American Airlines a lansat un serviciu de livrare la domiciliu de vinuri de lux / Compania aeriană deține o cantitate mare de vin, din cauza scăderii numărului de călători
Compania aeriană American Airlines (AA) a anunţat vineri lansarea unui serviciu de livrări la domiciliu de vinuri de lux care, în mod normal, sunt disponibile la bordul avioanelor sau în saloanele aeroporturilor, transmite DPA, preluată de Agerpres.
Noul serviciu, denumit Flagship Cellars, permite fiecărui client cu vârsta de peste 21 de ani să beneficieze de trei vinuri prestigioase din colecţia American Airlines pentru 99,99 dolari pe lună, inclusiv livrarea la domiciliu. Compania aeriană a precizat că a decis să lanseze acest serviciu ca urmare a cantităţii în exces de vin pe care o deţine odată cu diminuarea călătoriilor cu avionul în contextul pandemiei de coronavirus.
American Airlines se aşteaptă ca acest program de livrare de vin la domiciliu să genereze vânzări de 40.000-50.000 de dolari în primul trimestru. Compania precizează că colecţia sa de include vinuri foarte prestigioase iar membrii programului de loialitate pot beneficia de numeroase avantaje.
Potrivit American Airlines, este singura companie aeriană care oferă servicii de livrare la domiciliu a vinurilor din colecţia sa. Este vorba de vinuri atent selecţionate de experţii companiei după ce au analizat aproape 2.000 de sticle de vin în fiecare an.
Anterior, American Airlines a suspendat vânzarea de băuturi alcoolice în timpul zborurilor pentru a restrânge interacţiunile dintre însoţitorii de zbor şi clienţi în perioada pandemiei.
Sursa foto: Captură video
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu