilii care sunt la butoane in aceasta țară.

  4. romanii nu sunt in stare de nimic, daca vrei autostrazi du-te in strainatate

    • Haida deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
      Eu am auzit ca romanii au facut chiar si chestii de inalta tehnologie gen avioane, elicoptere , vapoare, masini specializate, baraje, centrale nucleare . Mai orice produceau…numai ca spre deosebire de azi aveau un stindard.

  5. Pai declaratiile domnului Bode sunt incomplete. Trebuia sa spuna care angajati trebuiau sa apere interesele statului roman si in ce calitate. E vorba de angajatii de la compartimentul juridic? Pai compania a angajat avocati, asa ca nu mai au nici o treaba (in afara de incasat salariul, bineinteles). E vorba de angajatul de rand: contabili, portari, soferi? Astia au o fisa a postului si acolo nu scrie ca e treaba lor sa apere interesele statului roman. La altii scrie asa ceva si sunt platiti pentru asta. Deci, domnul Lucian Bode e genul de politruc care descopera cu uimire ceea ce toata lumea stia: ca se fura. La asta ne pricepem cu totii, cum de-a ajuns tocmai el ministru?

    • Si mie imi pare neclar, ca sa nu spun ciudat…am cautat mai multe informatii, Bode NU prea spune ADEVARUL, o spune presa din Ardeal, acre a PUBLICAT prima Informatia!
      Orice Contract, ca sa nu spun un Contract de asemenea Valoare are Clauze clare, sa ajungi la un prejudiciu de 50 de Milioane Euro fara ca sa existe un RESPONSABIL in CNAIR e greu de inteles… ceva nu e clar spus…astept reactia Minsitrului Cuc, el a REZILIAT Contractul in 2017!
      In plus, exista Informatii ca Sentinta Curtii internationale de la Paris e Definitiva!
      „În momentul de față situația este neclară. Curtea Internațională de Arbitraj a decis DEFINITIV că în cazul Lotului 2 al Lugoj – Deva contractul original cu Salini „este încă în vigoare”, dar în același timp CNAIR practic caută proiectant și constructor exact pentru aceeași bucată.
      În tot acest timp, ceasul unor penalități europene ticăie. Autostrada A1 Lugoj – Deva a costat, conform contractelor semnate, circa 350 de milioane de euro, mare parte din această sumă venind direct de la Comisia Europeană.
      „În tot acest timp Autostrada Lugoj-Deva este tot în pom, cu o licitație lansată anul trecut și suspendată de 9 luni pentru că cei din CNAIR nu sunt capabili să răspundă la neclaritățile ofertanților. Va rămâne o gaură mult și bine, atâta timp cât aceeași ”profesioniști” se ocupă de ea, în timp ce românii ce se târăsc pe drumurile naționale criminale plătesc prețul hoției și incompetenței”, este de părere Cătălin Drulă, liderul deputaților USR.
      România poate pierde banii EUROPENI pentru A1 Lugoj – Deva.
      „Din păcate, licitația vine foarte, foarte târziu, iar acum România riscă să piardă TOȚI banii europeni folosiți pe TOATĂ Autostrada Lugoj-Deva deoarece traficul trebuie deschis până la finalul lui 2023 ca oficialii Comisiei Europene să considere proiectul Lugoj-Deva funcțional! În caz contrar, ne pot cere sute de milioane de euro înapoi!”, avertiza Asociația Pro Infrastructura, care propunea și câteva direcții pe care să se axeze rapid CNAIR.

      De unde a pornit scandalul, OBSERV ca Minsitrul Bode NU spune, ba mai mult PRESA il ACUZA ca a incercat sa ASCUNDA Informatia:
      Rezilierea contractului pentru Lotul 2 din autostrada A1 în 2017 de fostul ministru PSD Răzvan Cuc, COSTA România 50 milioane de euro, firma Salini câștigând procesul la Curtea de arbitraj de la Paris.
      Frima italiană Salvini a reclamat la Curtea de arbitraj de la Paris rezilierea abuzivă în 2017 a contractului pentru Lotul 2 din Autostrada A1 Lugoj-Deva, unde a și a avut câștig de cauză, statul român fiind bun de plată.

      Ziarde Arad scrie AZI: „După ce Ziar de Cluj a dezvăluit ceea ce CNAIR și Ministerul Transporturilor au ținut ASCUNS timp de 2 SAPTAMANI, respectiv faptul că au PIERDUT un proces cu Asocierea Salini Impregilo-Secol Spa, pentru care statul român va trebui să achite daune-interese asocierii de peste 230 de milioane de lei și cheltuieli de judecată imense, ministrul Bode a fost NEVOIT să ofere explicații pentru incompetența celor de la CNAIR.
      În dosarul 20727/MHM/HBH, de pe rolul Curții Internaționale de Arbitraj, CNAIR are calitatea de pârât, iar asocierea Salini Impregilo-Secol Spa este reclamantă. Totul a început după ce, la trei ani de la câștigarea contractului de execuție a lotului 2 de pe autostrada Lugoj-Deva, CNAIR reziliază parțial și unilateral contractul cu italienii de la Salini Impregilo. După ce Salini Impregilo a întocmit proiectul tehnic pentru tunelurile pentru urși, compania de drumuri a hotărât să rupă contractul cu italienii. Aceștia nu au mai văzut niciun ban pentru proiectul tehnic întocmit la secțiune E, scoasă șdini contract, iar CNAIR s-a folosit de el și l-a scos la licitație, în 2019.
      În urma procesului de la Curtea Internațională de Arbitraj, Instanța internationala a decis să dea dreptate firmei italiene și să oblige CNAIR la plata unor sume imense.
      Sentinta e definitiva.
      Ce mai contesta Ministrul Bode de la USL?!
      După ce toate aceste informații au fost dezvăluite public, Ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode a declarat la Realitatea Plus că a fost informat în urmă cu câteva ZILE despre acest prosces de către cei de la CNAIR, dar desigur atât el, cât și cei de la CNAIR au preferat să țină totul ascuns. De ce să știe românii câți bani au de plătit pentru incompetența unor angajați?
      Deși știe foarte bine, ca și fost președinte al Comisiei de Infrastructură, care este situația pe acel lot, și modul în care a fost reziliat contractul cu Asocierea Salini Impregilo-Secol Spa, Bode susține în continuare că statul român are dreptate și a contestat în anulare această hotărâre.
      https://www.ziardearad.ro/romania-are-de-platit-daune-de-50-de-milioane-de-euro-ministrul-bode-acopera-incompetenta-politrucilor-din-cnair-care-nu-s-au-prezentat-la-proces-sa-apere-interesele-statului-roman

      Ziar de Cluj a scris in 7 MAI 2020, Ministrul Bode a facut publica situatia abia Ieri, 8 Mai, DUPA ce Scandalul a ajuns in Presa, iar CNAIR care TREBUIA să iasă public și să spună că se îndreaptă împotriva politrucilor care au dat dovadă de maximă incompetență, cu privire la modul în care a fost gestionată problema lotului 2 al autostrăzii Lugoj-Deva tace chitic!

    • Am cautat in zadar sa gasesc Data exacta cand a fost emisa Hotararea Curtii de arbitraj de la Paris, NU am reusit, nici Minsitrul Bode NU spune… undeva am gasit ca e vorba despre: „sfarsitul lunii Aprilie”…
      De ce NU a spus Minsitrul Bode, ca un bun Ministru, Informatii CLARE despre aceasta Hotarare a Curtii de Arbitraj de la Paris?!
      Pentru ca el STIA de MULTE zile, de 2 Saptamani,(asa scria in 7 Mai 2020 Ziar de Cluj!), dar a ascuns asta Romanilor pana Ieri!!
      Ceva pute acolo…

    • lili, peste tot pute, în toate domeniile pute.

    • @lili: Exact asta m-am intrebat si eu: Cand s-a dat ultima sentinta?
      Daca la sfarsitul lui aprilie, cum se spune, de ce ministrul Bode nu a trimis el functionari care sa apere cauza Romaniei?
      Daca au fost motive, de ce articolul ne lasa sa plutim in banuieli? Dece nu i s-a ceriut sa le precizeze?
      M-am saturat de aceasta dezastruasa transformare a oricarei probleme serioase a tarii in motiv de scarmaneala politica.
      Este inadmisibil ca la schimbarea guvernului sa nu se faca si sa nu se comunice natiei un inventar, o predare-primire corecta a gestiunii.
      De 30 de ani asistam la acuze reciproce, fara dovezi clare, ceeace arata incompetenta si rea credinta.
      Pesedistii au avut ticalosia de a a acuza mincinos si de a sabota masurile acestui guvern. Daca liberalii nu clarifica mai nimic si incearca sa umble tot cu vorbe, inseamna ca sunt la fel.

    • @vall: Asa e, Presa scrie ca la Sfarsit de Aprilie a fost data Decizia Curtii de arbitraj, Minsitul Bode MINTE ca a aflat acum cateva zile sau DACA spune ADEVARUL e foarte grav, inseamna ca CNAIR i-a ascuns asta ceva vreme:
      „România, condamnată să plătească despăgubiri de 50 de milioane de euro, după reziliere contractului la o autostradă / Cum se apără Răzvan Cuc
      9 mai 2020.
      Statul român, prin Compania de autostrăzi (CNAIR), a PIERDUT un Proces, la Finalul Lunii Aprilie, la Curtea de Arbitraj de la Paris, cu firma italiană Salini Impregilo, căreia va trebui să îi achite daune de 50 de milioane de euro, după rezilierea parțială a contractului pe Autostrada A1 Lugoj – Deva, Lotul 2.
      Toate privirile sunt aruncate către Răzvan Cuc, ministru al Transporturilor când a fost reziliat contractul, și Ștefan Ioniță, fostul director al CNAIR.
      Contactat de Main News, Cuc spune că NU are nicio implicare în această reziliere, pasând întreaga responsabilitate către CNAIR, deși Imaginile publicate la vremea respectivă pe pagina sa de Facebook îl arată cum amenința constructorul cu desfacerea contractului.

      Totul a plecat de la așa-numitele tuneluri pentru urși. Concret, Autostrada A1 Lugoj – Deva, Lotul 2 a fost contractată în 2013 cu Asocierea Salini Impregilo-Secol Spa, iar în același an Agenția de Protecție a Mediului a aprobat un acord de mediu care impune realizarea unor tuneluri ce nu apar în proiectul original, în locul unor săpături uriașe care practic ar fi despicat muntele în două, scrie Hotnews.
      Totodată, societatea civilă din domeniu a avertizat în mai multe rânduri că orice soluție tehnică, cu excepția acestor tuneluri, este de facto inaplicabilă.

      Potrivit sursei citate, CNAIR a cerut în 2015 constructorului să facă un proiect tehnic de execuție a tunelurilor, dar în 2017 s-a răzgândit, nu a acceptat să mai plătească proiectul, ba chiar a făcut pași prin care să încerce să renunțe cu totul la ideea de tuneluri.
      În paranteză fie spus, tunelurile reprezentau și singura variantă prin care se puteau accesa fonduri europene pentru proiect, executivul de la Bruxelles nefiind de acord să finanțeze nicio soluție care ar fi mutilat cadrul natural.
      În vara anului 2017, ministrul PSD al Transporturilor, Răzvan Cuc, însoțit de șeful CNAIR, Ștefan Ioniță, a întreprins mai multe vizite pe acest șantier, în care, după stilul care avea să-l facă cunoscut, a admonestat constructorul și a amenințat cu rezilierea contractului.
      În final, CNAIR decis rezilierea parțială pe Lotul 2, mai exact un sector de circa 9 km care include și zona de tuneluri. Baza legală invocată era articolul 1321 din Codul Civil.”

      Răzvan Cuc: „Nu sunt eu cel care a reziliat.”

      Contactat de Main News, fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat că Decizia de reziliere a contractului NU i-a aparținut, precizând că statul român are încă căi de a ataca decizia.”
      https://mainnews.ro/romania-condamnata-sa-plateasca-despagubiri-de-50-de-milioane-de-euro-dupa-reziliere-contractului-la-o-autostrada-cum-se-apara-razvan-cuc/?cn-reloaded=1

      De noaptea mintii, sa intelegm ca Decizia a luat-o femeia de serviciu sau Portarul CNAIR, mai Cuc nebun la cap?
      Adca, in MInsiterul ala unde tu erai Ministru, facea fiecare ce VREA, Cuc nebun si mincinos?!

      Daca Decizia e DEFINITIVA, TOTI cei care au SEMNAT Rezilierea Contractului sa PLATEASCA!

  6. Domnii de la CNAIR și-au luat salariile babane ? Atunci să plătească. Nu plătim noi lenea sau indolența lor.

  7. Dle Ministru Bode , cine a promovat aceasta ileaglitate , inteleg ca Guvernul Dancila , prim ex-ministrul Cuc , sa raspunda penal. Dece sa platim noi , toti romanii , incompetenta si hotia lui Veo-Cuc. Dece Volguta vrea ca Iohanis sa raspunda ptr. mortii de COvid 19 , dupa ce guvernul Dancila prin ex-ministrul Pintea a lasat spitalele fara minimum de materiale sanitare si fara bani in visteria si Fondul de rezerva al tarii.
    Fiti mai incisivi si artati romanilor cum stau treburile in realitate . Nu lasati sa racneasca unii si altii ca sunteti neputinciosi.

  8. Mai exista subminarea economiei nationale?
    Sa avem putintica rabdare. Procesul (arbitrajul) cu gabriel resources /rosia montana va bubui

  9. Fmm psd!
    Dar ma intreb, PNL nu a aflat in 6 luni ca exista un proces de arbitraj intre Straco si stat/minister/cnair? Sentinta s-a dat ieri, ma gandesc ca a fost macar un termen in ultimele 6 luni. Chiar daca nu a existat vreun termen in ultimele 6 luni, datoria lui Bode era sa fie la curent cu procesul. Astia guverneaza de la tembelizor, adica se fac ca guverneaza, atat psd cat si in mare parte pnl.
    Fmm USL(psd+pnl)!

  10. Ii doare-n cur de banii bugetului de stat, dar când sa dea un pol în plus la pensionari devine o mare problema de siguranță națională!

  11. Nimic nou, de secole . Ca sa fii domnitor in Tarile Romane cine dadea mai mult la Stambul,ala era.
    Nivel salarii mic, pensii nici macar de subzistenta (si de-alea mari, speciale, ca nivelul de polarizare tb sa fie comparabil cu america de sud), spitale nu, autostrazi nu.
    Crede cineva ca atata timp cat marci banu’ il intereseaza pe stapan cum il cheama pe administrator? ca e pnl, psd sau altceva?

  12. Pe stapan il intereseaza ca sistemul de control instituit sa ramana neschimbat ,aici si in alte parti procuratura (ridicata la rang de „justitie”), in alte parti armata, ca pana nu demult in turcia.

  13. <>
    (poate intovarasiti cu unii din Pnl).

  14. Pariez ca NU va raspunde nimeni, batista pe tambal si PSD va merge triumfator mai departe!
    Ciolacule, nu iesi sa ataci Presedintele si Premierul si Guvernul „incompetent” al PNL?!
    Javrelor!
    Parerea mea e ca „angajaţi ai Companiei de Drumuri au refuzat să meargă în instanţă” pentru ca NICI UNUL dintre ei NU avea habar, „specialistii in Drept” pusi de PSD in fruntea multor Institutii publice sunt absolventi la celebrele fabrici de diplome PSDiste, absolventi pe seara, de la mare distanta, multi NU au pus piciorul in vreo Institutie de invatamant superior!
    Exemplu: analfabetul tractorist Marcel Ciolacu, conform CVului oficial, a absolvit Dreptul(!) la „celebra” Universitate ecologica Bucuresti, la 28 de ani, in anul 1995, in timp ce MUNCEA(deci NU a fost Invatamant la ZI!), cand Universitatea cu pricina INCA NU era Acreditata!!
    Va imaginati usor cata „pregatire” in Drept are tractoristul analfabet Ciolacu!
    Pai, il vedeti pe Ciolacu mergand in Instanta sa sustina cauze penale?!

    Iar DACA chiar au REFUZAT si exista Dovezi, li se poate IMPUTA, sper ca DNAul sa se resusciteze!!
    De ce Bugetarii Romaniei cu salariii si beneficii uriase NU raspund pentru MUNCA lor!?
    Intr-o firma privata DACA provoci un asemenea prejudiciu PLECI imediat si NU scapi fara sa-l PLATESTI!
    Angajatii aia care au REFUZAT, mai lucreaza in CNAIR?
    NU m-ar mira!

  15. Oare ministrul Justitiei a luat cunostinta de acest caz alarmant . ptr. Bugetul Romaniei? Dece nu se recupereaza mai repede , banii din procesele cu sentinte definitive? Solicit lamuriri publice si transparenta. De 30 de ani , banditii, smecherii , lichelele si secaturile din toate paturile sociale , cu preponderenta din politica , fura , Romania-i secatuita , justitia striga dupa fel si fel de pensii ,salarii si alte beneficii materiale , dar rezultatele sunt zero barat. Unde-i legea , unde-i justitia? Cum mai putem progresa ca Tara?

    • legea e pt.catei….care o iau in barba daca e in folosul „democratiei”,””justitiei”, ”europa,ce zice europa….”

  16. „a declarat Bode…”

    …La fel cum a declarat dl Alexe cu privire la poluare și sancțiunile primite de țara noastră. Sau despre tăierile besmetice din codrii României…

    La CNAIR (CNADNR, sau cum i-or mai schimba numele) sunt niște domni cu imunitate și impunitate transpartinică. La fel ca în cazul „mafiei lemnului/pădurilor”. Păi, de-acolo vin bănuții la partide! Iar funcționarii de acolo sunt oameni de încredere ai tuturor partidelor.

    Domnii Bode și Alexe se pot lăuda cât doresc la televizor, șansele de a schimba ceva sunt inexistente, indiferent ce partid se află la guvernare. Dar, întrucât se apropie alegerile, „dă bine pe sticlă” să se arate preocupați de autostrăzi, de păduri, de poluarea rezultată din arderea deșeurilor șamd.

  17. Sa cante Cucu ‘

  18. Coruptia sub egida psd se vede!

    • si sub alte egide nu se vede? pai cred ca d-aia DNA-ul a acuzat numai PSD-ul! si eu care credeam ca e politie politica…cand colo …nu se vede!

    • TOTI, in 30 de ANI au furat cat au putut, exemplu Aristotel Cancescu, fostul baron galben de la Brasov era Liberal, membru PNL de vaza, Ani de zile Presedinte al Consiliului Judetean Brasov, a facut individul o Avere uriasa, greu de imaginat!
      Dintr-o munca la fel de „uriasa”, evident!!!
      NU intra nici unul in Politica manat de GRIJA Intereselor cetatenilor, nici unul!
      Intra TOTI bagand bani grei, pe care ii recupereaza inzecit si insutit si inmiit!
      Ei si ai lor, politica le deschide usile familiei si neamului!

  19. Doar ne văicărim în loc sa cerem în strada desființarea acestui stat mafiotizat la maxim!

  20. Uite cum MINTE Razvan Cuc, cand afirma ca NU el a decis Rezilierea Contractului, ce scria Presa in 10 August 2017:
    „Ministrul Transporturilor a REZILIAT parţial contractul pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva.
    Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a luat DECIZIA rezilierii parţiale a contractului pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, după ce a sesizat mai multe nereguli în urma unei inspecţii inopinate, a ANUNTAT joi Ministerul Transporturilor.
    Ministrul, alături de directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ştefan Ioniţă, au continuat, în perioada 9-10 august, inspecţiile inopinate pe şantierele autostrăzilor Lugoj – Deva şi Sebeş – Turda.
    ”În urma constatării mai multor nereguli sesizate la faţa locului, s-a decis rezilierea parţială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, dar şi penalizarea antreprenorilor care nu au respectat termenele şi calitatea lucrărilor. De asemenea, consultanţii au primit penalităţi pe loturile 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva, pentru că nu au supravegheat corespunzător lucrările”, se arată în Comunicat.

    Uite mai jos Comunicatul OFICIAL postat pe 10 August 2017 pe Site-ul CNADR, scrie EXPLICIT: „Contractul pe lotul 2 Lugoj – Deva REZILIAT Parțial de Ministrul Transporturilor.”
    http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractul-pe-lotul-2-lugoj-%E2%80%93-deva-reziliat-par%C8%9Bial

    Acum, Cucul mincinos PSDist spune ca NU el a DECIS Rezilierea Contractului!
    Probabil ca a DECIS jupanul Dragnea, incarceratul de la Rahova!

    • Isi mai postase si pe facebook https://www.facebook.com/razvancuc84/posts/859493914217006
      E clar ca el a facut-o desi este sclavul lui Badalau si implicit al lui Dragnea.
      Astept ancheta DNA, sper ca nou sef, Crin-Nicu Bologa nu se face ca ploua.
      Poate fi vorba de o actiune coordonata, nu poate fi exclus ca o parte din cei 50 milioane de euro sa se intoarca la gasca din PSD care a facut posibil acest lucru.

    • @George: NU cred ca va plati careva!
      Daca Sentinta e definitiva(Informatiile din spatiul public sunt neclare in acest moment!) va plati Romania, adica BANI din Bugetul de stat!
      Iar dinspre DNA, dupa plecarea dnei Kovesi, NU se mai „aude” nimic, e liniste…procurorii zac in birouri, ca oricare bugetar al Romaniei, bine platiti si rasplatiti!

  21. Cine sa se ocupe ? tudoreii si dornenii ? Abia daca fac fata la comenzile partidului si la numarat sumele uriase pe care le primesc.

  22. Se aseamana cu schema micula. Daca miculienii n-au patentat-o, e la liber pentru oricine!

  23. Nu va mai vaitati , imediat plangere la DNA.