Amazon.com lucrează la o aplicaţie pentru vizionarea conţinutului sportiv / Compania deține deja drepturile de redare a meciurilor din NFL și Premier League
Amazon.com lucrează la o aplicaţie de sine stătătoare pentru vizionarea conţinutului sportiv, a raportat miercuri The Information, citând o sursă care cunoaşte direct acest plan, transmite News.ro, care citează Reuters.
Sportul rămâne una dintre cele mai mari atracţii pentru vizionarea în direct, deoarece publicul din SUA trece din ce în ce mai mult de la abonamentele la TV cu plată la aplicaţiile de streaming.
Mişcarea va completa probabil efortul Amazon de a dubla programele sportive oferite prin serviciul său Prime Video, un canal cheie pentru a atrage consumatorii către platforma sa de cumpărături.
Amazon deţine deja drepturile de a reda competiţii sportive în flux, inclusiv franciza National Football League din Thursday Night Football şi meciurile de fotbal din Premier League din Marea Britanie, şi va putea să concureze mai bine cu liderul streamingului sportiv Walt Disney.
Săptămâna trecută, YouTube, divizie a grupului Alphabet, a semnat, de asemenea, un acord pe mai mulţi ani pentru a difuza exclusiv pachetul de meciuri Sunday Ticket al NFL în Statele Unite.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank