Alegerile și procesele electorale ca instrumente de predare la școală, ce combină matematica, citirea, studiile sociale – câteva soluții propuse de o specialistă din SUA
Un subiect care de obicei riscă să producă dispute și tensiuni – alegerile – reprezintă, în cazul unei abordări precaute, o bună resursă de predare în școală, susține o expertă americană, Erica Silva, într-un articol publicat de site-ul de specialitate Edutopia. Aceasta afirmă că alegerile sunt genul de subiect care poate fi abordat interdisciplinar, pentru lecții de matematică, scriere și citire și/sau studii sociale.
Autoarea, care deține un doctorat în leadership educațional la University of Southern California și care oferă programe de mentorat pentru profesori, arată că procesele electorale pot fi folosite nu doar ca resursă pentru conținut didactic, ci și ca punct în jurul căruia să fie dezvoltate planuri de predare, în funcție de nevoile sociale și emoționale ale elevilor. De aceea, arată ea, este nevoie să fie asigurat un spațiu sigur pentru discuții, așa încât alegerile să încurajeze gândirea critică și să aibă relevanță în învățare, nu doar prin natura rezultatelor votului.
Citește articolul complet pe EduPedu.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii