G4Media.ro

Amenajarea pistelor de biciclete în sectorul 2 – proiect de hotărâre la…

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Amenajarea pistelor de biciclete în sectorul 2 – proiect de hotărâre la ședința de joi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti / Proiectul va fi realizat în comun de cele șase sectoare

Primarul general, Nicușor Dan, a convocat joi o ședință a Consiliului General al Capitalei care are pe ordinea de zi proiectul „Amenajare piste de biciclete pe raza sectorului 2 al Municipiului București”, potrivit unui comunicat de presă transmis de Primăria București.

Proiectul are în vedere asocierea dintre sectoarele 1-6 din București, în scopul finanțării și realizării în comun a unor acțiuni, lucrări, servicii sau proiecte de interes public local.

În plus, se discută și despre realizarea unei asocieri contractate între cele șase sectoare.

Ședința va avea loc joi, 26 mai 2022 începând cu ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti. Aceasta va avea loc și în format online, fiind transmisă live atât pe site-ul Primăriei Municipiului București, cât şi pe pagina de Facebook.

Sursa Foto: Inquam Photos/ Autor: Octav Ganea

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Daca le face pe trotuar, atunci le face degeaba. Sa vada cum e in Occident, nu o improvizatie romaneasca.

    • In Germania pistele de bicicleta sunt pe trotuar si in alt tari la fel, acolo trotuarele nu sunt pentru parcat cazane

  2. Oriunde le-ar face, tot cazane o sa fie parcate pe ele. N-avem noi față de oameni civilizați, care sa circule cu bicicleta sau oameni care sa merite piste de biciclete. Mai bine ar amenaja loc de tăiat porcul, să se bucure cetățenii de produse autohtone aduse in portbagaj.

  3. Bicicliștii pot circula foarte bine și pe strada atât timp cât respecta regulile de circulație, nu trec pe culoarea roșie, nu trec în viteza pe trecerea de pietoni, poarta casca de protecție, nu depășesc coloana pe linia alba, nu stau cu nasul in „zmartfonu” prins de cadru cu accesoriul dedicat etc. Atât timp cât bicicliștii nu dau dovada de spirit preventiv nu vor fi in siguranță nici pe pistele „dedicate”.
    Apropo, un cititor de mai sus atrăgea atenția ca pe trotuar sunt parcate ” cazane”. În ultima vreme eu ma lovesc din ce în ce mai des de trotinete electrice, mașini „spark”, ” citylink” și alte fandoseli eco lăsate abandonate pe trotuar sau în alte locuri unde încurcă lumea.
    In plus, ce faci când ploua? Sau iarna?

    • Iarna și când ploua, există transport în comun, meștere.

    • Se vede ca nu prea ai iesit in lumea civilizata unde acolo chiar au piste dedicate. SI are dreptate, cazanele ocupa trotuarele, nu trotinetele sau masinile spark. Se vede ca nu esti din Bucuresti, o pot observa nesimtirea multora, persoane tipic tie. Vorbesti de respectat reguli, ar fi mai bine sa te uiti la soferii din trafic si pe ei sa ii atentionezi sa nu mai comita infractiuni.

    • Ce prosti olandezii astia, au bagat sute de milioane de euro in piste de biciclete cand ce sa vezi, solutia era simpla, a fost gasita in neuronul unui sofer din Romania. Biciclistii pot circula foarte bine pe strada!!!!! Trafic infernal , poluare cu noxe cancerigene, poluare sonora, niste fleacuri eco nene. Sa te duci cu masina pana la usa restaurantului, aia e viata de roman civilizat.

  4. Eu merg zilnic in medie 20 km pe zi in Bucuresti , servici-casa-servici si altele indiferent de vreme. Inafara de pistele deja omologate e jale! Pe marginea drumului daca ti se lasa de catre soferi spatiu suficient langa bordura ai tot felul de capcane cum ar fi guri de canale scufundate in asfalt diferenta de la 1 cm la 20 cm dupa cum iti e norocul, gropi pur si simplu, plombe cazute, masini parcate. Cind ploua e jale nu se prea poate merge pe carosabil din cauza baltilor in care nu stii daca ai groapa sau nu, in cazul in care nu stii pe dinafara topografia locurilor. Mai nou cel putin in sectorul 3 aspersoarele de la gazon fac balti si iti fac si dus efectiv. Mai trec si niste masini care uda asa cu o mizerie de apa strazile …. bataie de joc pur si simplu sa treci prin zoaiele alea in fiecare dimineata. La masini si tronitete si alti biciclisti trebuie sa nu ai nici o asteptare, mereu in atentie si sa te astepti la orice!!!! Mai nou la fiecare intersectie nu exista Rosu pe care sa nu se treaca ca masina , nu mai zic de trendul ca nu se mai da semnal la schimbarea directiei de mers. Nu se respecta oricum de catre mai mult de 95% din soferi distanta de 1,5 m depasire biciclisti. Ar fi super sa se faca niste piste utilizabile, in sensul ca sa nu fie nevoie sa sari borduri sa te urci si cobori de pe pista , adica treceri line cum ar fi normal si la toate trotuarele.. ma rog chestii de bun simt care in Romania nu exista! Din nou, sa nu fie amplasate margini de totemuri de granit care sint extrem de periculoase in caz de dezechilibre, caderi etc. Bordurile noi la trotuare de 30-40 cm din nou nu ajuta la pedalat, este extrem de probabil sa iti prinda piciorul/pedala in ele, eu chiar nu inteleg de ce lucrurile astea nu se vad de cei care ar trebui sa se ocupe de siguranta rutiera. Pe benzile de autobuz de la Piata Muncii la Unirii s-ar putea circula linistit la margine cit de cit, cu exceptia intalnirii acelor guri de canal ingropate scufundate, daca nu ar fi soferi inconstienti agresivi care sa te claxonezi si agaseze sa le faci lor loc sa taie coloanele pe banda de autobuz. Ar fi multe de spus dar atata timp cat nici un primar de sector sau sef de serviciu responsabil din primarie nu circula cu bicicleta … asa macar 2 saptamani peste tot prin cartiere sa inteleaga situatia ce sa se intample? Doar promisiuni desarte? Sper sa nu se faca doar niste piste sezoniere de mai-septembrie asa de ochii lumii.. Daca pistele ar fi sigure multa lume ar circula cu bicicleta. In plus fata de piste , ar trebui investit in niste sisteme de legare biciclete, nu arcuri ci ceva mai solid, dar e jale la fel,
    In sectorul 3 exista un mare magazin de biciclete unde nu ai posibilitatea sa lasi o bicicleta legata pentru ca nu au primit de la primarie acord sa instaleze un rastel. Ar fi pe bani si o suma mare. Dar terasele de pe Decebal ocupa tot trotuarul in mod ‘natural’. Eu una nu mai am asteptari mari de la nici un primar si nici de la soferi. Nu exista nici un plan si nici un control. Daca Politia rutiera, locala si primariile si-ar face datoria poate traficul ar fi altfel in rest asta e, scapa cine poate.

  5. Piste de biciclete o sa avem functionale cand o zbura porcul. Nu avem culoare unice pt.transportul in comun pe unde ar putea merge si biciclistii. Apoi nu avem trotuare late in cartiere, cateva exceptii unde sa faci piste. Multe trotuare au fiost taiate la jumatate sa faca parcari zig zag si iin toate sectoarele bordurile de trotuare sunt prea inalte. In 32 de ani, fiecare primar a facut lucrari stradale dupa spaga pe care a primit dar nu dupa ce era nevoie in circulatie rutiera.