G4Media.ro

ADVERTORIAL Aici găsești toate modalitățile de plată și canale de comunicare ENEL.…

ADVERTORIAL Aici găsești toate modalitățile de plată și canale de comunicare ENEL. Pentru protejarea sănătății clienților

Sănătatea și siguranța clienților, a angajaților și a comunităților în care activează reprezintă una dintre principalele preocupări ale companiilor Enel din România. De aceea, Enel a pus, în schimb, la dispoziția clienților o multitudine de alternative pentru plata facturilor, pentru a găsi informații referitoare la facturi, cum să trimită indexul, cum să contacteze reprezentanții companiei pentru a obține detalii despre contractele în derulare sau pentru a semna un contract nou.

Canale de contact

În această perioadă, clienții pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalitățile de contact sunt disponibile aici.

Factură și modalități de plată

Clienții nu trebuie să aștepte poștașul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienții Enel au la dispoziție două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

În loc să își facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, foarte ușor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt – ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Canale pentru operațiuni online

Clienții activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.

Cu MyEnel clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Trimitere index

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea indexului contorului se poate face și prin intermediul aplicației MyEnel, accesând secțiunea Index.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. O energie mai ieftina ar fi fost mai sănătoasă!

  2. Domne, ce “generosi” enel astia. Bine ca isi fac “advertoriale” despre cum poti plati, dar o stire despre o reducere in aceste vremuri de restriste nu ar face niciunul din acesti furnizori de utilitati. La fel si cu ING, alta noaptea mintii, era un mail cum ca poti sa faci “economii” prin faptul ca ei rotunjesc platile cu 2-3 lei si banii aia ii “economisesti” vezi Doamne. Stai si te intrebi cateodata pana unde poate duce ipocrizia si prostia unora…

    • Da, totul gasesti acolo… doar ca nu totul. De 3 saptamani incerc sa ii contactez online si telefonic pt montarea unui contoar la casa. Dupa ce am trimis documentele, primesc un rapsuns sa trimit o copie a ultimei facturi. Ultima factura la ce? Ca daca acum montez contoarul, cred ca e destul de logic ca nu am o factura de curent…. La telefon am vb cu 3 agenti care mi-au dat 3 variante diferite. Deci faceti click aici ca trebuie sa ma duc la ghiseu.

    • @Soare – te duci la ghiseu daca ai ghiseu, dar in multe judete nu au niciun birou.

  3. Era mai simplu sa scrie RECLAMA. Advertorial suna ca naiba.

    • Divaisuri (nu dispozitive), mentenanta (nu intretinere), fani (ventilatoare in loc de admiratori), foloueri, resorturi, etc suna mai șic cu vocabularul doldora de englezisme…
      ””…ai noștri tineri la Paris invață…”