Aproximativ 2000 de telefoane iPhone care au o aplicație medicală au fost distribuite pe nava de croazieră aflată în carantină în Japonia din cauza coronavirusului, pentru ca persoanele de pe vas să poată intra în contact cu medici
Aproximativ 2000 de telefoane iPhone care au instalată o aplicație medicală au fost distribuite pe nava de croazieră Diamond Princess aflată în carantină în Japonia din cauza coronavirusului, pentru ca persoanele de pe vas să poată intra în contact cu medici, în condițiile în care nu toți pasagerii și membrii echipajului au fost testați, scrie Le Figaro. Pe vasul de croazieră se află și cetățeni români, iar unul dintre ei a fost confirmat cu coronavirus și a fost internat într-un spital din Tokyo.
Toate telefoanele distribuite au o aplicați medicală instalată de Ministerul Sănătății din Japonia, urmare a numeroaselor cereri medicale ale mai multor pasageri.
Din cele 3711 persoane prezente pe această „casă plutitoare”, doar 1219 au fost testate pentru coronavirus. Conform ultimului bilanț oficial, 355 de cazuri de infectare cu virusul au fost confirmate.
Aplicația de pe smartphone joacă rolul de auxiliar medical și va permite pasagerilor care nu au putut fi văzuți de un medic – din cauza lipsei personalului și a testelor – să intre în contact cu un medic și să răspundă la diverse preocupări, potrivit declarațiilor ministrului Sănătății, Katsunobu Kato.
Mai mulți pasageri aflați pe vasul în carantină au confirmat pe rețelele sociale că au primit câte un iPhone.
La momentul debarcării, telefoanele vor trebui lăsate în cabinele de pe vas.
Diamond Princess a ajuns în urmă cu aproximativ două săptămâni în portul Yokohama, la sud-vest de Tokyo, transportând peste 3.700 de pasageri şi membri ai echipajului, iar de atunci este în carantină.
Pe nava Diamond Princess se aflau și 17 cetățeni români, iar unul dintre ei a fost infectat cu noul coronavirus și este internat într-un spital japonez specializat.
Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a cerut Japoniei să ia toate măsurile necesare pentru a-i asista pe pasagerii de pe Diamond Princess rămaşi la bord, inclusiv măsuri de sprijin psihologic.
Sursa Foto: Diamond Princess
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii