G4Media.ro

Au fost acceptate patru candidaturi din partea unor asocieri de firme și…

sursa foto: CNAIR

Au fost acceptate patru candidaturi din partea unor asocieri de firme și companii individuale, pentru procedura de atribuire a lucrărilor de proiectare și execuție a Secțiunii 2, Boiția – Cornetu, din Autostrada Sibiu

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a acceptat patru asocieri şi două companii după finalizarea procesului de evaluare a candidaturilor depuse în cadrul procedurii de atribuire Proiectare şi Execuţie „Autostrada Sibiu – Piteşti, Secţiunea 2: Boiţa – Cornetu”, a anunţat, vineri, CNAIR, conform Agerpres.

„CNAIR SA a calificat, în urma aplicării criteriilor de selecţie, conform algoritmului de calcul aferent Criteriilor de selecţie nr. 1-5, următoarele candidaturi pe primele 6 locuri: Asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret A.S. – Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S; Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turiszm Ve Ticaret A.S. – Gulermak Agir Sanayio Inşaat Ve Taahhut A.Ş. – Yapi Merkezi Inşaat Ve Sanayi A.Ş. – Ozaltin Inssat Ticaret Ve Sanayi A.S.; Asocierea Aktor S.A. – Rizzani de Eccher S.p.A; Asocierea Strabag SRL – Acciona Construccion SA; Impresa Pozzarotti & C S.p.A; Astaldi SPA”, se menţionează în comunicatul remis AGERPRES.

Potrivit sursei citate, în perioada imediat următoare, Autoritatea Contractantă va transmite Invitaţia de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire – Etapa de depunere a ofertelor – candidaţilor ante-menţionaţi.

Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 20 septembrie 2021.

sursa foto: CNAIR

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Se revanseaza la inelul pe 4 benzi pe sens in jurul Bucurestiului

  2. Bravo, hai Aktor. Au dovedit cu prisosinta pe A10 si mai nou pe A0 ca pot sa faca treaba repede si bine.

    • lol bravo Gigi – asa mai da cu trollajul , de calitate!

      Hai sa iti completez si eu refrenul, Aktor pe A10 au lucrat extrem de repede, 7 ani e foarte putin avand in vedere ca acolo existau vrajile mesterului Manole si ce faceau azi se darama peste o saptamana si au trebuit sa o ia mereu de la capat.

      Doar cand au ingropat-o pe Ana la Oiejdea sub deal au reusit sa rupa vraja.
      Iar pe A0 au invatat lectia si inca se cauta o alta Ana, nu se apuca de lucru asa aiurea.

    • Pe A0 sud lot 3 Aktor nici nu a început lucrările, trebuia sa înceapă prin mai 2020. Pe A10 e bătaie de joc, au o mana de muncitori și 2-3 utilaje active pe tot santierul. La Oiejdea a crescuta iarba peste mormanele de pământ depozitate „temporar” de constructor pe traseul autostrăzii.
      Turcii au facut impresie începând A0 sud lotul 2 în forță, apoi au lasat-o moale atat cu lotul 2 cât și lotul 1.
      Pizarotti lucrează încet și prost, îmbinări de poduri foarte proaste și asfalt turnat în valuri.
      Cu ăștia din lista nu se va face niciodată Boita-Cornetu, cel mai dificil segment de autostrada cu 7 tuneluri, zeci de viaducte și cel mai ridicat risc de alunecări de teren.