G4Media.ro

Alternativa la geanta de lux Birkin pentru bugete reduse: Geanta „Wirkin” de…

Sursa foto: Walmart.com

Alternativa la geanta de lux Birkin pentru bugete reduse: Geanta „Wirkin” de la Walmart câștigă popularitate

Cumpărătorii atenți la buget care caută alternative la produsele de lux s-au orientat către o geantă disponibilă pe site-ul Walmart, cunoscută sub numele de „Wirkin” – o replică accesibilă a faimoasei genți Birkin de la Hermès. Datorită popularității pe rețelele sociale, multe modele Wirkin s-au epuizat rapid, relatează CNN.

Mărcile de lux precum Hermès continuă să fie în centrul atenției, însă prețurile lor le fac inaccesibile pentru marea majoritate a consumatorilor. Cu toate acestea, cumpărătorii dornici de chilipiruri sunt atrași de replici mai ieftine, dar de calitate, care le oferă o modalitate de a se bucura de designuri exclusiviste.

Influencerii din modă joacă, de asemenea, un rol important în promovarea acestor replici, iar dezvoltarea comerțului online și costurile reduse de transport, chiar și din colțuri îndepărtate ale lumii, le-au făcut mai accesibile ca niciodată.

Hermès nu vinde genți Birkin online, însă companii precum Maison de Luxe, cu sediul în Los Angeles, listează genți Birkin noi și pre-utilizate la prețuri între 26.500 și 399.999 de dolari. Conform SACLÀB, o platformă din München, o geantă Birkin „standard” poate costa de la aproximativ 7.200 de dolari și necesită până la 40 de ore de muncă manuală.

În martie, un grup de cumpărători potențiali de Birkin a intentat un proces, acuzând Hermès că îi obligă să achiziționeze alte accesorii și produse Hermès înainte de a putea cumpăra faimoasa geantă, ceea ce crește semnificativ costurile.

Pe de altă parte, replica Wirkin de la Walmart, care a devenit extrem de populară, poate fi achiziționată la prețuri ce încep de la 78 de dolari, în funcție de dimensiune și culoare. Producătorul Kamugo susține că geanta este realizată din piele autentică de vacă la exterior și piele sintetică la interior. Alte mărci, precum BESTSPR, YMTQ și Judy oferă modele similare pe site-ul Walmart.

Gențile Birkin sunt simboluri ale exclusivității, fiind adorate de celebrități precum Beyoncé, Cardi B și familia Kardashian, care își prezintă colecțiile pe rețelele sociale. În pandemie, o geantă Birkin din piele de crocodil s-a vândut la licitație pentru aproape 390.000 de dolari. Original concepută în 1984 pentru actrița britanică Jane Birkin, geanta a fost creată ca un accesoriu spațios pentru mamele tinere.

Hermès este unul dintre liderii pieței de bunuri de lux, înregistrând o creștere de 32% a vânzărilor în 2022, conform unui raport Deloitte. Produsele din piele, în special gențile Birkin, au reprezentat 42,8% din veniturile companiei.

Replica Wirkin, însă, atrage atenția pentru accesibilitatea sa. „Geanta Birkin de la Walmart se numește Wirkin și este destinată clasei Wirkin,” a scris un utilizator pe TikTok. În timp ce unii ridiculizează prețurile genților Birkin autentice, alții consideră că replicile oferă o opțiune funcțională pentru consumatorii cu buget mai mic.

Hermès nu este singura marcă de lux afectată de replici. Alte branduri precum Stanley, Skims și Lululemon se confruntă cu o concurență similară din partea replicilor accesibile. Conceptul de „dupe” – produse similare dar fără logo-uri false – a devenit tot mai popular pe rețelele sociale.

Steven Moy, expert în lux, spune că replicile sunt inevitabile și că publicul tânăr ar putea fi atras de brandurile de lux în viitor datorită acestor alternative accesibile. „Depinde de ce audiență vrei să atragi,” concluzionează el.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...