G4Media.ro

Adrian Criț, directorul STB: Am pus pe site-ul companiei anunț pentru angajarea…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Adrian Criț, directorul STB: Am pus pe site-ul companiei anunț pentru angajarea de șoferi/ Situația financiară a companiei este grav afectată după aceste cinci zile și ne vom afla în imposibilitatea plății salariaților/ Zi de zi s-au pierdut patru milioane opt sute de mii de lei

Adrian Criț, directorul STB, a declarat luni dimineață că a fost postat pe site-ul companiei un anunț de angajare pentru șoferi. Acesta a mai spus că situația financiară a companiei este grav afectată după aceste cinci zile de grevă și că se va afla în imposibilitatea plății salariaților, cei care nu vin la muncă fiind responsabili:

„Am pus pe site-ul companiei anunț pentru angajarea de șoferi pentru a suplini lipsa șoferilor. Transportul trebuie reluat”, a declarat Criț în conferință de presă.

„Prin manipularea unor lideri se dorește doar demisia mea. Din păcate situația financiară a companiei este grav afectată după aceste cinci zile și ne vom afla în imposibilitatea plății salariaților. Cei care nu vin la muncă sunt responsabili de acest lucru (…) Forma de protest este ilegală. De cinci zile se încalcă legea. Salariații care își desfășoară activcitatea sunt amenințați. Există înregistrări, imagini, organele de cercetare penală își vor face datoria”, a mai transmis șeful STB.

„Zi de zi s-au pierdut patru milioane opt sute de mii de lei”, a mai spus șeful STB.

Întrebat câte vehicule au ieșit pe traseu luni, Criț a declarat:

„În traseu sunt circa 180 de vehicule, un procent de circa 24% din vehicule se află pe traseu. Majoritatea sunt vehicule din transportul electric, sunt oamenii care au înțeles cu ce ne confruntăm. Le mulțumesc din suflet vatmanilor și șoferilor de troleibuze care au ieșit pe traseu”, a mai spus Adrian Criț, șeful STB.

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

52 comentarii

  1. Se angajeaza hashgagiul. El lucreaza si gratis.

    • Eu sa stiu ca n-am nici macar toaleta la locul de munca, nu as face nici voluntariat.

    • Ce dume slabe dai doamna
      ” Se angajeaza hashgagiul. El lucreaza si gratis ”
      Ar trebui sa ti se opreasca din salariul de postac.

    • Si le recomand tuturor sa faca asa cum fac eu – eu imi fac nevoile prin parcuri.

    • Pt ca pe vremea Dnei Firea, soferii aveau unde sa-si faca nevoiele, doar de cand a venit Nicusor le-au scos WC-urile din cabine, globalisti si progresisti care nu dau doi bani pe idealurile noastre comuniste, slavit fie Putin si maica Rusie!

    • Salariul este decent, orele suplimentare de multe ori se plătesc, se dau concedii. La STB este un loc de muncă foarte bun.

    • Bai, dar spuneti-mi si mie unde lucrati la privat fara sa aveti toaleta!
      Numele companiei, sa stim si noi.
      Sa nu ne mai depunem cv-urile la ei.

    • Eu de 30 de ani sunt soferita si am avut tot timpul WC in autobuz, doar de cand a venit USR-ul am ramas fara WC si de la atata abtinere, mi s-au dus excrementele in creier, de asta sunt atat de tulburata acum!

  2. Daca nenea asta vrea cu adevarat deblocarea situatiei, de ce nu isi da demisia?

    • Să-și dea demisia Petrariu. Sau el nu vrea deblocarea situației?!

      Cu cât sunt mai porniți psd-ii contra lui cu atât mai mult cred că nenea ăsta face treabă bună. Nu de alta dar deobicei când furtul merge bine cei în cauză sunt mulțumiți.

    • De ce să își dea demisia,pentru că vrea să spargă găștile mafiote de hoți din STB?Motorina se fură cu cisterna,piesele de schimb probabil că nu ajung în magazii,ajung probabil doar facturile.La atelierele centrale sunt angajați care nu dau pe la serviciu ,având alte învârteli și împart salariul cu șefii.Cand cineva vrea să facă ordine căt de căt ,gata vine sindi catul pesedist. Autoritate în România nu există,statul este eșuat,a spus un contemporan în viață.Toți hoții din politică calare pe bugetul de stat pentru care plătesc taxe și impozite fraierii.Se va face ordine vreodată în România?

  3. Daca-si da demisia Crit, sa-l puna director pe Drula, ca stie sa faca instructie cu toti magarii pesedeului din STB, in frunte cu consilierul general Petrariu! 🙂

  4. Dl director pozeaza in luptatorul cu caracatita. Pana acum a fost cald si bine nu transpira nimic in presa. De peste 10 ani se bucura si el de functii banoase ca orice roman care se respecta.

    • Criț a fost numit în 2021 și acum se trezește sindicatul PSD că sunt probleme de 15 ani la STB? Las-o că măcăne.

    • Cauta pe goagle ce istoric are personajul.

  5. DECI: zilnic, PIERDERI de aproape 5 MIlioane Lei!
    CINE va PLATI aceste PIERDERI, adica PIERDERE= Cheltuieli mai mari decat Veniturile!
    In Institutiile publice, astfel de PIERDERI se COMPENSEAZA din BANI PUBLICI!
    Are Romania BANI sa compenseze toate pierderile voastre!!
    AICI sunt BANII Dvs, dragi romani, NU asteptati Drumuri si Autostrazi moderne, Scoli si gradinite moderne, Spitale moderne….!!!!
    NU mai asteptati nimic, PNRRul va ramane o poveste pe hartie, fix ca Romania Educata a dlui Haos!!!

    • Tu crezi orice, ca in pandemie. Daca ar fi asa,înseamnă că în o zi normală se face profit aceeași sumă.
      Se dau banii înapoi pe abonamente?
      Se consuma motorina și piese in aceasta perioada? Se dau salarii la greviști?

    • @lili: Directorul si clientela lui iau salariile si sporurile uriase?!
      Din ce BANI, daca PIERDERILE(cum spune chiar directorul!) ating Milionul de Euro zilnic!!!??!!!!!

  6. Niște idioți. Întra în insol enta și mai iau o mare pla. Sa i vezi cum muncesc pe jumătate din bani de acum. Ei se iau după parnaist ul ala care nu mai are treaba cu banii, nu trăiește din salarii!

  7. Dar unde sunt cei 250 de oameni gata sa ii inlocuiasca pe angajati?
    Sau se fac angajari pentru celelalte sute de posturi „vacante”?
    Hashgagiul ar ocupa doar un post, deci ar mai trebui niste sute bune. El nici macar nu vrea bani, face voluntariat. Ture de noapte, tot ce trebuie, de toaleta nu are nevoie la job.
    De unde vin ei? Din tarile tzivilizate? Acilisa in Bucuresti, in traficul nostru cel de toate zilele?
    Sau sunt incepatori, sa stiu sa nu mai ies cu masina personala si asa s-au intetit accidentele in capitala.

    • Nu vă mai săturați de cât ați parazitat STB-ul, tâlhari PSDiști ce sunteți. O să băgați STB-ul în faliment, inteligenților, apoi vă veți pierde salariile și sporurile uriașe.

    • Nu stiu, nu cunosc. Eu il stiu pe talharul care fura nick-uri si care este hashgagiu cica 10:48, nu pesedeu.
      Deci vrei sa iasa ei si sa se angajeaze talharul hashgagiu?
      Ar talhari tot ce ar prinde. Despre asta este vorba, despre cine talhareste.

  8. Foarte bine. Tb eliminata subventia STB si redirectionata direct catre cei care au nevoie de ea (pensionari, elevi studenti). Dupa ce STB va intra in faliment, trebuie reangajati doar cei care au iesit zilele astea pe traseu. Adio PSD!

  9. Ar trebui si noi sa facem greva fiscala si sa nu mai platim impozit la stat. Prea isi bat joc de noi. STB este finantat la greu din banii publici si a avut pierderi imense. Un oras intreg sta dupa santajul pesedist?

  10. Vatmanii și conducătorii de troleibuze au ieșit pe trasee , deoarece știu că dacă vor fi dați afară le va fi greu să își găsească un loc de muncă , dar șoferii sunt căutați , problema reală este că nu vor fi prea mulți șoferi doritori să se angajeze pe moșia lui Plicușor Ban , unde vătaf este criț .

    • Soferii sunt cautati, dar pe salarii mai mici si exclus sindicat. Deci soferii stb pot fi inlocuiti cu usurinta in secunda 1.

  11. Buna observația cuiva pe aici, câtă vreme PSD a condus STB, nu existau aceste probleme?
    Unde își făceau nevoile șoferii la capătul liniei?

    A venit un director care a demascat ilegalitățile din interiorul companiei de transport și acum i se cere demisia.
    La ce salarii nesimțite au șoferii STB, sa le fie rușine că își bat joc de bucureșteni.
    Sunt în serviciul public și lucrează pentru cetățeni.
    Greviștii sa nu mai acopere liderii de sindicat.

    Oricum, șoferul de rand o sa sufere cel mai mult. Liderii de sindicat au strâns averi semnificative, le asigura un trai bun vreme îndelungată.
    Pe când muritorii de rând … vor rămâne cu buza umflata.

    Încă o țeapă marca P $ D

    • Alo, de cand e director? Acum a aflat ca se fura motorina??? Demisia ca ori a furat cu ei, ori minte. Din doua una. Sa plece toti astia pusi politic. Au fost pusi pt furaciuni si angajat pile. Angajeaza pe cine pe autobuze fara asigurare si itp? Hai ca ar fi o premiera sa vedem victime, e tot ce ne mai lipsea. Toti astia care cred ca un autobuz se conduce precum bmw…. mai studiati.

  12. Despre salarii in STB:
    Un șofer de autobuz a câștigat între 2.694 lei și 7.801 lei net, în funcție de câte ore a lucrat, de sporuri de noapte, de ore suplimentare.
    Majoritatea au încasat însă între 4.500 și 5.500 de lei.

  13. Domnule George 23 , depinde ce ce mijloc de transport conduci ca șofer , de exemplu un șofer pe cisternă are un venit net de cel putin 9000 RON .

  14. De ce nu se alimentează la pompa in funcție de consum? De exemplu:- să spunem,un traseu x este calculat cu un consum de 15 l motorină/cursa x 20 curse = 300 litri motorină. Efectuand 20 curse observăm că autobuzul a consumat doar 200 litri motorină. Deci a făcut economii de 100 litri/zi. Cum justificam când realimentezi 300 litri pe cei 100 litri ? Aici este furtul la pompă. Așa se fura f.f.mult când lucram la RATB.

    • In Citaro, locul din dreapta-fata miroase a motorina mai tot timpul, banuiesc ca pe acolo este extras surplusul.

    • in occ ident soferul unui autobuz il imparte doar cu un altul
      amandoi sunt responsabili, dar asigurati, tot : curatenie exemplara, alimentare.
      au o cartela pentru a incarca la stati cu o limita prestabilita de statistica cu o mica marga d3 1%, la statia depoului.
      imposibil sa „ciupesti” ceva. se inregistreaza fiecare alimentare si consumul e transmis „pentru sincronizare” la final de cursa. n7 ai unde sa opresti aiurea si sa sifonezi motorina.
      in plus soferul trebuoe sa fie atent la semnalele de alerta de la bordul masinii , de la soft, captori, etc si e obligat sa mearga la centrul de mentenanta. totul e trasat, transparent.
      si apropo. depoul are doar un singur si unic sef, responsabil de tot si 2 sefi de tura car3 pot oricand sa -l inlocuiasca pe seful „mare”.

  15. Sper ca directorul nu este nebun sa-si dea demisia , pt 7000 euroi leafa pe luna trebuie sa lupte pana la capat , asa leafa nu mai capata la firme private … Dl director lupta pana la capat , Miticii pot merge pe jos la job , le mai scade kooooroooo prea sau ingrasat …

    • PSD îl vrea dat jos pe Criț ca să continue furtul, Petrariu e mare hoț de motorină.

  16. PSD-ismul distrugător .

  17. LIDER SINDICAL, CONSILIER GENERAL PSD….NU E INCOMPATIBILITATE? CÂT DE CORECT SI MORAL ESTE ACEST LIDER??

  18. Mai bine sa plece 5000 de angajați decât unul singur

  19. Nu cred că vor rezolva problema cu punere de mușchi. Eu nu vad STB sa revină la normal cu metodele astea, și șoferi dispuși să intre în rahatul ăsta pentru o leafa, nu cred să găsească. Salariile șoferilor sunt cele de încadrare prin legea salarizării, care nu prevede asemenea salarii fabuloase nici cu ore suplimentare cu tot. Numărul de ore suplimentare este limitat de codul muncii, spor de noapte nu exista pentru că STB nu circula după ora 22:00, deci acele sume sunt minciuni evidente.
    În schimb, scandal cât cuprinde și un „patron” zgârcit, care este Nicușor, care cere munca fara bani, după binecunoscuta metoda USR.

    • Tu stai la Buciumeni in deal dacă zici ca nu circula STB noaptea, nu știu ce comentezi unde nu e de competenta ta. Te bagi ca musca în dispozitivul calului. Restul comentariilor tale sunt doar propaganda politica.

  20. De ce să își dea demisia,pentru că vrea să spargă găștile mafiote de hoți din STB?Motorina se fură cu cisterna,piesele de schimb probabil că nu ajung în magazii,ajung probabil doar facturile.La atelierele centrale sunt angajați care nu dau pe la serviciu ,având alte învârteli și împart salariul cu șefii.Cand cineva vrea să facă ordine căt de căt ,gata vine sindi catul pesedist. Autoritate în România nu există,statul este eșuat,a spus un contemporan în viață.Toți hoții din politică calare pe bugetul de stat pentru care plătesc taxe și impozite fraierii.Se va face ordine vreodată în România?

  21. Probabil soferii de autobuz sunt ocupati cu furtul combustibilului. De asta au mers doar tramvaiele si troleibuzele.

  22. Am trimis comentariu și nu apare

  23. Este necesara angajarea șoferilor stb care respecta călătorii, care sunt verificați psihologic și Psihiatric nu angajări pe pile, relații și… Cei care fac mofturi trebuie dați afară Succes

  24. Se pare ca la STB problema asa Ziditorul sindi alisti este cacastoarea din fundul curții. Pai bine ba de ce un ți făcut greva cind va luat madam sarma în dos autobuze fără cacastoare ???

  25. Tramvaiul și troleibuzul nu merg cu motorină. Piesele de schimb unde sa le vinzi? Criț le-a tăiat din cașcaval. Aia e problema. Alți șoferi angajați, apoi curățenie la cei părtași la furt cu șoferii.

  26. Tramvaiul și troleibuzul nu merg cu motorină. Piesele de schimb unde sa le vinzi? Criț le-a tăiat din cașcaval. Aia e problema. Alți șoferi angajați, apoi curățenie la cei părtași la furt cu șoferii. Nu-i lăsa. Foarte bine ca a apărut un nou Drula la PNL.