G4Media.ro

Barna: Acei oameni nemulțumiți de oferta electorală ar fi putut în acești…

Sursa Foto: Dan Barna/ Facebook

Barna: Acei oameni nemulțumiți de oferta electorală ar fi putut în acești 4 ani să formeze o ofertă electorală. Nu poți ca țară să ai doar 3 oameni din 10 care votează, iar seara să fii nemulțumit. Trebuie să ne privim în ochi și să recunoaștem că nu ne pasă de această țară

Liderul USRPLUS, Dan Barna, îi critică pe cei care nu au mers la vot. Barna susține că acei oameni nemulțumiți de oferta electorală ar fi putut în ultimii 4 ani să formeze o ofertă electorală, dar nu să stea acasă, iar seara, la închiderea urnelor, să fie nemulțumiți de rezultatul votului.

„Toți acei oameni nemulțumiți de oferta electorală ar fi putut în acești 4 ani să formeze o ofertă electorală. (…) Nu fac nimic, dar nu mă duc să votez și seara sunt nemulțumit de rezultatul votului. Nu poți ca țară să ai doar 3 oameni din 10 care votează, iar seara să fii nemulțumit. Trebuie să ne privim în ochi ca țară și să recunoaștem că nu ne pasă de această țară”, a declarat Barna într-o intervenție telefonică la Digi24.

Totuși, Dan Barna a afirmat că USRPLUS a obținut „un rezultat istoric”, pentru că și-a dublat numărul de parlamentari față de alegerile din 2016.

„Mi-aș fi dorit să putem guverna singuri. (…) Mi-aș fi dorit un rezultat mai bun, dar faptul că am reușit să ne dublăm numărul de parlamentari arată că suntem pe un drum corect, dar greu, pe care vom continua să mergem”, a adăugat Barna.

Liderul USR a spus că nu intenționează să se retragă de la conducerea partidului:

„O să fac în continuare tot ce depinde de mine pentru ca USRPLUS să fie într-o poziție cât mai bună. (…) Sunt un luptător și n-o să renunț.”

Citește și

LIVE Rezultate parțiale alegeri parlamentare 2020 după numărarea a peste 95% dintre voturile din țară: PSD – 29%, PNL – 25%, USR – 15%, AUR – 9%. PMP și Pro România, sub pragul electoral

HARTĂ Rezultate alegeri parlamentare 2020: Cum și-au împărțit județele PSD, PNL, USR PLUS, UDMR și AUR

Sursa Foto: Dan Barna/ Facebook

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

107 comentarii

  1. #DEMISIA BARNA&CIOLOS!!!!

    • ce treaba are una cu alta , ce vina are barna ca 70 % dintre romani sunt comozi , lenesi , lasi , si chiar idioti ca nu s-au prezentat la vot . ma rog 15 % probabil s-au ferit de covid .

    • @Gigi Kent, pai Barna si mai ales Ciolos spuneau ca ei ii conving pe cei nehotarati, ca nu fura voturile pe dreapta, ca sunt o alternativa noua pentru cei dezamagiti de clasa politica, etc. Uite ca nu au confirmat, ba mai mult au mai pierdut procente fata de 2019, desi ei tot compara cu 2016!

    • Barna in loc sa convinga nehotaritii au canibalizat voturile dreptei cautind sa fure electorat de la PNL. Per ansamblu dreapta a pierdut iar stinga a cistigat. Aici a gresit Barna. Demisia.

    • Iar al treilea a fost AUR, nu usr+.
      Personal consider ca barna trebuie sa isi dea demisia pt. managementul partidului. A facut prea multe gafe. Cea mai importanta a fost „nu intram la guvernare”. Pai atunci ce mai cauti? Mesajul a fost asa de STRIDENT ca a ajuns la aproape toti oameni si i.a nemultumit. Si apoi ce sa mai vrem acum? Sa stea inca 4 ani barna ca sa fie el candidatul la presedentie? A candidat o data, nu a castigat, asta e. Nu se poate reincalzii aceasi ciorba!

    • Romanii nu sunt prosti, in 2016 Ciolos spunea ca Dragnea ii este amic bun si serios iar acum spunea sa votam schimbarea.

    • Demisia acum e cerută ca să nu mai aibă cine negocia pentru USR PLUS participarea la guvern, după un rezultat excelent faţă de căderea PNL şi PMP. Partidul e în progres, cu toate că şi-a permis luxul de a renunţa la nişte „locomotive” ca Vlad Alexandrescu, Florina Presadă, Zainea, Goţiu, Teohari, având de unde ceda şi pe Nicuşor Dan la PNL, fără să piardă totuşi votul Capitalei!

    • Hai sa nu ne mai pacalim unii pe altii, Ciolos nu este schimbare, e rotire.

    • Aoleu, la politica, femei si fotbal se pricepe toata lumea.

      „Cea mai importanta a fost „nu intram la guvernare”.”

      PNL ar trebui sa le pupe talpile celor de la USRPLus ca nu au intrat la guvernare. Daca intrau la guvernare, uzura data de acest an greu sa transfera si asupra PNL si asupra USRPlus. Pot sa iti dau scris ca nu treceau impreuna de 35%, daca nu si mai rau, din cauza inerentelor frecusuri din guvern

      Ne mancau PSD si AUR cu fulgi cu tot, ca erau singurii care sa colecteze nemultumitii. Faceau lejer 45% acum si Iohannis le dadea premierul, ca nu mai avea loc de intors, aveau majoriate de peste 50% dupa redistribuire.

      Cu USRPlus in opozitie, avem totusi: PNL+USRPlus = 40-41%
      PSD+AUR=38-39%

      De poate face o majoritate scremuta de drepata cu UDMR. Nu e bine deloc, dar e cu mult mai bine decat sa ai deja AUR in guvern

    • Ar fi de toata scarba sa vezi cotarla cum isi linge tot ce-a vomitat ipotriva UDMR.

    • @Emil, sigur ca ” romanii nu sunt prosti”, dovada esti chiar tu:)) .. si prezenta de 30% …

  2. Fm de inconpetent. Ai distrus usereul si acum ai gasit vinovatii

    • *incompetent.
      Si mi se pare aiurea sa te iei de Barna ca a facut si a dres de unul singur. USR a devenit partid de tatuc si n-am aflat ? Nu e USR+ acel partid care pune pret pe dezbaterea interna chiar cu riscul de a fi plictisitor/penibil/irelevant ? Este vina intregului partid pentru situatia actuala, si a alora care s-au impus, si a alora care au fost gica contra pentru mai nimic etc etc, nu cred ca are Barna personal o vina mai mare decat cea evidenta a oricarui sef de partid confruntat cu un rezultat electoral naspa. N-avea cum sa „distruga”Barna un partid decat daca acceptam ca USR e la fel ca PSD si PNL, unde membrii de partid sunt niste momai la cheremul catorva baroni teritoriali din care se alege sefimea.
      Si situatia USR-Barna e perfect compatibila si cu ce spune Barna care e adevarat : romanilor le pasa de mersul tarii cam 30 % in mod constant, fara antipatii si emotii punctuale generate de unul si altul. Nu poate fi tras la raspundere USR pentru iresponsabilitatea civica cronica a Romaniei.

    • Nu rezultatul USR PLUS e catastrofal. Dezastrul cu facerea guvernului vine de la PNL şi PMP.
      Dar nici Barna nu are dreptul de a se certa cu absenteiştii, după ce conducerea partidului şi-a permis luxul de a renunţa la nişte „locomotive” ca Vlad Alexandrescu, Florina Presadă, Zainea, Goţiu, şi mai ales Teohari, candidatul Diasporei.

    • Pai cum l-a distrus? Aveam 40 de parlamentari, acum or sa aiba 80. Erau partid de opozitie, acum or sa intre in guvern. Au castigat pe vot politic deja in patru zone mari: Bucuresti, judetul Brasov, judetul Timis si disapora.

      Asa arata un partid distrus? Cu exceptia PSD si PNL, celelalte partide din Romania si-ar vinde o mana si un rinchi ca sa fie in pozitia asta.

    • Barnistii ca @silicon sunt motivul pentru care acest partid este unul blocat cu zero potential de crestere. Cu Barna acest partid este incremenit si fara speranta.

  3. Este un luptator si n-o sa renunte :)))))))) inca n-a reusit sa ingroape USR, mai are de luptat :))))))))))

    • @max, postacii dobitoci ca tine au intotdeauna dreptate.
      Adevarul e ca de la 8% cat au in actualul parlament l-a ingropat pe la 15/16%… un incompetent barna asta

    • penibilul asta nu a aflat ca oameni nemultumiti de oferta electorala au format AUR si au luat 9%?
      @gigi ciocan, deci e un rezultat bun pentru USR? nu inteleg de ce sunt tristi rezistentii daca e un rezultat bun pentru USR

    • @Dan, cu riscul de a nu fi aprobat comentariul, am sa incert sa te educ putin..
      Rage pamantul sub tine de atata geniu…
      cacatul asta cu ” oamenii nemultumiti de oferta politica” este acelasi eufemism pentru a spune ca OAMENII PUT DE PROSTI CE SUNT..
      asa e cand ai 4 clase terminate si alea in 10 ani.. pentru multi ca tine ” a nu fi multumit de oferta si a nu vota pe nimeni care sa reprezinte catusi de putin interesele tale” sunt echivalente:))… adica na.. daca n-a venit un isus, care sa-ti fie pe plac, hai sa nu aleg deloc:).. sa se descurce altii pentru mine..
      TOVARASE>>> daca s-ar cere test IQ pentru dreptul la vot, s-ar vedea cu adevarat cati au habar ce voteaza.

  4. Demisia ar fi cea mai buna soluție. USR avea un potențial enorm până a apărut acest om.
    De aia aveti procentele astea mai mici. Pentru că te tii cu dinții de funcție.

    • @Cetatean. Imparastie rahatul asta la sputnik. Iata rezultatele de la parlamentarele din 2016 vs 2020.
      PSD: 45/29,67
      PNL: 20/25,57
      USR: 9/15,51

      USR ul lui Barna creste aproape la dublu.

    • @Sincer
      Crește pe dracu! Din 2016 s-a unit cu Plus, băi inteligentule, asta e toată creșterea, practic vreo 5% aduși de Cioloș. Nu au unde să crească cu discursul lor pro-lgbt și anticreștin.

    • Bravo fanule sincer, talent ca al vostru la a va minti singuri mai rar.
      De fapt e de la 23% la europarlamentare la 15% la parlamentare. Si mie mi se pare aproape dublu, da’ in jos.

    • Nu exista acel potential enorm ACUM, decat in mintea noastra.

      USRPlus e un partid de 15%. Asta poate acum. Atat a facut la prezidentiale. Cam pe aici a facut si la locale (10-11%). Europarlamentarele cu 22% au fost o exceptie, pentru ca acolo era un PSD si un Dragnea care mobiliza masiv votantii anti-psd, plus ca se putea vota absolut oriunde, pe liste speciale. Credeti ca mai vedeti vreodata prezenta de 50% la europarlamentare?

      Repet, acum USRPlus e un partid de 15%. Si asta e un fapt obiectiv. Nu ai cum sa spargi barajul de 15%, daca nu contezi in rural si urbanul mic. Si nu ai cum sa contezi acolo cand tu ai 50 de primari in toata tara, PSD are 1500, iar PNL 1200. Sesiati diferenta? USRPlus a castigat politic acolo unde are primari vizibili: Bucuresti, judetul Brasov sau judetul Timis.

      USRPlus e pe drumul bun, doar ca nu poate creste mai repede decat organizatiile locale. Au nevoie de organizatii peste tot, au nevoie de sute de primarii castigate la urmatoarele alegeri. Adica nu poate creste repede (model PRM, PPDP sau AUR), ca se arde foarte repede si in 8-10 ani ajung o amintire frumoasa. Trebuie sa creasca corect.

      Aveti rabdare, ca deocamdata e bine.

    • @silicon_v, iti racesti gura degeaba cu specimenele „eu protestez si nu ma duc la vot”..
      pentru covarsitoarea majoritate expresia „reprezentativitate” nu are nici un sens..

  5. Omul asta nu-si da seama ca e „Moartea pasiunii politice”?

  6. Din păcate, USR atât a putut cu Barna și cu Cioloș în frunte. Iar discursul ăsta …. În loc să se analizeze pe el, să vadă ce putea face mai bine, dă vina pe alții.

    • Nu are ce sa analizeze la el. Nu-i cristos sau alt fel de salvator. au facut o campanie decenta si s-au batut cu toti smecherii. Daca romanii nu au iesit la vot asta este…

    • barna si barnistii vor sa ne ia de fraieri dar fraierii sunt totusi un bazin limitat. personal nu inteleg ce mai vrea acest individ, e un pierzator pe toata linia, nu mai poate mobiliza nici macar niste copii de gradinita. Am fost la alegeri la locale si am triplat infectarile desi totul era sigur asa ca noi ne dorim doar niste sarbatori linistite in familie, chiar nu ne intereseaza ciolanul lor in conditiile astea!

  7. Poporul nu va merita. Nu trebuie sa va dati demisia, nu e vina voastră, poporul e de vina. Ramaneti pe poziții. Casatoria intre barbati va fi cat de curând legalizata si va veți putea legaliza relatia cu Dacian.

  8. Si iata de ce USR+ a dat-o in bara. Trebuie sa invete din aceasta lectie asa cum nu au invatat de la prezidentiale si iata ca Barna trage concluziile gresite.

    Nu poti sa critici alegatorii. E treaba ta sa motivezi lumea sa iasa la vot, sa le castigi votul.
    Iar Barna nu vrea sa admita ca el, ca presedinte al USR, nu are priza la public. Tot respectul pentru el ca om, ca profesionist, dar ca politician trebuie sa ai priza altfel tragi partidul in jos.
    Dancila a luat un scor mai bun ca el la prezidentiale. De atunci deja trebuiau sa gaseasca o figura mai carismatica.

    O alta greseala a fost ca nu au criticat suficient PNL-ul. Datorita pozitionarii lor, PNL-ul sunt adversarul direct al USR, nu PSD. USR de la PNL poate si trebuie sa ia voturi, nu de la PSD. Trebuia deci dat fara mila din toate pozitiile. Nu conteaza ca intentionau sa faca guvern impreuna dupa alegeri, asta n-are a face. De asta lumea a stat linistita acasa, stiind ca PNL+USR vor avea majoritate (asa le-a spus pnl la televizor) si vor face guvernul, gata, am scapat de psd.
    Sunt sigur ca cei care au criticat pnl, ca Vlad Voiculescu, au fost trasi de urechi de Barna. Acum ar fi randul lui nu sa fie urechiat ci sa fie dat jos.

    • nu, prietene dobitoc. nu e treaba nimanui sa motiveze pe nimeni..
      daca te freaca grija de ce se intampla cu banii din taxele tale, iti misti hoitu la vot.. daca nu, stai si comentezi pe G4..

    • foarte corect comentariul. Ma gandesc ca Barna poate chiar a avut misiunea sa distruga USR care devenise un adversar pentru mafie. Spun asta pentru ca asa si-a conservat mafia pana acum puterea…au corupt conducerile partidelor incomode si si-au infiltrat oamenii la varf, in special in partidele de dreapta

    • Ba trebuie sa critici alegatorii si sa le arati ca poate fi mult mai bine pentru ei daca fac si ei putin efort, sa le arati perspective pe care ei nu le vad si sa-i indrumi, sa-i motivezi.
      Dar baietii tineri ori batrani din politica nu fac decat sa se uite in oglinda si sa intrebe : oglinda, oglinjoara mea , spune-mi cine-i cel mai frumos din tara mea ?

    • Gresit. USR nu trebuia sa ia voturi de la PNL ci trebuia sa se indrepte spre indecisi si sa convinga indecisii. Luind voturi de la PNL, USR a canibalizat voturile dreptei. Iar per ansamblu dreapta a pierdut si stinga a cistigat.

    • Nu, nu PNL e adversarul USR, vorbesti prostii, daca iei de la PNL suma e aceeasi… Trebuia luat de la nehotarati si incet-incet poate chiar de la PSD (chiar daca nu ar vota direct USR) dar macar sa vada cat mai multi cat de rau e PSD. Doar ca nu a fost suficient.

      Cum-necum trebuie impreuna cu PNL sa guverneze, sa umble la educatie, sa impuna mai multa logica, educatie civica, invatamant mai atractiv si alte chestii de constientizare si educare, si bineinteles sa umble la sistemul de votare (vot prin corespondenta si electronic pentru toata lumea!! asa ar scapa si de problema absenteismului; vot pe liste suplimentare de oriunde la oricare alegeri, vot in 2 tururi pentru primari, vot parlamentar cu adevarat uninominal, etc). Si indirect la CCR, Avocatul Poporului, CNA, Sectia Speciala pentru Anchetarea Magistratilor si toate celelalte institutii care pun atatea bete in roate la justitiei si legilor bune. Daca nu fac toate astea imediat ce vin la guvernare (inainte sa dea PSD vreo lovitura de stat), inseamna ca sunt chiar fraieri.

  9. Da Barna, dar nici voi nu ati facut mai multe pentru a ajunge la electoratul acela troglodit, in mediul rural mai ales, la tara. V-ati concentrat doar pe marile orase crezand ca de acolo castigati. Uite ca nu v-au votat decat Bucurestiul, Brasovul si Timisul si o parte din diaspora. Apoi, epurarile pe care le-ati facut in partid atunci cand nu va convenea ceva, au contat in aceste alegeri pentru unii. Poate acolo erau oameni foarte buni, insa ati preferat sa-i dati afara. Bine ca a ramas ala care a facut parte din nu stiu ce grupare extremista cand avea 15 ani. Oricum, noi in diaspora am votat USR sau PNL sa stii. Inca incerc sa-mi revin si sa inteleg cine a votat cu AUR si cum de a fost posibil ca acest partid sa iasa al doilea dupa USR. Oricum, acum se vede treaba ca romanii prefera sa traiasca ca intr-o bucla infinita in RSR Romania. Evul Mediu reloaded. Problema este ca intreaga Europa risca sa devina astfel.

    • nu au facut -o pentru ca , pandemia si fara campanie fizica . in schimb Aur a strabatut tara n lung si-n lat netinand cont de restrictii si a ajuns si la romanul slab de inger si cu 2 clase .

    • Posibil sa ai dreptate…teoriile conspiratiei,ne alearga gay,religie,familie…teme cu priza la cei mai slabi de inger…
      Totusi pt prezenta la vot oricat incercam sa dam vina pe pandemie,partide si extraterestri…nu exista scuza
      Poporul roman asta isi doreste sa fie furat,sa i se raspunda in nas gen „alta intrebare”…ne place evul mediu…si pomeni…nu exista scuze…
      Sper sa guverneze psd cu aur asti si cu cine dreacu o mai fi…sa luam pl bani de la ue…sa se aleaga praful intr-un mare stil de tara…sa ne cumparam cu un slariu de pe o luna 5 paini si cam atat…un dus nu rece,extrem de rece…poate doaf asa o sa reusim sa ne trezim la realitate si sa intelegem ca votul este extrem de important sa existe un reset…atfel o tinem asa ca prosti incontinuare…

    • Sa stii ca si noi din Romania am votat toti USRPLus sau PNL. Nici nu am habar cum de a castigat PSD si a luat AUR scorul ala.. Cred ca si-a bagat Putin coad. Sau serviciile secrete

      Frate, hai sa folosim mai usor acel plural. EU am votat aia si aia, EU si familia mea (3 voturi) am votat aia si aia.

      Dar inteleg cumva ce faceti, ca va apuca un pic jena daca va uitati la scorul AUR in Italia sau Spania. Dar, repet, pana la urma fiecare e responsabil pentru votul lui. Generalizarile alea cu „Noi, diaspora” chiar nu mai au loc., mai ales acum.

  10. Culmea tupeului în politică.
    Barna nu a mers el însuși la vot, deși putea să ajungă la Sibiu, să facă asta, sau să acționeze ca parlamentar, să aibă oamenii posibilitatea de a vota, dar are tupeul să arate degetul cetățenilor.
    Este omul care nu distruge doar USR, ci speranțele românilor.
    Un odios, îl vor lua oamenii la bătaie, dacă îl recunosc iar la frizerie.

    • @MVM Cum naiba ar fi putut sa mearga la Sibiu sa voteze cand omul are COVID-19 si e izolat la Bucuresti?

    • Încă n-a apărut o formațiune cu care sa voteze :))

    • alazor/ de ce nu a chemat urna acasa?

    • Ina, nu poti vota decat in judetul de care apartii (domiciliu). Valabil si pentru diaspora. Nu poti vota in strainatate decat daca ai rezidenta sau domiciliu in strainatate. Nu ar fi putut chema decat o urna mobila de la Sibiu, ca doar acolo sta. Intelegi?

    • Barna sta la Sibiu cum stau eu la Ploiesti, adica mai deloc. E vina lui ca nu si-a pus flotant conform legii. A avut 4 ani sa-si puna un flotant pe buletin cu care acum vota linistit!

  11. Mi se pare domnul Barna nu a votat, pentru ca urna mobila nu s-a putut deplasa de la Sibiu la Bucuresti.
    Acelasi lucru mi s-a intamplat in 2016, cand am ramas blocata intr-un alt oras decat cel de resedinta.
    Nu credeti ca marea majoritate a celor care nu au votat au fost in aceeasi situatie ? Foarte multi nu locuiesc acolo unde sunt trecuti in buletin. Poate ca legea electorala trebuie sa tina cont de aceasta realitate.
    Patru ani s-au aruncat acuzatii catre acestia, in loc sa se admita realitatea.

  12. Trebuie sa fii de o nesimțire colosala sa spui asemăna lucruri. Nu înțelegi, ipochimenul, ca în tine nu au încredere oameni, tu care nu ai făcut nimic la viata ta, doar specialist în fonduri europene!Tu, atât de tânăr și cercetat de DNA! Tu pe care veorica l-a făcut praf laprezidentiale, tu care sub sloganuri cu corupți, vroiai sa te mai capatuiesti încă o data cu toți ai tai!Demisia de urgenta pentru ca acest partid a fost speranța de schimbare, însă un securist ca barna o fost cel care o ofilit orice speranta!Aseara ai mințit, ca tot ce reprezinți tu, minciuna nesimțită, în legătură cu dublarea procentelor, însă uitasei cat obținuse partidul la europarlamentare. Pnl și usr-barna au pregătit calea PSD asa ca demisia din parlament și sa numai auzim de voi, ne vom lupta noi cetățenii cu PSD, ca în iernile trecute cu dragnea. Cei mai inteligenți cetățeni au fost cei care nu au votat!

