G4Media.ro

Amsterdam încearcă o nouă abordare pentru a descuraja turiștii care se îmbată…

Sursa foto: Pixabay / Ralf Gervink

Amsterdam încearcă o nouă abordare pentru a descuraja turiștii care se îmbată / Campania „Stay Away” va fi înlocuită cu „Renew Your View”

Amsterdam își îndulcește mesajul „stay away” adresat turiștilor, dar dorește în continuare să descurajeze vizitatorii scandalagii. Orașul a încercat cu disperare să se debaraseze de imaginea de „capitală a petrecerilor”, dar fără prea mult succes. După ce campania din 2023 prin care îi îndemna pe turiștii britanici bețivi să „stea departe” a eșuat, orașul încearcă o abordare mai blândă, transmite Euronews.

În speranța de a atrage „un tip diferit de vizitator”, potrivit unui comunicat de presă al autorității locale, noua campanie „Renew Your View” încurajează turiștii să vadă orașul prin ochii unui localnic.

Țintindu-i pe cei care „caută senzații și distracții vulgare” în Cartierul Roșu și în „cafenelele” din oraș, campania promovează o altă latură a orașului, lipsită de comportamente transgresive și de petreceri zgomotoase ale burlacilor.

Campania va debuta la începutul anului viitor și se va desfășura până la sfârșitul anului 2025.

Faceți cunoștință cu adevărații locuitori din Amsterdam

Zugrăvind orașul ca pe un loc pentru „idei, inițiative și inspirație”, campania „Renew Your View” din Amsterdam prezintă bicicletele cu flori, cultura LGBTQ+ și viața ecologică.

Campania subliniază diversitatea oamenilor și a punctelor de vedere din oraș, spunând: „Amsterdam te face să vezi… cum poți fi doar tu, lăsând loc și celorlalți”.

Dar dacă a fi tu înseamnă să bei zece beri, să te droghezi și să te plimbi prin Cartierul Roșu, tot nu ești bine-venit.

Campania Stay Away s-a extins și în alte țări europene

Campania Stay Away din Amsterdam, care a țintit inițial tinerii britanici, a fost lansată în luna martie a acestui an.

Orașul menține mesajul până în 2024 – și îl extinde la bărbații cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani din țările UE, precum și din propria țară.

De la lansarea sa, campania a fost cuplată cu măsuri de reducere a comportamentului deranjant în centrul orașului. Printre acestea se numără interzicerea fumatului de iarbă și închiderea mai devreme a restaurantelor din Cartierul Roșu – reguli pe care autoritatea locală intenționează să le clarifice în mesajele sale permanente.

De asemenea, aceasta avertizează că un weekend fără reguli în oraș vă poate aduce o amendă și un cazier judiciar.

Până în prezent nu a descurajat în mod semnificativ turiștii, dar a schimbat oarecum imaginea orașului și i-a făcut pe vizitatori să fie mai conștienți de reguli, a declarat primarul Femke Halsema într-o scrisoare adresată consiliului municipal.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează