AUDIENŢE Câţi români s-au uitat la dezbaterea de pe Digi 24? A fost cel mai urmărit post de ştiri pe interval. Clasamentul general, condus de MasterChef
La nivelul întregii ţări, la Digi 24 s-au uitat în fiecare minut, la dezbaterea cu candidații la alegerile prezidențiale, în jur de 460.000 de români, între orele 20.00 şi 23.20. Pe locul doi, cu circa 40.000 de telespectatori mai puțin, s-a situat România TV, scrie Pagina de Media.
Clasamentul general a fost condus de Pro TV, cu Masterchef şi o medie de peste 1,1 milioane de români.
Prima TV apare pe locul al doilea pe intervalul 20.00-23.20 datorită meciului: până la ora 21.45 Prima era mult mai jos, după ce a început meciul a urcat pe primul loc, iar audienţa a echilibrat media pe toată seara.
Audienţa posturilor de ştiri la nivel naţional pe intervalul dezbaterii:
- Digi 24: 460.000 de telespectatori (2,6 rating, 6,5 share)
- România TV: 420.000
- Antena 3: 285.000
- Realitatea Plus: 50.000
- B1 TV: 25.000
- EuroNews: 7.000
- TVR Info: 5.000
- Prima News: 2.000
URBAN. La oraşe, audienţa dezbaterii s-a ridicat la 350.000 de telespectatori în fiecare minut. Următorul post de ştiri, România TV, înregistra 270.000.
Şi la oraşe, cel mai urmărit post de televiziune a fost Pro TV, cu aproape 600.000 de telespectatori la MasterChef. Şi aici rămâne observaţia legată de meciul Naţionalei: până la ora 22.00, Pro TV a fost pe primul loc, după a trecut Prima TV în fruntea clasamentului.
Audienţa posturilor de ştiri în mediul urban pe intervalul dezbaterii:
- Digi 24: 350.000 de telespectatori (3,6 rating, 8,5 share)
- România TV: 270.000
- Antena 3: 200.000
- Realitatea Plus: 40.000
- B1 TV: 16.000
- EuroNews: 4.000
- TVR Info: 4.000
- Prima News: 2.000
Citește restul articolului pe Pagina de Media.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu