G4Media.ro

Autostrada A3: nodul rutier de la Moara Vlăsiei, blocat cu parapeți de…

Autostrada A3: nodul rutier de la Moara Vlăsiei, blocat cu parapeți de beton la doi ani de la începerea lucrărilor

Nodul rutier de la Moara Vlăsiei, care ar trebui să lege localitățile Moara Vlăsiei, Căciulați, Balotești de autostrada A3, nu a fost recepționat vineri odată cu inaugurarea nodului A3 – Șoseaua Petricani, arată Asociația Construim România (ASCORO). Mai mult, constructorii au montat noi parapeți de beton pentru a împiedica accesul localnicilor pe autostradă.

Recepția parțială de vineri nu a inclus și acest nod rutier, în ciuda faptului că inclusiv comunicatul de presă al CNAIR anunța vineri că: „Astăzi, 14.12.2018, reprezentanții CNAIR au recepționat lucrările la sectorul de autostradă București – Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) – km 3+325, Nod Centură București și Nod Moară Vlăsiei, scrie asociația pe pagina sa de Facebook.

Mai multe fotografii postate de ASCORO arată că la nodul de la Moara Vlăsiei au fost montați parapeți noi de beton în locul celor pe care localnicii îi mutaseră pentru a se strecura cu mașinile pe autostradă.

”Mai mult, de pe indicatoarele de informare de pe autostradă au fost înlăturate benzile negre care acopereau parțial indicatoarele, astfel că acum șoferii sunt induși în eroare cum că ar putea folosi ieșirea de pe autostradă în acel punct”, arată ASCORO.

În contractul Companiei de Autostrăzi cu constructorul Aktor sunt incluși, pe lângă cei 3 km de autostradă, și două parcări (care încă nu sunt finalizate și nici recepționate), precum și patru noduri rutiere: de la Petricani, Gherghiței, Popasului și Moara Vlăsiei, mai scrie Asociația Construim România.

Reamintim că porțiunea de 6,5 km din Autostrada A3, prima autostradă urbană din România, a fost deschisă circulației vineri seară. Pentru ca recepția formală să fie făcută, reprezentanții Companiei de Autostrăzi au fixat provizoriu cu borduri două indicatoare lipsă.

Ca urmare a deschiderii oficiale, șoferii care vin de la Ploiești pe Autostrada A3 sau care vor să intre în București dintre partea de nord a Centurii Capitalei pot ajunge direct în Șoseaua Petricani. La intersecția autostrăzii urbane cu Șoseaua Petricani au fost instalate semafoare pentru sensul înainte (spre Floreasca / Barbu Văcărescu) și stânga (cartierul Doamna Ghica / Tei). Pentru dreapta (Pipera) a fost realizată o bretea.

Foto: Parapeți de beton la Nodul rutier Moara Vlăsiei (sursa: Facebook / Construim Romania)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Multumim pentru articol! Locuiesc in Moara-Vlasiei si chiar va rog muult de tot sa invitati televiziunea sa filmeze bataia de jos a CNDAR. Cata umilintza ni se serveste inutil noua locuitorilor zonei de atatia ani. Astazi nodul rutier este complet gata, cu benzile de intrare trasate si indicatoare rutiere complete..insa ei il tin inchis…au lasat special cca 20 m de trasat banda cu vopsea ca sa aiba motiv probabil sa nu-l deschida pana nu cotizeaza primarul la ei! E parerea mea.

  2. Se poate iesi la Moara Vlasiei de pe autostrada, pe sensul dinspre Bucuresti spre Ploiesti?

    • Da, se poate iesi din A3 spre Moara Vlasiei/ Balotesti. Nu se poate intra pe A3 spre Bucuresti ci numai spre Ploiesti. Ce idiotenie!

  3. Dacă e mai ușor să furi decât să te ocupi de infrastructura rutieră a Patriei, apa trece, parapeții rămân.

  4. Este o bataie de joc. Cum e posibil sa nu deschizi bretelele de iesire spre Bucuresti si intrare in
    Moara Vlasiei dinspre Ploiesti. Isi bat joc de noi pe banii nostri. As putea face 15 minute pana in Bucuresti si sunt nevoit sa indur alta bataie de joc , sos Pipera -Tunari plina de denivelari si canale pe toate benzile , facuta proast de noua si aglomerata mai nou la orice ora. De ce mai e blocata aceasta iesire daca e gata construita? Cine e responsabil? Cand se va termina odata cu indolenta si incompetenta celor responsabili, ca de lipsa banilor nu mai e vorba e mult.