Alianța PSD-PNL a cheltuit aproape 100 de milioane de lei în campania pentru alegerile europarlamentare / AUR și USR, la mare distanță
Alianța Electorală PSD—PNL a cheltuit în campania electorală pentru alegerile europarlamentare din 9 iunie suma totală de 97,3 milioane de lei, potrivit datelor de la Autoritatea Electorală Permanentă publicate în Monitorul Oficial. Suma nu include banii cheltuiți de cele două partide în campania pentru alegerile locale desfășurate tot în 9 iunie.
De remarcat că alianța PSD – PNL a cheltuit pentru campania online o sumă mai mare decât în campania pentru tv, radio și presă scrisă la un loc: 29,2 milioane de lei pentru online vs. 18,8 milioane lei la tv, radio și presă scrisă.
Banii cheltuiți provin din subvenția de la bugetul de stat, din contribuțiile candidaților și din împrumuturi.
Pe locul secund la cheltuieli în campania pentru europarlamentare se clasează Alianța AUR, cu cheltuieli de 26,9 milioane de lei. În cazul AUR, sumele cheltuite pe publicitate la tv, radio și presă scrisă sunt mai mari decât cele pentru online.
Alianța USR-PMP-Forța Dreptei se situează pe locul trei, cu cheltuieli de 17,8 milioane de lei. Și Alianța Dreptei a cheltuit mai mult pentru publicitate online (10 milioane de lei) decât pentru tv, radio și presă scrisă (4,3 milioane de lei).
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii