Alegeri intermediare în SUA: Funcționează publicitatea electorală negativă asupra alegătorilor?
În ciclul electoral de la jumătatea anului 2022 au existat numeroase reclame de atac din partea republicanilor și democraților, ceea ce ridică întrebarea dacă reclamele negative funcționează asupra alegătorilor, relatează Fox News.
Politologii și experții estimează că, în general, atât reclamele politice pozitive, cât și cele negative au efecte mici în influențarea alegătorilor, dar în alegerile strânse pot face diferența.
O asociație cunoscută sub numele de Citizens for Sanity, de exemplu, a lansat luna trecută o campanie de mesaje în mai multe state în curs de luptă, batjocorindu-i pe democrații progresiști cu fraze precum „Ajutați-l pe Charlie să devină Charlotte”, „Mama Natură este rasistă” și „Criminalii violenți merită respectul nostru”.
„Există ideea că o reclamă foarte bună, sau una livrată în contextul potrivit unui public țintă, poate influența alegătorii, dar am constatat că reclamele politice au în mod constant efecte persuasive mici într-o serie de caracteristici”, a declarat Alexander Coppock, coautor al unui studiu de la Yale privind publicitatea politică.
În ciuda lipsei de dovezi că reclamele influențează alegătorii, campaniile cheltuiesc în continuare milioane de dolari pe publicitate în presa scrisă, în anunțuri poștale, la TV și la radio în fiecare ciclu.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu