G4Media.ro

Autoritatea de protecție a datelor din Italia cere clarificări de la Facebook…

Sursa foto: Captură de ecran / Facebook / Mark Zuckerberg

Autoritatea de protecție a datelor din Italia cere clarificări de la Facebook în legătură cu ochelarii smart lansați recent de companie

Autoritatea de protecție a datelor din Italia a cerut clarificări companiei Facebook în legătură cu ochelarii smart lansați recent de gigantul tech pentru a decide dacă produsul respectă legile privind dreptul la intimitate, conform unui anunț al autorității publicat vineri, citat de Reuters.

Autoritatea italiană, Garante, a spus că a cerut autorității de protecție a datelor din Irlanda (care conduce supravegherea Facebook deoarece sediul european al companiei este în Irlanda) să ceară clarificări gigantului tech.

Garante a mai spus că dorește să fie informată despre măsurile pe care Facebook le-a luat pentru a proteja oameni care sunt ocazional filmați, în special copiii, despre sistemele adoptate pentru a face datele colectate anonime și despre caracteristicile asistentului vocal conectat la ochelari.

„Știm că oamenii au întrebări legate de noile tehnologii, așadar înainte de lansarea (ochelarilor), am luat legătura cu (autoritatea din Irlanda) pentru a împărtăși cum am construit intimitate în designul produsului și funcționalitatea ochelarilor pentru a oferi liniște sufletească și deținătorilor de device-uri, și oamenilor din jurul lor”, a spus un purtător de cuvânt al Facebook.

Purtătorul de cuvânt a mai spus că Facebook va răspunde întrebărilor din partea Garante prin autoritatea din Irlanda și că firma „așteaptă cu nerăbdare colaborarea continuă cu reglementatori din Europa”.

Ochelarii smart, dezvoltați printr-un parteneriat între Facebook și Ray Ban, permit deținătorilor să asculte muzică, să facă apeluri sau să facă poze și videoclipuri scurte pe care să le distribuie în serviciile Facebook printr-o aplicație.

Sursa foto: Captură de ecran / Facebook / Mark Zuckerberg

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Totu-i pe „REC”. Dorinta de suflet a tuturor Serviciilor.

  2. Evident ca urmeaza ‘auto-tag’-ul Mondial. Camerele Standard sunt de domeniul trecutului.

  3. Chiar si un pârţ va fi inregistrat din cel puţin 3-4 directzii, si noi trebe sa dam din coada din cauza progresului extraordinar!

  4. Total ilegal: e cam si cum ai filma cu telefonul la restaurant si ai pune filmarea pe fatzacarte fara acordul clientilor din restaurant! Unii poate nu vor sa se stie ca sunt acolo din motive personale! Va curge cu procese fara numar!

  5. Facebook vrea sa domine lumea. Personal mi-am dezactivat contul, si mi-au spus ca datele mele vor fi tinute in baza lor de date inca 5 ani, poate ma razgandesc.