G4Media.ro

Apple depăşeşte Amazon, devenind cel mai valoros brand din lume / Valoarea…

sursa foto: Pexels

Apple depăşeşte Amazon, devenind cel mai valoros brand din lume / Valoarea brandului a depășit 263 de miliarde de dolari

Apple depăşeşte Amazon, Google şi Microsoft, devenind cel mai valoros brand din lume, pentru prima dată din 2016, conform clasamentului din 2021 Brand Finance Global 500, realizat de compania de consultanţă Brand Finance din Londra, transmite DPA, preluată de Agerpres.

Valoarea brandului Apple a atins 263,4 miliarde de dolari, pe locurile următoare fiind Amazon, cu 254,2 miliarde de dolari, Google, cu 191,2 miliarde de dolari, Microsoft, cu 140,4 miliarde de dolari. Pe locurile 5, 6 şi 7 se află Samsung, Walmart şi Facebook.

Companiile tehnologice reprezintă 14% din valoarea totală de brand în clasamentul din acest an, 47 de branduri având o valoarea combinată de brand de 998,9 miliarde de dolari.

În august, Apple a devenit prima companie americană care a ajuns la o capitalizare bursieră de peste 2.000 de miliarde de dolari

Valoarea brandului Tesla a crescut cu 158%, la 32 miliarde de dolari, acesta fiind brandul cu cea mai rapidă creştere în clasamentul din 2021 Brand Finance Global. Pe locul doi la cea mai rapidă creştere a fost echivalentul chinez al Amazon, Alibaba.com. Valoarea acestui brand a urcat cu 108%, la 39,2 miliarde de dolari.

Printre cele mai valoroase branduri din industria auto se află Toyota (59,5 miliarde de dolari) şi Mercedes-Benz ( 58,2 miliarde de dolari).

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Market Capul Apple este de 2.39 triliarde. Nu stiu de unde ati scos 263 de miliarde.

    • Valoarea Brandului, nu valoarea firmei. Mărul mușcat valorează 263 de miliarde, nu compania.