G4Media.ro

Asociația Pro Infrastructură: Record mondial negativ pe segmentul autostrăzii Chiribiș-Suplacu de Barcău.…

sursa foto: Asociația Pro Infrastructură

Asociația Pro Infrastructură: Record mondial negativ pe segmentul autostrăzii Chiribiș-Suplacu de Barcău. A fost anulată licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați

Reprezentanții Asociației Pro Infrastructură afirmă că au confirmarea că s-a anulat licitația pentru cei 26,35 de km din Autostrada Transilvania, sectorul Chiribiș-Suplacu de Barcău. „Solicităm CNAIR să clarifice public dacă asocierea Drum Asfalt-Trameco a făcut sau nu contestație”, transmit reprezentanții Asociației.

„Record mondial negativ pe Autostrada Transilvania, Chiribiș-Suplacu de Barcău. Avem confirmarea (captură mai jos) că responsabilii din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere au decis să anuleze licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați. Hartă interactivă: https://bit.ly/3GOvZgM.

Nu știm sigur dacă este o premieră planetară, dar poate ne spuneți voi dacă mai există în lume alt proiect de infrastructură de transport început în teren în urmă cu 18 ani și trecut printr-o acordare directă (Bechtel), două rezilieri de contract (Bechtel și Corsan-Corviam) și trei licitații (lansate în mai 2014, august 2017 și decembrie 2020). Urmează a… patra!

În 02.06.2022 vă spuneam povestea halucinantă a acestui tronson: https://bit.ly/3Mq2bs4. Speram că a treia oară-i cu noroc, dar nu a fost să fie.

Așa cum vă explicam atunci, Erbașu, câștigătorul inițial, a fost contestat și contestatarul, Drum Asfalt-Trameco (grupul Selina), a câștigat definitiv descalificarea ofertei Erbașu. Iar în 26.07.2022, conform datării documentului, CNAIR declară inadmisibilă oferta Drum Asfalt-Trameco.

Motivul? Din ce informații avem, NU din cauza certificatului negativ rezultat din rezilierea contractului pe lotul vecin, Chiribiș-Biharia, ci pentru modalitatea de calcul a experienței similare (valoare proiecte similare construite anterior) a partenerului spaniol din asociere.

Rezultat automat? Anularea procedurii. Decizia CNAIR poate fi atacată de Drum Asfalt-Trameco în termen de 10 zile de la comunicare. La această oră nu știm când/dacă a fost comunicată, deci nu putem spune cert dacă perioada legală de atac s-a scurs sau nu. Solicităm CNAIR să clarifice public dacă asocierea Drum Asfalt-Trameco a făcut sau nu contestație”, se precizează în informarea transmisă de Asociația Pro Infrastructura.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Impresionant de slăbănogi ce suntem, suntem capabili să ne împiedicăm și într-un os de pește!!!!

  2. As avea încredere dacă Pro Infrastructura nu ar fi Ong-ul lui Drulă. Cât despre Bechtel USR a recuperat-o pe Clotilde cea care s-a umplut de bani și statutului român supraveghind nimic.

    • Aoleu Ionutule, iar ai uitat sa iti iei pastilele. De Bechtel s-a ocupat Nastase inainte sa ajunge Clotilde in Romania iar Drula nu are treaba cu Pro Infrastructura.

  3. AZI Chiribiș-Suplacu de Barcău, MAINE…

  4. Nu kilometrii aia sunt blestemati. Romanii sunt, pentru ca nu reusesc sa iasa din marasmul studiilor de fezabilitate, a preturilor umflate, a contractelor fara responsabilitatea termenelor de realizare si a calitatii constructiilor etc.

    • ….A BUGETARILOR SI POLITICIENILOR CORUPTI SI INCOMPETENTI….

  5. Ardelenii se plang de infrastructura??? Sa mearga in Moldova sa vada ca nu exista niciun kilometru de autostrada si apoi sa comenteze.
    In Ardeal si-au facut bucurestenii autostrazi sa mearga spre vest, in Moldova unde sa se duca, la ucraineni si rusi?