G4Media.ro

Al doilea film din seria thriller „Smile” țintește să obțină 20 de…

sursa foto: Captură video

Al doilea film din seria thriller „Smile” țintește să obțină 20 de milioane de dolari în weekendul de deschidere

„Smile 2”, o continuare a thrillerului psihologic de la Paramount, speră să aducă un zâmbet pe fețele proprietarilor de cinematografe, arată Variety.  

Box Office estimează că filmul va încasa între 20 și 25 de milioane de dolari din 3.500 de cinematografe din SUA în primul său weekend de lansare. Aceste venituri ar fi la același nivel cu cele ale originalului „Smile”, care a fost comandat pentru streaming înainte de a fi lansat în cinematografe și care a obținut 22,6 milioane de dolari în 2022. Acesta a dobândit 105 milioane de dolari pe plan intern și 217 milioane de dolari la nivel global. 

Din moment ce „Smile 2” a generat recenzii solide, observatorii Box Office cred că vânzările inițiale de bilete ar putea depăși 25 de milioane de dolari. Cu toate acestea, surse de la Paramount oferă o estimare mai conservatoare, de ordinul adolescenților, citând mai multe filme horror precum „Don’t Breathe 2” și „It: Chapter Two” care s-au lansat sub nivelul primelor filme din serie. Producția celui de-al doilea film din seria “Smile” a costat 28 de milioane de dolari.

Regizorul Parker Finn s-a întors pentru a realiza „Smile 2”, care urmărește o cântăreață pop ce începe să experimenteze o serie de evenimente tulburătoare în timp ce pornește în turneu. Actrița Naomi Scott joacă în film alături de Rosemarie DeWitt și Lukas Gage. Criticul șef de film de la Variety, Owen Gleiberman, a lăudat „Smile 2” ca fiind „un film de groază care se străduiește să creeze un centru emoțional autentic”, adăugând că cel mai bun lucru la film este că „ține publicul în dezechilibru”.

Până în prezent, 2024 nu a fost un an deosebit de puternic pentru horror, care este de obicei unul dintre cele mai fiabile genuri pentru a umple locurile în cinematografe. În luna octombrie, cel mai înfricoșător lucru la Box Office a fost prăbușirea filmului „Joker: Folie à Deux”, care era pregătit să fie un alt succes răsucit al benzilor desenate care să umple cinematografele în sezonul de Halloween. 

În schimb, continuarea succesului de miliarde de dolari „Joker” din 2019 s-a transformat într-un dezastru după ce vânzările de bilete au scăzut cu 81% în al doilea weekend de la lansare, viitorul nu este promițător pentru cea de-a treia ediție. După două săptămâni de la lansare, musicalul cu un buget de 200 de milioane de dolari a generat încasări de 53,3 milioane de dolari pe piața internă și de 165,8 milioane de dolari la nivel global. 

Prin comparație, primul „Joker” a generat 96,2 milioane de dolari pe piața internă și 248,4 milioane de dolari la nivel global după trei zile de la lansare. Continuarea primului film “Joker” nu este de așteptat să câștige atât de mult până când va părăsi cinematografele.

Pe de altă parte, la box office-ul național, „Terrifier 3”, care a fost câștigătorul surpriză al weekendului trecut, este așteptat să scadă cu aproximativ 65% față de debutul său stelar de 18,8 milioane de dolari. În al doilea weekend de lansare, încasările filmului de tip “slasher”, cu buget redus și extrem de sângeros, s-ar situa între 6 și 7 milioane de dolari.

De asemenea, „The Wild Robot” de la Universal și DreamWorks Animation pare să înregistreze un alt succes solid în weekend. Filmul de familie bine evaluat țintește suma de 10 milioane de dolari în cea de-a treia ieșire, ceea ce ar însemna o scădere de 30% față de weekendul precedent. Până în prezent, „The Wild Robot” a generat 87,7 milioane de dolari în America de Nord și 152 de milioane de dolari la nivel global.

În distribuție limitată, „Anora”, filmul lui Sean Baker, câștigător al Palme d’Or, va avea premiera în șase cinematografe din Los Angeles și New York City. Filmul Neon, o privire comică asupra unei dansatoare exotice și lucrătoare sexuală care se căsătorește cu fiul unui oligarh rus, va continua să își extindă amprenta până în toamnă.

După ce „Joker: Folie à Deux” nu a reușit să producă o surpriză în Box Office, veniturile de la începutul anului sunt cu 11,2% mai slabe decât în 2023 și cu 26,4% decât în aceași perioadă din 2019, potrivit Comscore. Astfel, studiourile și expozanții de la Hollywood se uită la „Smile 2” și „Venom: The Last Dance” (25 octombrie) pentru a salva sezonul de toamnă înainte de lansările de Ziua Recunoștinței ale «Wicked», «Gladiator II» și «Moana 2».

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...