G4Media.ro

Asociația ProInfrastructură arată că firma lui Dorinel Umbrărescu a câștigat deja 9…

Foto: G4Media

Asociația ProInfrastructură arată că firma lui Dorinel Umbrărescu a câștigat deja 9 din cele 23 de contacte pentru autostrăzi și avertizează că volumul de muncă e prea mare pentru capacitatea companiei

Asociaţia Pro Infrastructură, specializată în monitorizarea marilor proiecte de autostrăzi, a avertizat joi că antreprenorul UMB, controlat de Dorinel Umbrărescu, riscă să fie depășit de volumul de lucrări contractate, arată News.ro.

Asociaţia afirmă că UMB are 9 din totalul de 23 de contracte, peste 155 kilometri din cei aproape 440 kilometri de autostrăzi şi drumuri expres aflaţi în prezent în execuţie în România, adică peste 35% cotă de piaţă pe drumurile de viteză”.

”UMB vrea tot caimacul. După ce a semnat în 06.09.2022 contractele pe loturile 1 şi 4 iar luni (19.09.2022) a fost declarat câştigător pe celelalte două sectoare din AutostradaA7 Buzău-Focşani, ieri (21.09.2022) a depus oferte la toate cele trei loturi de pe Bacău-Paşcani şi azi a ofertat complet şi pe Focşani-Paşcani. Tot astăzi CNAIR a anunţat că este pe primul loc şi pe AutostradaA1 Lugoj-Deva lot 2. Pe lângă cele (deocamdată) două noi contracte de pe A7, UMB are încă 7 proiecte majore în execuţie: A0 Nord loturile 2 şi 4, A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului, DEx12 Slatina-Coloneşti-Piteşti şi DEx6 Galaţi-Brăila”, a transmis, joi seară, Asociaţia Pro Infrastructură.

”Au şanse mari să pună mâna şi pe tronsoanele 2 şi 3 din Buzău-Focşani cât şi pe ciotul rămas din Lugoj-Deva unde tocmai au fost daţi câştigători (să vedem dacă se depun contestaţii). Aproape sigur au ofertat la fel de agresiv pentru toate cele 6 sectoare din Focşani-Bacău şi Bacău-Paşcani. Aşadar, cel mai probabil îşi vor consolida poziţia de lider în piaţa infrastructurii rutiere majore. Totuşi, cât (mai) pot duce? Dacă vor primi toate cele 8 loturi de pe Autostrada A7 plus A1 Lugoj-Deva, ar adăuga peste 250 de kilometri noi în portofoliu pe lângă cei 155 pe care-i au acum”, a mai transmis organizaţia.

Reprezentanţii acesteia afirmă că volumul de muncă ”ar depăşi cu mult capacitatea lor actuală care nu poate fi dublată peste noapte, pe A7 având execuţie directă cu termene foarte scurte”.

”Chiar dacă ar subcontracta masiv către jucători locali, mai mici, tot ar fi extrem de dificil şi riscant să treacă imediat de la 155-200 la 400 de kilometri în lucru, toţi scadenţi în 20-30 de luni cu excepţia ciotului Lugoj-Deva! Le dorim curajoşilor de la UMB succes şi calcule chibzuite. Iar nouă, tuturor, ne dorim o piaţă echilibrată populată cu antreprenori generali serioşi care-şi împart riscurile şi profiturile”, a mai transmis organizaţia.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Pro infrastructura s-a decredibilizat când a girat prin conflict de interese toate enormitățile spuse de Drulă Rangă!

    • UMB sa facă bine sa dea cașcavalul la pro infrastructura, și la presa, ca să nu înceapă critica publica..
      Jenant… articolul qsta e fix ca reclama aia în care digi anunță exploIv, corupție în fotbal cu Mitica în rolul principal…

  2. Pe astia ce-i mute grija de cum subcontracteaza UMB?
    Important e ca pana acum nu au dezamagit. Si mai important e ca raman banii in tara!

  3. Ați gândit – o mult? Aktor, Pizzatotti, Tirena au avut câte un ciot și au întârzieri cu anii. Nu contează ce volum de muncă ai, contează să te organizezi, să fii serios și să tragi tare.

    • Aceasta asociație probabil creata împotriva constructorilor români, habar n-are cei cu ea,este plătită de trădători de țară, pentru a defăima singurul constructor român de autostrăzi

    • Tirena a mers foarte bine cît a lucrat pe un singur lot ,cînd a luat 3 nu a mai avut bani sa le faca asa ca nu compara Pitaroti cu Tirena . Acum umbrarescu ia nu mult ci foarte mult peste capacitate iar daca se blochează se pierd banii pentru sute de km de autostradă nu pentru zeci.

  4. Umbrarescu are o gandire simpla si la obiect, cand se apuca de un proiect: isi aduce o gramada de utilaje pe santier, in acelasi timp, ii baga pe toti la foc continuu si fac oamenii aia, in cateva luni, ce nu fac altii in cativa ani. Si mai fac si bine: centura Radauti, inaugurata in noiembrie 2020 arata si acum aproape ca la deschidere. In comparatie, centura Sucevei a avut nevoie de peticeli serioase la 1 an dupa inaugurare. Deci despre ce discutam aici?

  5. Ma dezamagesc cei de la Asociația Pro Infrastructura în frunte cu Ionuț Ciurea, prefer sa aștept încă 1 an numai sa ii vad pe oamenii lui Umbrarescu cum lucrează, nu este prea mult pentru ei având în vedere cât de bine se mobilizează, deja își creste foarte mult capacitate de munca și achiziționează echipamente și utilaje….nu vad aberația celor de la API credibila, pare mai degrabă ca vor sa stea cu ani autor, impresa și alte firme de carton din Ro.
    Nu mai vorbim de avantajele pe care le are România!
    Bani care rămân în tara, oameni care muncesc iau salarii plătesc taxe în România, materiale fabricate în România și multe alte avantaje pentru România și statul Roman

  6. Oamenii și-au exprimat o îngrijorare, nu au atacat UMB. Dimpotrivă, API au prezentat laudativ șantierele și lucrările UMB. Eu sînt din Sălaj și am văzut bucuros cum lucrează ca chinezii românii de la UMB, lucru arătat de asemenea întregii țări de filmările API. N-ar fi mai productiv să nu ne mai dăm cu stîngu-n dreptu? Pentru binele tuturor, sper și eu că oamenii de la UMB vor avea resurse și vor gestiona eficient volumul uriaș de lucrări care-i așteaptă!

  7. Sunt șocat de nivelul de hate din comentarii.

    API are un punct de vedere foarte coerent, nu cred că are ceva contra UMB. În tot mormanul de hate pe care l-am parcurs am văzut puține contra-argumente.
    API i-a lăudat de multe ori pe cei de la UMB și chiar și postarea aceasta e mi se pare că e scrisă pe un ton nuanțat, prietenos, de bucurie amestecată cu îngrijorare.
    Altfel mi se pare interesant cum unii văd peste tot intrigi, comploturi, cuțite băgate pe la spate, zici că trăim în Game of Thrones nu alta. Reflectă nivelul de neîncredere și de agresivitate din societatea românească. Guys, uneori lucrurile pot să fie chiar ceea ce par la prima vedere. Asociația pasionaților de infrastructură poate chiar nu are alte interese decât promovarea infrastructurii, iar postarea nu e altceva decât un mod în care se exprimă niște opinii.

  8. API nu si-a aratat decat ingrijorarea ca volumul de munca va fi foarte mare ai asta presupune sa detina in continuare lichiditati financiare, utilaje in plus, MUNCITORI SI SPECIALISTI MAI MULTI, etc.
    Atat. Unde ati citit ca au criticat, in sensul ca au dat la gioale.
    API este singurul ONG de forta care a dezvaluit puturosenia si indiferenta celor din ministere si de la CNAIR.

  9. Foarte bine asa. Eu as atribui toate cele 23 de contracte la UMB. Sunt singurii din tara care se țin de treaba și construiesc cu simțul răspunderii. In felul asta raman și banii și autostrăzile în România. La mai mare pentru UMB și spor la treaba!

  10. Câinele moare de drum lung și prostul API de grija altuia

  11. Mai toasi hauristi, de ce tot comentați absolut aiurea, bolșevic, comunist, pesedist, haurist, putinist 😆! Ați citit postările pe forumurile de pe site-ul peundemerg. ro la autostrăzile unde lucrează UMB? Toate sunt la superlativ! Acest articol este doar un decupaj din declarațiile oficiale API. Întotdeauna la licitațiile de tronsoane unde au participat și UMB, în calculele API erau favoriți UMB! NUMAI într-adevăr ca în ultimul timp umb a câștigat majoritatea licitațiilor de tronsoane de autostrada (cinste lor), și și eu zic ca, având în vedere ca umb nu sa făcut de răs până acuma, sa așteptăm și săi vedem la treaba! Mult analfabetism funcțional pe forumuri, în special ale pesefistilor, comuniștilor hauristilor!!! 😆

  12. UMB creste organic si asta nu poate fi decat imbucurator pentru noi dar cu siguranta asta si deranjeaza pe multi desigur….