G4Media.ro

Asociația Pro Infrastructură: Pe șantierul drumului expres Brăila-Galaţi chiar se lucrează noaptea

Sursa foto: Ministerul Transporturilor

Asociația Pro Infrastructură: Pe șantierul drumului expres Brăila-Galaţi chiar se lucrează noaptea

Reprezentanţii ONG-ului Asociaţia Pro Infrastructură au transmis, vineri seară, că pe șantierul drumului expres DEx6 dintre Brăila și Galaţi se lucrează noaptea, chiar mai bine decât ziua. ”Mobilizarea ne dă speranţe că în 2023 vom circula pe cei 11 km” au transmis reprezentanţii asociaţiei, precizând, însă, că sunt câteva probleme pe traseu, potrivit News.ro.

”Pe DEx6 Brăila-Galaţi chiar se lucrează noaptea. Auzim multe promisiuni şi minciuni atât de la politicieni cât şi de la constructori cum că şantierele merg înainte şi după apusul Soarelui. Dar în cazul ăsta chiar nu e păcăleală. Cei de la UMB muncesc noaptea mai cu spor decât o fac alţii ziua. Felicitări antreprenorului pentru forfota nocturnă: basculante, compactoare, gradere, cisterne care roiesc de colo-colo. Mobilizarea ne dă speranţe că în 2023 vom circula pe cei 11 km”, au transmis, vineri seară, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, contractul a fost semnat pe în aprilie 2021 cu firma românească UMB pentru aproximativ 371 milioane lei fără TVA, cu perioadă de proiectare 10 luni şi alte 24 de execuţie şi o garanţie de 10 ani. Ordinul de începere aferent proiectării a venit pe 01.07.2021, iar primele utilaje au intrat în teren la început de octombrie.

”Se munceşte peste tot pe unde se poate. Dar, evident, avem nelipsitele reţele de utilităţi (în special linii electrice aeriene) care trebuie mutate şi alte detalii tehnice şi birocratice rămase de rezolvat (avize, pădure pe traseu). În plus, trebuie construită şi o structură mamut mai lungă de 1,6 km care include un viaduct peste o cale ferată, digul de protecţie şi un pod hobanat peste Râul Siret cu o deschidere centrală de 130 de metri şi două secundare de câte 80 m”, au mai transmis reprezentanţii asociaţiei, citați de News.ro. (Sursa foto: Ministerul Transporturilor)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Jalnic! 11 km între două păduchelnițe ( se mai și urăsc între ei, zici ca-s triburi de comanși și apași). Da, dar se lucrează noaptea, Dorel s-a transformat în prădător nocturn: mahmur, dar decis! Astea sunt veștile bune pentru 2022? Lasciati ogni speranza…

    • Vorbesti sa te bagi in seama. Este chiar o veste foarte buna, ca avem o firma de constructii romaneasca care castiga licitatii pe banda rulanta. UMB sunt profesionisti, au multi angajati, echipament nou, si fac tot posibilul sa termine proiectul cat de repede si calitativ posibil.

  2. Tot respectul pt UMB, peste tot unde au proiecte muncesc cu adevarat serios. De-ar fi cat mai multe firme romanesti ca UMB ar fi excelent

  3. Un om cu calitati excepționale, un lider serios ! Nu este cazul si la cei care reabilitează sos. Rm. Sărat din Brăila, care , după ce au hibernat toată iarna din cauza timpului nefavorabil, acum stau ca este weekend. Cine este curios, poate sa-i vada de luni pana vineri cum lucreaza doar cca 30 %. Restul….pe telefon, la o țigară și în pauze lungi si dese.