Asociația Pro Infrastructură critică nominalizarea lui Cuc la Transporturi: ”Performanțele” sale sunt de tristă amintire – a inaugurat o cale ferată din perioada austro-ungară, a tăiat panglica la o bucată din Centura București fără stratul final de asfalt
Asociația Pro Infrastructură critică nominalizarea lui Răzvan Cuc la Ministerul Transporturilor, portofoliu pe care l-a mai deținut în 2017, nominalizare despre care spune că este ”o ciorbă proastă reîncălzită, „performanțele” acestuia fiind de tristă amintire.
Comunicatul Asociației Pro Infrastructură:
Vreți exemple? În august 2017, Cuc se umplea de penibil „inaugurând” o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară și pe care se circula cu 30-35 km/h.
Apoi a „tăiat panglica” la 7,5 km din Centura București, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfășurare și utilaje pe carosabil! Detalii aici: http://bit.ly/2X7ykMx. Atenție, nici astăzi nu este stratul de uzură așternut pe DNCB între A1 și DN7!
În iulie 2017 (link: http://bit.ly/2GyKDwb), tot Cuc se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru șanțuri lipsă și mobilizare slabă, neînțelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale. Video tragicomic cu explicații subtitrate: https://youtu.be/clzNnSQ_ASw.
În 17.02.2017, Cuc declara: „În cei 90 de kilometri pe care ni i-am asumat că îi vom finaliza în acest an [2017] este inclus și lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva” (Ziarul Hunedoreanului: http://bit.ly/2CI7kw1), prostie reiterată cu exces de zel în 13.09.2017: „lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva va fi gata până la sfârșitul anului [2017]” (Capital: http://bit.ly/2pRhkdO).
În mai 2017, habarnistul Cuc semna ca primarul, fără să înțeleagă ce i se petrece, OMT 600, infamul ordin de ministru creat de Ștefan Ioniță, pe-atunci șeful CNAIR. Acesta modifica RADICAL condițiile FIDIC care, din 2011, stabileau detaliile contractuale necesare proiectelor de infrastructură. Explicații aici: http://bit.ly/2EjHGNP.
Ordinul a fost aspru criticat de toată lumea. Experții Comisiei Europene au amenințat că ne blochează fondurile POIM pe transport dacă nu este abrogat. În ianuarie 2018 a fost înlocuit de noul model de contract național. Dar efectele OMT 600 se vor vedea mult timp, 160 km de autostradă și podul suspendat peste Dunăre de la Brăila urmând să se construiască pe baza lui.
În mandatul lui Cuc s-au deschis 15 km de autostradă care erau de fapt finalizați din decembrie 2016 și s-au lansat licitații pe proiecte prost pregătite, cele mai multe nefiind încheiate nici astăzi, ba chiar unele îndreptându-se spre anulare.
Șansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea țării sunt zero atât timp cât este condus de incompetenți care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici. #VaiMamaNoastră
Prim-ministrul Viorica Dăncilă a anunțat că a transmis, miercuri, președintelui Klaus Iohannis propunerile de numire a miniștrilor pentru portofoliile Dezvoltării Regionale și Transporturilor, a anunțat Guvernul într-un comunicat de presă.
Pentru Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a fost propus Daniel Suciu, iar pentru Ministerul Transporturilor a fost propus Răzvan Cuc (detalii aici).
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu