G4Media.ro

Aproape o treime din marile companii ale lumii și-ar putea retrage publicitatea…

sursa foto: Pixabay

Aproape o treime din marile companii ale lumii și-ar putea retrage publicitatea de pe Facebook în cadrul protestului #StopHateForProfit

Protestul #StopHateForProfit se extinde la nivel mondial și poate atrage aproape o treime din agenții de publicitate, care se gândesc să boicoteze Facebook, în timp ce rețeaua socială se luptă să îi convingă că face destul în lupta împotriva discursului urii pe această platformă, transmite The Guardian.

Un sondaj realizat de Federația Mondială a Agențiilor de Publicitate arată că o treime din topul celor 58 de agenți vor suspenda sau este probabil să suspende publicitatea, în timp ce încă 40% iau în considerare acest lucru.

Luni, Ford și Adidas au anunțat că intenționează să oprească publicitatea de pe Facebook, alăturându-se unor corporații precum Honda, Verizon, Diageo sau Unilever.

Organizatorii campaniei de boicotare a publicităţii pe Facebook, care a atras rapid un sprijin tot mai mare din partea unor companii majore, se pregătesc să extindă lupta la nivel global pentru a spori presiunea asupra companiei de media socială, scopul fiind eliminarea propagării urii.

De la lansarea campaniei, la începutul lunii iunie, peste 160 de companii, între care Verizon Communications şi Unilever, au anunţat că nu vor mai cumpăra publicitate pe cea mai mare platformă de socializare din lume, în luna iulie.

Citește și Ford Motor şi grupul Henkel se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, denumit #StopHateForProfit

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Nu as putea sa spun ca imi pare rau de facebook, dar prefer facebook in locul multora din companiilr respective. Niste miz….ili, ce fac multe din companiile respective? Scot africanii din coveruri pentru china, transforma gay-i in straigjt pentru china si estul europei, apara guvernul chinez, si cate si mai cate. Eu sper sa cada naiba odata multe din ele, un boicot maxim al acestor iporiciti ar fi ideal.

  2. Atunci sa le cumpere produsele cetatenii aia comunisti si indignati. Deci daca nu-l cenzureaza pe Trump, inseamna ca sustin „discursul urii”. Nu stiu alta categorie mai violenta si care sa emane mai multa ura decat extremismul de stanga !

  3. N-o sa faca Zuck foamea … Le da niste limbi si se intorc ei … + ca e doar o joaca, scad niste actiuni, tot ei le cumpara si le vand dupa, deci, despre ce vorbim ?

  4. Nazistii, alt-right, incels si alte exemple de loseri snowflake care tot tremura ca femeile nu ii baga in seama si oamenii cu putin mai multa melanina pot fi la fel sau mai destepti decat ei, sau pot avea acelasi tratament in fata legii.
    Vezi ce usor e sa gasesti exemple de persoane care incita la violenta, aia a caror ideologie a ucis milioane de oameni? Nu este ura sa nu accepti un discurs al urii, asa cum nu e intoleranta sa dai afara din casa ta un om care injura si scuipa.

    Facebook, Twitter si alte companii private nu sunt obligate sa suporte orice mizerii pe platforma lor si, daca o fac pentru bani, alte companii pot refuza sa se asocieze cu aceasta platforma pe buna dreptate.

    Tu, momentan, aperi dreptul betivului de a injura si scuipa in casa in care a fost invitat si numesti ura actiunea de a-l scoate afara din acea casa.

    • Pai aia care scuipa si înjură sunt tocmai negri si protestatarii tai. Si dau foc unor orașe întregi dupa care jefuiesc toate magazinele. Sau asta nu e ura, e hora unirii nu?