Aproximativ 1,5 milioane de apeluri au fost preluate în ultimele două luni de la românii care au probleme cu programarea la vaccinare
Comitetul Național de Coordonare a Acțiunii de Vaccinare (CNCAV) a publicat miercuri mai multe statistici referitoare la activitatea centrelor de preluare a apelurilor venite de la oamenii care întâmpină dificultăți cu programarea la vaccinare.
În total, în ultimele două luni, aproximativ 1,5 milioane de apeluri au fost preluate de cei 1.268 militari din cele 47 de structuri Call Center.
Statisticile prezentate de CNCAV:
- 27.000 de apeluri/zi este media din ultimele 50 de zile;
- 17.500 de apeluri/zi este media zilnică de la operaționalizarea centrelor;
- 1.453.570 de apeluri preluate în ultimele 2 luni de zile
- 1.268 de militari în 47 de structurii Call Center cu 501 linii telefonice asigură suportul persoanelor pentru programarea la vaccinare și sprijinul direcțiilor de sănătate publică județene.
- 4.114 personal militar și civil din MApN implicat în campania de vaccinare
Marți, Comitetul naţional pentru vaccinarea anti-COVID a anunțat că în ultimele 24 de ore au fost administrate 48.200 de doze de vaccin, în total fiind administrate, de la începutul campaniei, 1.918.443 de doze unui număr de 1.254.800 persoane.
sursa foto: RO Vaccinare
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii