G4Media.ro

Al patrulea incident la Pasajul Unirii: Un autocar a rămas proptit cu…

sursa foto: Arhivă / G4Media

Al patrulea incident la Pasajul Unirii: Un autocar a rămas proptit cu aparatul de aer condiționat în limitatorul de înălțime, pe sensul dinspre intersecția Budapesta/ Șoferul din Buzău efectua o cursă specială

Un autocar a rămas proptit cu aparatul de aer condiționat în limitatorul de înălțime al Pasajului Unirii, pe sensul dinspre intersecția Budapesta. Șoferul din Buzău efectua o cursă specială.

Acesta este al patrulea incident de acest fel de cand Pasajul Unirii a fost modernizat. Ultimul incident a avut loc joi, atunci când un tir condus de un cetățean turc a dărâmat limitatorul de înălțime.

Pasajul Unirii are o înălțime de 3,7m, iar limitatorul de înălțime este pus la 3.5m.

În momentul în care aparatul de aer condiționat s-a desprins din cauza limitatorului de înălțime, acesta a picat pe parbrizul unei mașini. În urmă impactului, parbrizul s-a spart.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

61 comentarii

  1. Multi prosti, foarte multi.

  2. Cursa speciala printr-un pasaj special 😄😄😄

  3. Bucureștiul acest Caracal de pe Dâmbovița! Avea dreptate Bacovia: o, țară tristă plină de humor! :)))))

    • Sigur că da! Un buzoian a intrat într-un limitator de înălțime! Cum să nu fie vina bucureștenilor?

    • Buey buhai presemnalizările rutiere la intrările în pasajul ăla îs ca trânta de faine și lipsesc cu desăvârșire!
      Dacă nimeni nu s-a gândit că e o zonă dată drecu de riscantă și deci trebuie luate măsuri suplimentare, apoi e vorba de caracalism cu brio, ciucuri, spume și crengi! :)))))

    • Ce prosti esti :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Flit lăbarule! :)))))

  4. Deci a devenit mai putin util?

  5. Iar se minte că Băluță n-a greșit înălțimea, deși e a PATRA oară când se întâmplă de la renovare.

    • Băi geniule! Limitatorul este pus fix la 3,5 m. Cum adică a greșit înălțimea? Minte de USR-ist! Dacă vrea USR-istul metrul se măsoară altfel că dacă nu vine Drulă cu ranga!

    • De ce nu se întâmpla înainte de renovare, slugă PSDistă ce ești?

    • Ce a ascuns Băluță in tavanul fals, pesedistule? Diamante?
      Înainte de renovare pasajul n-avea tavan fals, dar fără tavan fals spoiala nu poate păcăli pe nimenea (ca să rimeze)…

    • Inainte de renovare era ceva mai inalt, acum l-au redus exact la 3,5 m, dar este amplasat prost.
      Pentru ca acolo incepe coborarare in pasaj , autocarele care au la limita sub 3,5 m il lovesc pentru ca spatele autocarului se inalta datorita inclinarii acestuia.

  6. Daca inaltimea scrisa pe indicator nu corespunde cu cea de panoul indicator este lucrul cel mai simplu de verificat. Ar fi caz penal. Si cel mai putin probabil, fiind atat de usor de verificat nu risca nimeni, nici cel mai tembel dorel sa scrie pe panou mai mult decat in realitate.
    Daca ar fi fost asa, autoritatea locala competenta (sau incompetenta dupa caz) ar fi fost deja trasa la tribunal si pasajul inchis. Verificarea dureaza doua minute si nu necesita cine stie ce expertiza. Ma rog, presupune o persoana care stie sa masoare cat de cat.
    Si daca ti-ai bulit autocarul de mii de coco gasesti pe cineva mai destept decat niste neicanimeni care comenteaza, ca sa masoare.
    Asadar, cititi cu atentie semnele de circulatie, belitzi ochii cum se spune in batrani ca altfel belitzi… si lasati speculatiile politice pe altadata.
    Un metru = un metru – este cel mai usor de verificat. Daca e, e daca nu e, nu e. Indiferent cat de incompetent sau sarlatan e primarul labutza

  7. E din cauza „onduleurilor”care „absoarbe zgomotul”,ce știti voi?! Lipsa de interes,în privința calitatii executării lucrărilor,s-a întins și asupra regimului de înăltime al pasajului.Oare specialiștîi lu’ peste,ca să-l parafrazez pe Bombonel,că tot e vorba despre PSD,nu s-au informat si ei cum e cu înalțimea la autocare.De maine,fug toate de centrul Bucurestiului sau cine e obligat să ocolească înjură de mama focului.Bine că nu înjură ca la ușa cortului,tot e bine!!!

    • Se pare ca proiectul a fost facut pentru 4,2 m, ca sa incapa toate tipurile de autovehicule comune. Constructorului i-au iesit 3,5 m ca probabil a pus asfalta fara sa frezeze ce era dedesupt si a mai trantit un tavan fals sa nu se vada ca nu a facut nimic. Si a pus placa de 3.5 m, dar nu respecta proiectul si nici situatia care a fost inainte de renovare.

    • @pic,
      Cum poți să spui:”să nu se vadă că n-a făcut nimic”?!
      Refacerea hidroizolației doar „la interior”, fără decopertare de parte carosabilă, reprezintă un efort enorm și o soluție tehnică demnă de invidiat ! Felicitări, Bog’Art !

    • @Scara
      Daca e implicat BogArt’ul nu poate gi decat o lucrare de calitate superioara de care racanii din bucuresti profita pe nedrept… si la buftea au facut o lucrare de camalizare de exceptie, in 10 ani de cand au terminat lucrarea de ARTA INGINEREASCA, s-a surpat pe alocuri de cel putin 4 ori si in zona pute a parfum CHANEL de ramai fara miros.

  8. Inainte de renovare se harjaiau frecvent de tavan – erau semne pe toata lungimea – dar nimeni nu reclama fiindca cei in cauza nu faceau caz. Daca ar fi facut, si-ar fi luat amenda si nu ar ma fi aparut la breakingnews.

  9. De parca piedone nu a fost votat primar din puscarie…

  10. Sa ne intelegem, indiferent cat de mafiot e baluta, daca limitatorul ala are 3,5, apoi inseamna ca tre’ sa ai inaltime mai mica daca vrei sa incapi pe acolo. Intrebarea mea e, oamenii chiar nu stiu cat au autovehicule lor in inaltime? Pana mea, daca stii ca ai peste 3,5, ce draqului cauti sa te bagi acolo? O explicatia ar fi ca oamenii au mai trecut pe acolo cu hardughiile lor si stiau ca incap. Numa’ ca intre timp s-a micsorat cu vreo 20 de cm, probabil. Oare soferii aia n-au citit si ei stirile? Nu s-au intrebat – oare camionul/autocarul meu mai incape?

    • Da, domnu’ kafka oamenii nu s-au întrebat. Pentru că capu’ de locuitor e destul de pr0stalău și indolent. Și pentru că în vest, tipii care se ocupă de urbanism nu-s niște piloși nenorociți, au fost destul de precauți să pună peste tot marcaje, semnalizări și dispozitive anti-pr0st tocmai ca să reducă riscurile în zonele periculoase. D-aia urlă la tine pe șosea vezi că aia peste 2 km, vezi că cealaltă într-un km, că știu că greșeala e omenească și pentru că le pasă de oameni. Și tot d-aia se moare în dreci pe șosele în românica pentru că autorităților li se fâlfâie cu boltă de viețile oamenilor.
      În opinia mea, principala vină în cazul Unirii e acelor care au scris caietul de sarcini al lucrărilor și probabil și a celui care a semnat acceptanța ca un b0u.

      Da kafka, oamenii sunt pr0ști, tocmai tu să te miri de asta? 😜

    • D-apăi domnu’ Dumnezău, dacă pe indicator scrie mare 3,5m, ce treabă ai tu cu anunțatul cu doi km mai devreme? Poarta aia de gabarit nu e pusă fix la intrarea în pasaj, ci un pic mai devreme. Și nu, nu e pusă nici la 2 km cum visezi tu umed, pentru că ești totuși într-un oraș, și n-ai cum să presemnalizezi orice cu atâta distanță mai devreme. Aia se face în exteriorul orașelor, acolo unde ai locul necesar.

      Nici nu contează cât de înalt e pasajul ăla. Dacă pe el scrie „interzis peste 3,5m”, el fizic poate să aibă și 7m înălțime, că legal n-ai voie să-l traversezi cu mașina mai înaltă de 3,5m. Pricepi?
      La fel cu limita de viteză, de exemplu. Dacă pe indicator scrie „maxim 30 km/h”, dacă ai trecut cu 40, că ești tu Schumi și te pricepi, ești pasibil de pedeapsă. Sau greutatea, dacă scrie „maxim 3t/osie”, n-ai voie să treci cu camionul mai greu, pentru că știi tu c-ai mai trecut altă dată și-a mers…

      Până când ne învățăm să respectăm legile, o să ne tot mirăm că de ce se întâmplă aia și aia. Că uite, de-aia se întâmplă, pentru că analfabeții au permis de conducere.
      Ești șofer? Învață-ți înălțimea și greutatea cazanului, și cască ochii la indicatoarele rutiere.

    • Doamne, câte drumuri a mai construit Bog’Art in Lumea Muritorilor? Aud!?

    • @Scaraoțchi

      Fix 42! (Desen ajutător: Ghidul autostopistului galactic) 😎

    • Buey Mărine, faci pe pr0stul și-ți iese perfect! Greșeala umană e inevitabilă. Presemnalizarea e ruptă din rai, că și aici se îmblăteau cuvioșii cu îngerii de era plin de moaște pe jos până n-am pus indicatoare suplimentare.
      Deci ejti un b0u politruc care nu vede pădurea de copaci, mai dă-te drecu!

      Mărine la nunta ta, Mărine Mărine…
      Toate vacili mugea, măi dragă Mărine!

      PS: Să ți-l pupi în cur pe Zăbăluță! :)))))

    • Și, Doamne, cum mama D ra c u’ a refăcut Bog’Art hidroizolația fără să decoperteze părtea carosabilă, când până și la Talpa Iad.ului injectarea de epoxidică s-a dovedit apă de ploaie…?! Aud!?

    • Habar n-am onorabile adversar, activez în alt domeniu. Dacă Încornițătia ta știe ceva care pute acolo zi-o nu te mai da după vișin musiu! (Puteam spune „nu mai fi retoric stimabile“ dar suna plat, banal și fără haz.)

    • Mnezăule, tu ai dat iama-n vinu’ de împărtășanie?
      Lasă-mă cu presemnalizarea ta, că ți-am explicat că n-ai cum să presemnalizezi cu 2 km înainte. Ești într-un oraș, nu pe „autobanda” ta din Hermanija, pe care mergi cum te taie capul, că „n-ai limită de viteză”.
      Treci prin zonă, nu mai comenta din Tiraspol, și vezi la fața locului cum stă treaba. Până atunci îți zic eu. Ai indicator aproape de Universitate, la Doamnei, cu „interzis peste 3,5m”. Ai poartă de gabarit la intrarea în pasaj, din nou semnalizată. În partea cealaltă, la Budapesta, ai din nou poartă de gabarit semnalizată, cu aceiași 3,5m, și ai și-un indicator electronic (care, sincer, nu prea știu dacă mai merge, că nu-s atent la el când trec pe-acolo). Ce vrei mai mult? Flori?

      Mă doare-n undeva de sportivul ăla de Băbăluță, dar aici chiar nu e vina lui. Dacă pe indicator scrie să nu depășești o anumită înălțime, dar tu treci precum Mniezo, că știi tu mai bine, d-apăi ești bun de plată. Și-o să tot fii până înveți să citești semnele alea de pe marginea drumului.
      La fel e și cu limitele de viteză, și cu culoarea semaforului, și cu greutatea maximă admisă, și cu încărcăturile periculoase… Cască ochii pe marginea drumului!

      PS. Îți doresc exact aceleași urări pe care mi le-ai făcut tu mie. Știi tu, alea cu nunta, cu politrucii… Și să-ți iei un frigider mai mare, să-ți încapă tot!

    • Buey Mărine, băbăiatule ești dăcât un românaș verde cu idei puține dar fixe pe care în pr0stia ta le denumești „convingeri“.

      Scrii mult și prost și fără nicio noimă.
      Deci flit și mumu tuturor pricepuților de net ca tine și, mai ales, ia mai pupă-mă-n cur! :)))))

    • Mărine! Băbăiatule, ia mai pupă-mă-n cur! Și cu asta basta! :)))))

    • Băbăiatule cu mnezeii tăi cu tot, văd că ai plăceri cu pupatul de/în posterioare. Nu te contrazic, că, deh, trebuie să te exprimi și tu cumva, și dacă altfel nu poți, o dai pe „jmekeri” (cu un singur „i”, să nu te simți discriminat).

      Ți-am explicat o chestie. Dacă vrei s-o pricepi bine, dacă nu, e tot treaba ta.
      Până una alta, învață să vorbești când ieși în lume.
      Succesuri!

    • Buey Marine, recunoaște buey țărănușule că ești de undeva de prin Alba! Aiud, Cugir, Teiuș sau Câmpeni? :)))))

  11. Oare chiar asa de prosti sunt șoferii aceia ( profesioniști) de nu știu sa citească niște limititatoare de înălțime? S-a achitat suma de 12 mi-l euro pe un pasaj inflorat și cu câteva ventilatoare care nu funcționează, sau cel puțin nu am observat. Atâta timp cât mai avem în funcții publice acoliții Ciunei Roșii, trebuie sa ne așteptăm și la alte atrocități.

    • Ăla care n-a făcut nici cea mai mică greșeală în trafic să scrie primul formularul de amendă!

      Nu mă lăsa băbuțo, nu mă lăsa să mor,
      Că diseară vin la tine la televizor! :)))))

  12. Băluță are vina că a gândit cu curul renovarea pasajului, pupa-l-ai în cur să-l pupi! :)))))

  13. Dar nu este nimeni curajos,curios,sa mearga sa masoare acolo? Ori aia sunt niste terminati care au gresit masuratorile ori toti conducatorii profesionistii ,scosi pe banda rulanta la Arges, au trecut zilele astea pe acolo!

  14. Niciuna nici alta! E vorba de banala greșeală umană, tot timpul se întâmplă asta.
    Vina e a primăriei pentru că și-a scos din cur nu din creier acest proiect!

  15. babaluta a instalat tuburi pentru evacuarea esapamentelor in tavanul fals dar minte ca puorcu ca nu a umblat la inaltime :DD; ma amuza ca nimeni nu stie nimic :DD; autocare blocate o sa tot vedem hahaha

  16. Eu cred ca are 3.50m de la asfalt pana deasupra traversei.

  17. Am fost si noi alergati de vreo 3 tiristi turci azi. Se pare ca astia chiar nu sunt prudenti.😆
    Foarte grabiti. Nu au ei timp ei sa vada semnele de circulatie.😆

  18. Lucrul simplu și obiectiv de observat e că înainte de reparatiile la pasaj autocarele puteau trece acum nu. O să se umple rondul de la Unirii de autocare, treabă bună ce să zic /s

    • Pai și dacă se umple rondul de la Unirii, care e problema? Oricum rondul are 3 sau 4 benzi deci nu se umple asa rapid ca în mintea ta, ar trebui sa treacă vreo 100 de autocare și mașini în același timp sa se umple

    • Same greșit, o să se umple rondul de la Unirii și mai mult, cu ceva autocare. Oricum, proiect de cacao să nu mai permiți autocarelor să treacă prin pasaj, practic ceva în plus la congestionarea traficului, nu cred că există tunel în capitală europeană care să nu permită trecerea autocarelor, pentru asta sunt făcute, să decongestioneze traficul. Plus poluare suplimentară împreună cu această măsură.

    • Ce treaba are rondul de la Unirii cu pasajul? Pasajul te scoate spre universitate deci dacă e sa ocolești ai un drum drept pe deasupra pana aproape la coltea, la universitate. De ce mănânci kk?

  19. La inaugurare,cand am spus că e plin de onduleuri pe margine,ca defect,cineva a sărit și mi-a spus sa nu mai fiu indignat,pentru ca onduleurile sunt pentru atenuarea
    zgomotelor.Păi dacă tot d-ăstia sunt si pe aici,mersi! Sar ca arsi cei care se simt cu musca pe căciulă,dar nu cumva autocarul asta avariat a trecut si prin alte pasaje ale Bucurestiului si i s-a părut ceva firesc șoferului să treacă fără probleme și prin ăsta? Vorba aceea era centrul Bucurestiului,unde sunt multe obiective turistice,nu centrul Caracalului?! Probabil că dacă era indicatorul cu PSD se speria si oprea,dar asa fiind puzderie de indicatoare,ghinion,nu l-a văzut si p-ăsta.

  20. Altu care ignoră semnele de circulație în București…

  21. Sr pare ca soferii nici nu stiu ce inaltime au autovehiculele pe care le conduc. Discutiile desre cine e de vina mi se par stupide.

  22. Toate ornamentele sunt puse pe post de „finisaj” dibluri in structura existenta. Stie Dl. COAJE ce e aia.
    Comentam si ne dam cu parerea anapoda. Aveam un pasaj de trecere important in Bucuresti insa, se pare, cineva nu mai avea salam de pus pe paine asa ca s-a inhamat la ce nu se pricepe. Legea UE zice clar ca la renovari se pot ajusta inaltimile iar asta ii disculpa pe hoti.
    3.8. Înălțimea gabaritului de liberă trecere peste drumuri, indiferent de categorie sau clasă tehnică, este de minimum 5,0 m sau în conformitate cu solicitările administratorului drumului.
    3.9. La autostrăzile nou-construite gabaritul de liberă trecere va fi de minimum 5,5 m.
    Cat timp ramane clanul meseriasilor sportivi la putere va trebui sa cascam bine ochii pentru ca sunt acoperiti legal…deocamdata.

  23. Da puneti bai frate limitatorul ala la 2.5 m ca sa intre doar masinile mici prin pasaj !

  24. @Cris
    Ideea este ca data viitoare sa mearga fraierul din sector sa-l voteze pe us.erist sa mance si gura lui ceva ca de aia reactioneaza asa asta de mai sus.
    Cu p.ro.stul sa nu te pui ca ajungi mai rau ca sa nu spun altfel.😆
    Asa bine tolereaza, inca nu a dat tot ce are mai rau.
    Aici se duce lup.ta pentru pu.tere si bani. Si pentru asta sa face orice si oricum. Simplu. Ai bani, ai pu.tere, si de toate si basta.

  25. M-am lamurit. Am intrat pe Google Maps street view. Pasajul Unirii inainte de reabilitare avea aceeasi limitare de 3.50 m si are indicatorul montat pe poarta de gabarit. Alte pasaje precum Marasesti, Muncii, Victoriei nu au poarta de gabarit dar au indicatoare cu limitare la 4.00 m. Spor la comentarii stupide.

  26. Daca sunt 3.5m exista o explicație mai simplă, avand in vedere ca tavanul era rașchetat foarte des înainte, e foarte probabil ca regimul de înălțime sa fi fost diferit. Adică deși poarta arata 3.5 m sa fi fost de fapt mai mult și acum să fie la înălțimea corectă. Bogart e firma mare, nu tiriplici de asfaltează 3 străzi de sector. Nu si-ar fi dat cu firma în cap pt că sunt unii dintre cei mai mari, construiesc mult și divers, nu doar abonați la stat.

    • Nea Gigi,
      Așa am zis și eu, că Bog’Art e firmă mare, care nu-și dă cu firma-n cap pentru un mizilic de 53 de milioane, dar se pare că „Ochiul Dra.cului”….
      PS. Dar știi mata ce vreau să zic ..

  27. „John Doe”,John Deere n-ai să poti să fii niciodată,din cauza superficialitătii.Acest pasaj este cel mai important din Romania si se cădea ca prin el să aibe acces toate autocarele,fiindcă se află în cea mai mare zonă turistică din tară.L-ati îmbrăcat cu ornamente înflorate ca intrarea la balci,iar functionalitatea lui se vede acum.Pentru cativa centimetri,pe înăltime,ati compromis traseul turistic,iar reactia voastră dovedeste că veti fi superficiali în continuare.

    • Ca sa faca pasajul mai inalt trebuie sa faca un proiect de semaforizare la intersectia cu tunelul de metrou.
      In sus nu se poate ca e Dambovita.
      Atat s-a putut.

  28. Eu tot nu pot înțelege (poate și pt.faptul ca sunt din Caracal ) înainte de ce treceau autocarele și acum nu? Un autocar plin cu oficiali nu poate trece prin pasaj? Dacă traficul e blocat deasupra pasajului nu poate fi folosit ca măsură de urgenta? O speciala de pompieri ,un camion al armatei,nu va putea trece prin pasaj ? Zorzoanele de pe laterale au semnificație artistica,vreo logica ?

  29. Limitatorul are o prblema de amplasare de fapt. Este exact cand incepe coborarea in pasaj.
    Autocarele care sunt chiar sub limita de 3,5 il vor lovi. Fata trece, spatele nu. Pentru ca autocarul se inclina datorita drumului in fata iar spatele se ridica depasind astfel 3,5 exact cand trebuie sa treaca de limitator.

  30. Votați Labuta și la următoarele pasaje renovate de el, vom întra doar cu ” Bicicletele „