Airbnb își modernizează serviciile cu ajutorul inteligenței artificiale
Airbnb încearcă să convingă clienții că anunțurile de pe platformă sunt la fel de credibile ca și cele ale hotelurilor, introducând recenzii mai transparente și upgrade-uri pentru gazde pentru a îmbunătăți modul în care își prezintă locuințele, potrivit The Times. Brian Chesky, cofondator și director executiv, a declarat că e vorba de un „punct de cotitură” pentru companie.
Airbnb va eticheta proprietățile cu o evaluare medie de 4,9 stele ca fiind „favoritele oaspeților”, adică un total de două milioane de locuințe din cele șapte milioane de pe site, și va oferi oaspeților un tur foto al locului pe care îl închiriază, folosind un instrument de inteligență artificială.
Tehnologia a fost dezvoltată in-house.
Anunțul de miercuri a dezvăluit că inteligența artificială, antrenată pe baza datelor din imagini, poate spune din ce parte a unei case provine o fotografie, permițând gazdelor să creeze o galerie detaliată de imagini rapid și ușor.
Ca parte a ultimei sale actualizări, disponibilă doar în SUA și Canada la începutul anului viitor, afacerea a încheiat parteneriate cu companii de încuietoare automate pentru a oferi chiriașilor coduri personalizate pentru șederea lor.
Recenziile clienților sunt acum mai detaliate, cu informații despre scopul și durata călătoriei, ceea ce permite clasificarea mai clară a destinațiilor de pe site.
Cu sediul în San Francisco, Airbnb este una dintre cele mai mari companii de turism din lume. Fondată în timpul recesiunii din 2008 sub numele de Airbed & Breakfast, platforma a permis inițial oamenilor să închirieze camere călătorilor, înainte de a se extinde pentru a permite proprietăți întregi în anul următor. Are o evaluare bursieră de 78 de miliarde de dolari.
Chesky a început personal să găzduiască oaspeți în casa sa din San Francisco anul trecut, ceea ce, potrivit acestuia, i-a deschis ochii la unele dintre problemele de pe site.
Cele mai recente rezultate ale Airbnb au arătat venituri de 3,4 miliarde de dolari, în creștere cu 18% față de anul trecut, cu rezervări în creștere cu 14%, la 113 milioane.
Compania a introdus un „instrument de stabilire a prețurilor”, astfel încât gazdele să își poată compara prețurile cu cele ale anunțurilor din apropiere și să monitorizeze tendințele pe parcursul anului.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank