G4Media.ro

Asociația Pro Infrastructură: Record mondial negativ pe segmentul autostrăzii Chiribiș-Suplacu de Barcău.…

sursa foto: Asociația Pro Infrastructură

Asociația Pro Infrastructură: Record mondial negativ pe segmentul autostrăzii Chiribiș-Suplacu de Barcău. A fost anulată licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați

Reprezentanții Asociației Pro Infrastructură afirmă că au confirmarea că s-a anulat licitația pentru cei 26,35 de km din Autostrada Transilvania, sectorul Chiribiș-Suplacu de Barcău. „Solicităm CNAIR să clarifice public dacă asocierea Drum Asfalt-Trameco a făcut sau nu contestație”, transmit reprezentanții Asociației.

„Record mondial negativ pe Autostrada Transilvania, Chiribiș-Suplacu de Barcău. Avem confirmarea (captură mai jos) că responsabilii din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere au decis să anuleze licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați. Hartă interactivă: https://bit.ly/3GOvZgM.

Nu știm sigur dacă este o premieră planetară, dar poate ne spuneți voi dacă mai există în lume alt proiect de infrastructură de transport început în teren în urmă cu 18 ani și trecut printr-o acordare directă (Bechtel), două rezilieri de contract (Bechtel și Corsan-Corviam) și trei licitații (lansate în mai 2014, august 2017 și decembrie 2020). Urmează a… patra!

În 02.06.2022 vă spuneam povestea halucinantă a acestui tronson: https://bit.ly/3Mq2bs4. Speram că a treia oară-i cu noroc, dar nu a fost să fie.

Așa cum vă explicam atunci, Erbașu, câștigătorul inițial, a fost contestat și contestatarul, Drum Asfalt-Trameco (grupul Selina), a câștigat definitiv descalificarea ofertei Erbașu. Iar în 26.07.2022, conform datării documentului, CNAIR declară inadmisibilă oferta Drum Asfalt-Trameco.

Motivul? Din ce informații avem, NU din cauza certificatului negativ rezultat din rezilierea contractului pe lotul vecin, Chiribiș-Biharia, ci pentru modalitatea de calcul a experienței similare (valoare proiecte similare construite anterior) a partenerului spaniol din asociere.

Rezultat automat? Anularea procedurii. Decizia CNAIR poate fi atacată de Drum Asfalt-Trameco în termen de 10 zile de la comunicare. La această oră nu știm când/dacă a fost comunicată, deci nu putem spune cert dacă perioada legală de atac s-a scurs sau nu. Solicităm CNAIR să clarifice public dacă asocierea Drum Asfalt-Trameco a făcut sau nu contestație”, se precizează în informarea transmisă de Asociația Pro Infrastructura.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Impresionant de slăbănogi ce suntem, suntem capabili să ne împiedicăm și într-un os de pește!!!!

  2. As avea încredere dacă Pro Infrastructura nu ar fi Ong-ul lui Drulă. Cât despre Bechtel USR a recuperat-o pe Clotilde cea care s-a umplut de bani și statutului român supraveghind nimic.

    • Aoleu Ionutule, iar ai uitat sa iti iei pastilele. De Bechtel s-a ocupat Nastase inainte sa ajunge Clotilde in Romania iar Drula nu are treaba cu Pro Infrastructura.

  3. AZI Chiribiș-Suplacu de Barcău, MAINE…

  4. Nu kilometrii aia sunt blestemati. Romanii sunt, pentru ca nu reusesc sa iasa din marasmul studiilor de fezabilitate, a preturilor umflate, a contractelor fara responsabilitatea termenelor de realizare si a calitatii constructiilor etc.

  5. Ardelenii se plang de infrastructura??? Sa mearga in Moldova sa vada ca nu exista niciun kilometru de autostrada si apoi sa comenteze.
    In Ardeal si-au facut bucurestenii autostrazi sa mearga spre vest, in Moldova unde sa se duca, la ucraineni si rusi?