G4Media.ro

Asigurări pentru celebrități în era „Cancel Culture” / Polița include o linie…

Sursa foto: Unsplash/ Azam Kamolov

Asigurări pentru celebrități în era „Cancel Culture” / Polița include o linie telefonică de asistență 24/7 și un plan de 60 de zile pentru gestionarea acoperirii mediatice negative

Celebritățile și șefii de mari companii îngrijorați că vor fi „anulați” din cauza cuvintelor sau acțiunilor lor vor putea încheia o asigurare pentru a face față consecințelor de a fi prinși într-un război cultural alimentat de social media, scrie Financial Times.

Polița este creată de Samphire Risk, o agenție independentă de subscriere sprijinită de Lloyd’s of London, care oferă produse axate pe criminalitate, luarea de ostatici și riscul de răpire, împreună cu Borkowski PR, un grup de comunicare în situații de criză cu sediul la Londra.

Acoperirea oferită de polița de asigurare include servicii de comunicare pentru gestionarea crizelor, concepute special pentru a proteja persoanele împotriva culturii anulării (cancel culture) și pentru a atenua daunele de reputație cauzate de acoperirea negativă din mass-media și social media.

„Faptul că dai share sau like unui tweet poate aduce întreaga lume peste tine”, a declarat Mark Borkowski, un șef de PR cu experiență care a elaborat termenii poliței împreună cu partenerul de risc al serviciilor, RepuTitan.

„Există o mulțime de oameni neliniștiți. Butonul de anulare este noua ghilotină și o singură greșeală este epitaful tău. Este prea ușor să iei atitudine față de anumite lucruri … fără să fii atent.”

Social media poate crea reacții aproape instantanee atunci când se consideră că celebritățile, directorii și vedetele sportive au depășit limite adesea arbitrare, provocând daune de durată și costuri financiare.

„Social media turbo-încarcă orice reacție și o răspândește în întreaga lume în câteva secunde”, a declarat Borkowski. Acesta a adăugat că „într-o epocă în care un singur tweet poate șterge o credibilitate de o viață – gândiți-vă la . . . anularea lui Chrissy Teigen din cauza mesajelor reapărute – aceasta este asigurarea împotriva volatilității digitale”.

Există produse existente de asigurare împotriva crizelor de reputație, dar Borkowski spune că aceasta va „umple golul” din politicile corporative, concentrându-se pe protecția personală a celebrităților, executivilor, sportivilor și persoanelor cu valoare netă ridicată, precum și oferind măsuri preventive.

Polița, numită Preempt, include cercetare, analiză, monitorizare și formare pentru a preveni potențialele probleme de reputație în avans, precum și o linie telefonică de urgență 24/7 și 60 de zile de muncă de comunicare pentru a gestiona și a răspunde la media negativă și acoperirea social media.

„Aceasta include consecințele „culturii de anulare” și ale „războiului cultural”, domenii în care corporațiile nu pot sau nu vor să ofere acoperire personală”, a declarat Borkowski.

Politica va acoperi, de asemenea, abordarea pericolelor moderne, cum ar fi dezinformarea și deepfakes, și se extinde la riscurile asociate, cum ar fi extorcarea, șantajul și preocupările legate de familie.

Borkowski a declarat că politica nu a fost concepută pentru persoanele care au încălcat legea sau care se fac vinovate de comiterea de infracțiuni, ci a fost destinată celor care sunt îngrijorați de faptul că acțiunile sau cuvintele lor sunt scoase din context sau interpretate greșit.

Borkowski a afirmat, de asemenea, că au apărut „ferme de roboți” care răspândesc rapid informații false despre persoane în mod deliberat pentru a le afecta sau a distrage atenția de la o persoană.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.