  13. Eu vreau să guverneze PSD cu PNL. Ambele cunosc foarte bine situația României din toți acești 31 de ani, si ei au adus-o în acest stadiu.

    Am un mesaj și pt USR, pe care i-am votat.

    Convingeţi-i şi pe alţii să iasă la vot – iar dacă alţii nu ies la vot, nu le aruncaţi oale invechitve în cap.
    Poate că sunt sătui şi de pasiunea voastră politică vecină cu delirul, şi de huiduieli si hatereala intregii clase politice.
    Duhoarea care se degajă din toată această ură îi va dezgusta pe mulţi şi îi va face pe şi mai mulţi să stea acasă  Multora nu le pasă că unii sunt penali sau mai stiu eu ce etichete mai folosiți.
    Trageți tare si deveniți un partid de opinie pt mase.

    Nu doar conducerea alianței trebuie schimbată, dar cu aia trebuie inceput.

    Modestia e o podoabă preţioasă!

    • Barna, taci.
      USR trebuie să -și aducă oamenii buni inapoi.Punct. Nu ma refer la ND.

    • Exact asta e problema, multora nu le pasă că sunt penali, ba chiar le place, incep să cred că românii sunt masochiști.

      Întrebarea e dacă problema e la USR+ sau la ăia care votează penali…

      E clar oricum că trebuie să iasă din bula lor, să meargă prin sate și chiar au făcut asta în trecut, însă în condiții de pandemie nu prea aveau cum…

    • Nu ai ce sa convingi, totul pleaca de la educatie, mai degraba de lipsa ei. Apoi vine circul politic, carora multora le provoaca scarba. Votantii PSD disciplinati nu vor legi pentru antreprenoriat sau corporatii, sau imm-uri, pentru ca ii intereseaza doar „sa li se dea”. Ei nu au firme de transport, nu au nevoie de autostrazi si cai ferate, nu le pasa cum isi aduce bodega de la coltul strazii lazile de bere sau cat costa transportul ala. Aia care au ceva educatie si sunt antreprenori, muncesc, si ii duce capul un pic nu ies pentru ca nu gasesc oferta electorala tentanta, dar nici astia nu cunosc cum functioneaza un stat democratic.

      chiar daca nu ai optiuni, trebuie sa iesi la vot pentru ca parlamentul sa nu fie monopolizat de o forta singulara, ca sa nu patesti ce se intampla acum in Polonia, Ungaria, etc. Astfel, cu iesire masiva la vot, unu: reprezentivitatea e mai mare, doi: nu va avea niciun partid posibilitatea sa faca 50+ singur ca sa dea legi dupa cum il taie capul.

      dar, democratia originala a lui iliescu inca e inteleasa prost de 90% din oameni, ei cred ca dupa ce a fost Revolutia si au murit oamenii aia, gata, „ni se cuvine” libera circulatie, sa avem companii, scoli private, sa mergem in poiana la gratare, etc. NU, democratia se apara si se sustine in fiecare zi.

  14. Sunt gata sa mint si eu pentru bani, voi sta pe net cel putin 12 ore in fiecare zi si voi posta tot felul de comentarii cum vreti voi si unde vreti voi pentru bani. Am o educatie medie, inteleg cum stau lucrurile in realitate si stiu sa mint, dar mai important este ca am si copii asa ca intelegeti cand spun ca sunt gata sa mint pentru bani. Astept informatii chiar si in limba rusa.

    Va multumesc

  15. Cred că rezultatul reflectă ce au vrut românii, nu știu ce ar fi putut face USR-PLUS sau Barna mai mult… Nu înțeleg care-i faza cu demisia… ce a greșit Barna ca și conducător al partidului? Concret, ce putea face mai bine și n-a făcut?

    • USR-AUR iata o alianta care i s-ar potrivi lui Barna. Sa ramana doar PLUS+PNL. Consider ca USR a tras inapoi PLUS. Stia el Ciolos ce stia. La urma urmelor, acel guvern din 2016 a fost format de Ciolos, cu profesionisti adusi de el. Ciolos este un moderat european si un politician foarte respectat in UE. Barna trebuia sa chemi o izoleta si sa pleci sa votezi la Sibiu. Ti-ar fi adus urna mobila in izoleta.

  16. barna trebuei sa plece, toata lumea vede asta mai putin el

    nu are stofa de lider pur si simplu

  17. Nu Barna a distrus USR. USR e distrus din interior de toti incompetentii cu tupeu gen Chichirau. Sunt niste guralivi imaturi fara discernamant care cred ca fac politica dand pe trambita tot ce le tai capul. In politica trebuie sa fii echilibtrat sa te cenzurezi, sa fii ponderat si sa consideri si opiniile celorlalti si uneori sa faci compromisuri ptr binele major. Nu ai sa vezi asta la componenta USR care se lupta intern de zici ca face implozie. Multi nu au stofa de politicieni; in fapt nu au stofa de nimic. Te doare ca ai stat toata iarna lui 2017 in strada iar USR a facut blat cu Ciordache sa fie numit un USR-ist in nu stiu ce comisie iar Ciordache bagat la loc caldut. Te doare ca toata strada din iarna lui 2017 si toti cei batuti pe 10 august au fost batjocoriti de un Predoiu care a incolonat justitia public. Te doare cat de incompetenti sunt USR-isti care declara sus si tare ca elimina pensiile publice. Dar atat. Guralivi sunt multi – specialisti, profesionisti muncitori putini. Unde sunt specialistii USR care sa fi facut un proiect de lege care sa reduca pensiile speciale sau sa le elimine, proiect care sa nu ii dea de ales CCR decat sa il valideze. Unde sunt USR-isti care emit un proiect de lege clar, valid, neatacabil cum depolitizam administratia publica si cum reducem aparatul administrativ. Si aici spun fara mesaje gen Bolojan sau celalalt de la Mehedinti ca facem reorganizare. Asta nu e solutia – dai si in cel bun, profesionist, muncitor care duce 10 amante in spate dar si in amante. CUm te astepti sa ti-l apropii pe cel muncitor, profesionist cand el e victima colaterala a incompetentei tale de a gestiona situatia in mod profesionist si legal. Poate nu au legatura cu comunismul cei din USR, nu sunt colaboratori nu au dosare penale – dar in principiu sunt oameni fara valoare, oameni care probabil au facut o facultate dar nu au profesat niciodata, oameni lipitori care au gasit o operunitate de parvenitism ca si altii si dau din gura sa iasa in fata tot felul de mesaje intrucat e democratie in USR si trebuie sa dau din coate eu prostul satului chiar daca distrug partidul. Asta e USR astazi. Asta va fi maine fara o doctrina – fara un regulament intern strict aplicat. Personajele gen Chichirau nu au ce cauta in USR atata vreme cat ataca partidul din interior. Regulamentul intern trebuia sa precizeze clar – excluderea. Aplicarea excluderii trebuia facuta fara rezerve. Ne minunam ca la Iasi a intrat in parlament o avocata anti-masca de la AUR. Alternativa era Chichirau.

  18. Deci sunt vinovati alegatorii ca nu-l vor pe Barna. Esenta democratiei. Asta era bun in cabinetul lui Stalin.

  19. Draga Barna într-o democrație statul acasă are fix aceiași valoare ca stampila pe vot. Crede_ma ca am vrut sa merg la vot dar întrucât „raul” cel mai mic nu era pe buletinul n_am avut cu cine vota. Toți sunteți niște jigodii,inclusiv voi de la USR. Intr_o țară care conform recensământului are 99% credincioși voi vreți sa băgați pe gat bolșevismul. Cu siguranță pe viitor nu veți mai avea 15%.Reformati_va, promovați valorile nostre nu pe cele a lui Lenin. Acest nebun nu a avut succes în România decât atunci când tancurile erau aci. Fără tancuri Ceaușescu a călcat în picioare leninismul. Pur și simplu noi romanii suntem altfel.

  20. Mai POLITICIANULE
    Ai ramas la nivel de DANCILA !
    Politica nu o fac asa zisele elite ! Ce sa invete lumea de la voi : agresivitate, mesaje populiste etc
    Daca erati seriosi intrati la guvernare
    Tara e plina de chibiti care stiu politica si fotbal
    la voi vinovatii sunt mereu pe alta strada !!

  21. AUR REPREZINTA ROMANIA NOUA
    in 2024 AUR O SA AIBA 50% SI VA INCEPE EXPULZAREA USRISTILOR DIN ROMANIA MARE

    • aur va disparea in urmatorii 4-8 ani asa cum a aparut. Nu-ti face mari sperante. Mai bine te-ai uita cum de au obtinut acest scor. Oare participarea mica la vot i-a avantajat?

  22. S-a suparat vacarul pe sat. Incredibil, tot electoratul e de vina. Ma bucur sincer ca socotelile voastre au fost date peste cap. Atita inconstienta, naivitate si ipocrizie nu merita incredere si voturi. Vanitatea si superficialitatea costa. Da, vanitatea voastra a celor de dreapta este responsabila de esecul produs. Barna, maximul de incompetenta este dovedit mereu cand dai vina pe altul pentru greseala ta.

  23. Demisia Barna. Trebuia sa-i pescuieti pe cei 7 din 10 care nu au votat. Sa mergi spre ei si sa-i convingi. In loc de asta ai tintit la electorarul PNL. Sa ciupesti de la PNL niste votanti.

  24. Bah daca tu si gasca ta nu va pisati cu bolta pe desemnarea candidatilor USR la parlamentare puteati avea cu cel putin 5% in plus bah.
    Credeti ca diaspora e proasta, sa vina sa se puna in pericol sa va voteze dupa mizeria cu Vlad Teohari ? De’aia a iesit AUR bah asa sus bah !
    Demisia haBarn’am ! Ia-l si pe aerianul ala mana-moarta de Ciolos si duceti-va tu sa mai faci rost de niste fonduri europene pentru sor’ta si Ciolos in patria lui adoptiva Franta, sa voteze ce ii zice Macron si interesul de firme petroliste pentru care voteaza amendamente in europarlament.
    Hai cu Uniunea Fortelor Locale in 2024 !

    • Balarii. Dispora a fost dezamagita ca nu a fost Vlad Teohari (cine e Vlad Teohari?) pe listele USRPlus si de asta a i-a votat din greu AUR. Cine crede povestea asta?

    • Nu-s deloc bălării. Pe mine atât de mult m-a enervat faza cu să scoatem primul de pe listă ca să aibă loc pretenu’ meu, încât am vrut să votez cu pnl. Am votat totuși usr ca să dau o șansă celor care au luptat cu psd-ul și au fost mutați pe loc neeligibil. De un an cel puțin îți zic și eu că lumea nu suportă astfel de măgării, dar tu mă contrazici constant cu același text. Uite scorul, și nici acum nu recunoști că a fost o strategie greșită. Din câte știu, primul pas spre îndreptarea unei erori/greșeli e să recunoști că ai greșit. Mă deprim când văd pupincuriști ca tine care au ca efect persistența într-o strategie pierzătoare.

  25. Barna e in stare de soc,nu au iesit Usr istii la vot. Usr istii de fapt nu exista e o gasca online,care au mers la proteste pentru ca asa era cool(90% nu stiau pentru ce se protesteaza),au facut poze au primit like,dar asta nu inseamna ca merg la vot.Daca se vota online lua Usr 80%,dar asa…

  26. de ce? tarii ii pasa de noi?

  27. Au greșit enorm atât Pnlul cât și Usrul la aceste alegeri. Și acum vor forma o majoritate mică, iar unii dintre noi ne vom gândi să ne luăm tălpășița din țară. Asta e efectul unor decizii prost gândite. Nu dați vina pe neprezentare la vot.

    • Eu sunt printre cei care se gandeau de ceva timp daca sa plece din tarisoara asta. Acum sunt total decis! Multumesc bobor roman!

    • Ia sa dam vina pe toata lumea, ca toata lumea merita. Si PNL-ul si USRPlus-ul. Dar si 70% dintre votanti care au considerat ca nu e cazul sa se deranjeze.

      Exact asta fac eu, ca nu sunt om politic: dau vina pe cei care nu au venit la vot.

      Si va rog sa nu ma luati cu povestile ca nu i-a convins nimeni sa voteze. Cand alternativa se numeste AUR, orice om normal la cap gaseste oameni de votat pe listele PNL sau USRPlus sau chiar PSD (na, cam am ajuns sa scriu si asta, Doamne, iarta-ma) si se deplaseaza la vot.

  28. Să plângem cu Barney….sniff sniff

  29. Barna ai inceput sa pierzi din momentul in care nu ai vrut în guvern, ai preferat sa stai pe margine și să culegi roadele greșelilor PNL . Electoratul te-a sancționat pt pasivitate și lipsa de implicare. Votantii voștri nu au ales PSD , ci au ales să nu voteze.
    Atât tu, cat și Orban ar trebui sa va asumați eșecul acestor alegeri și să vă dați demisia.
    Orban, dacă își dădea demisia din funcția de pm după apariția pozelor in care fuma in birou, nu pastra distanța, etc, câștigă en fanfare cu 50% aceste alegeri, chiar daca succesorul lui ar fi guvernat mai prost (greu de crezut!).
    Orban și Barna, 2 tipi care se aseamănă, în primul rând renunță greu la putere.
    Nu am mai scris de vreo 2 luni și nici nu cred că o voi mai face, am lucruri mai creative de făcut.
    Sănătate!

  30. @f, foarte corect comentariul. Ma gandesc ca Barna poate chiar a avut misiunea sa distruga USR care devenise un adversar pentru mafie. Spun asta pentru ca asa si-a conservat mafia pana acum puterea…au corupt conducerile partidelor incomode si si-au infiltrat oamenii la varf, in special in partidele de dreapta

    • USRPLus a obtinut 15%, aproape dublu fata de 2016. E departe de a spune ca a fost distrus. A castigat 3 judete pe vot politic, plus diaspora.

      Unii poate nu inteleg ca USRPlus nu prea poate mai mult, avand judete intregi, fief-uri PSD-iste, in care sta in marja 4-7%. Nu se pot face minuni cand ai 50 de primari, iar PSD 1500, iar PNL 1200.

      E nevoie de o crestere lenta, organizatie cu organizatie, comuna cu comuna. Alta cale nu exista.

  31. lasa ca o sa vina AUR si o sa va ia din procente treptat dar sigur deoarece sunt niste talibani care stiti doar sa acuzati

  32. Ce de usr-iști dezamăgiți pe aici… Sigur sunteți usr-iști? E ca atunci când pierde Halep… Toți sunt specialiști la tenis și toți știu ce trebuia făcut ca să câștige.

    • Din oferta electorala PSD, PNL, USR+, PMP , o persoana sub 30 ani, cu studii superioare, alege USR+ (atunci când o face; cei mai mulți prieteni nu au votat niciodată și nici nu speră să o facă vreodată).
      Eu sunt dezamăgit când văd în jurul meu ca totul se prăbușește, după 31 ani industria, agricultura și economia sunt praf, avem credite pt 2 generații, nu s-a construit un spital, iar cele vechi sunt focare de boli, nu avem șosele, romanii sunt lideri la decese în accidente rutiere, iar trenurile merg din ce in ce mai încet, pt că infrastructura feroviara nu s-a modernizat…văzând toate aceste dezastre produse de guvernările PSD și PNL , mă întreb cum e posibil că românii să voteze la fel de fiecare dată? E absurd, de-a dreptul. Nu exista logică.

  33. Barna si Orban ca si perdanti sa demisioneze si noul PNL cu un nou presedinte sa faca o majoritate cu PSD si restul in opozitie .Presedintele actual trebuie sa accepte o astfel de majoritate puternica cu un prim ministru de la PSD

  34. Eu nu am putut vota, caci ar fi trebuit sa fac cu trenul 20 de ore dus-intors si nu mi-am putut permite.

    Daca era vot pe calculator as fi votat.

  35. Am câteva nelămuriri:
    1. De ce usr nu a crescut procentul de anul trecut de la prezidențiale până acum la parlamentare?
    2. De ce a fost păstrată echipa de campanie de anul trecut?
    3. De ce sondajele făcute de partid au arătat atât anul acesta cât și anul trecut 22-24%, iar în realitate a fost 16-18%?
    4. De ce partidul nu a fost în stare să anticipeze prezența scăzută, mai ales că votanții lor sunt cei mai tech-savvy, deci puteau fi mult mai ușor măsurați decât votanții psd, spre exemplu?
    5. Dacă partidul până și sondajele le face total rupte de realitate, are credibilitate că face analize corecte când e vorba de politici publice?

    Poate răspunde dl. Barna, măcar sieși.

  36. Ce confuzie! USR și-a „curățat” oferta electorală de oameni valoroși și apreciați (Dan Lungu, etc). Asta a făcut partidul sub conducerea lui Barna. Lista pt. diaspora a ajuns nevotabilă. APOI s-au trezit că electoratul care mai votase cu ei, al lor, nu s-a mai deranjat. Deci mai spuneți odată dle Barna, cine e de vină că oferta electorală a fost cum a fost? Electoratul, da?

  37. Victoria PSD este primul semn ca PNL minte de usuca. Bugetarii, armata, spagarii din spitale, politia, justitia, saracii, pensionarii si infractorii vor vota tot timpul PSD.

  38. Bai barna, ati pierdut ca v-ati dovedit a fi niste socialisti, unii chiar de caviar.
    Ce fel de alternativa sunteti voi daca si voi vreti ca statul sa fie bagat in toate. Nu avem cu cine vota, asta e adevarul si voi nu sunteti decat o versiune mai cu staif a pesede si penele.

    • bati campii. astia nici nu au fost la putere, ca sa zici ca sunt socialisti. adica psd si pnl sunt pline de corupti si zici ca usr sunt cam la fel??????? pe bune??

    • @andrei.
      bine, bat campii. dar intai intereseaza-te si tu ce au facut ei prin comisii pe la parlament, poti sa-ti arati masura si fara sa fii la putere. mai vorbim dupa…
      cat despre corupti asa e, n-au cum sa aiba la fel de multi ca nu au la fel de multi membri. Cum e cu fondurile alea la Barna? Mme Clotilde a lamurit chestiunea aia cu fiscul?
      Voi sa fiti sanatosi.

  39. Barna: „nu ne meritati” Ba, iej’ nebun? 😂

  40. cand pe presedintele usr, cu carisma zero, il intereseaza doar „sa nu ii fure cineva partidul” (de parca era de la ma-sa) nu e cazul sa se mai si mire ca de ce nu ies tinerii la vot. asa, ca principiu, e corect ce zice. nu voteti? then shut the fuck up. dar trebuie sa se intrebe DE CE nu a convins usr electoratul? oare sa fie ca e haos la ei? ca se lupta cu altii si simultan intre ei?
    personal i-am votat ca inca ii creditez. dar nu pot sa ma fac ca nu vad ce si cum.

  41. Arogant in continuare.

  42. Fără ulei și zahăr nu faci nimic cu românii. Să fie clară treaba. Hai sănătate și fericire până la urmă.

  43. Probabil s-ar putea crea o coalitie PNL+USR+UDMR, deci va fi si partidul vostru la guvernare .

  44. Daca in politica romaneasca ar fi mai putine excremente securiste precum aceasta nulitate ar vota si oamenii. Dar prezenta la vot este doar o oglinda a unei clase politice de tot rahatul.

    • Ai vazut reportajele cu oamenii care ieri erau pe partiile de schi? De vreo 20 de ani romanilor nu le pasa. Sunt atatia smecheri in tara asta care nu se baga si care isi vad de viata lor, ignorand total votul si indatoririle lor de cetateni (vezi si grija fata de ce ii inconjoara – zero…daca nu e familia lor, nu conteaza pentru ei). Daca am fi mai cerebrali am vedea ca oamenii prefera sa se distreze si sa ignore un drept si o obligatie pe care o au. Sunt total de acord cu Dan Barna. Numai comentatori in tara asta, de aia nimeni nu face nimic, astia suntem. Ne plangem dar marea majoritatea a bugetarilor si familiilor lor sunt mereu in mall/club/schi/plaja.

  45. Ma numar printre cei 70% care nu au votat. Departe de a fi nemultumit de rezultat. Ma bucur sa vad diversitate in Parlament, circul e mai frumos atunci cand ai toti actorii pe scena, nu doar o singura bula.

    Personal consider ca partidele politice – toate – sunt radacina raului. Faptul ca exista niste „intermediari” intre popor si birocratii administratia publica (cei nealesi) nu face decat sa ascunde incompetenta si furtul. Ne uitam ca prostii in gura politicienilor, ne dau circ, in timp ce prin spate banii publici se sifoneaza.

    Vreau sa votez direct birocratii. Vreau sa votez direct seful politiei locale, seful de la ministerul transporturilor, seful de la ministerul agriculturii si presedintele pt securitate (armata, interne, agentii informatii), seful de la justitie, etc. De ce sa cred ca niste circari care stau toata ziua la tv stiu ei cum sa conduca si sa administreze un monstru birocratic? Nu. Partidele politice sunt doar praf in ochi.

  46. @MESAJ PENTRU PROSTI…
    da, prietene si pentru tine.
    daca ai stat acasa pentru ca era urat afara, esti unu dintre ei;
    daca ai stat acasa pentru ca il astepti pe ISUS, esti din nou unu dintre ei;
    daca te freaca prea mult grija ca te infectezi la vot, dar in fiecare weekend esti pe valea prahovei, pe tine trebuia sa te pui primu, ca esti cel mai reprezentativ;
    daca pe tine nu te reprezinta NIMENI, esti doar putin mai destept ca cel de deasupra;

    asa ce ca va roare sa vi se spuna in fata ca VOI SUNTETI VINOVATI de mizeria in care se scalda romania de 30 de ani?!?! >. nu-i frumos…. era mai bine in bula vostra une „nu te interesa”” ca tu nu esti cu politica”” ca toti ie la fel””cacat pe varza”..

    ce sa vezi, DA, VOI SUTNETI DE VINA, ca PSD n-a ajuns singur la 45% in parlament ci si datorita voua..
    Voi, aia mult prea ignoranti si plini de voi, voi care nu ati vazut carti in afara de cele de joc..
    voi care n-aveti nici cea mai mica idee despre sistemele electorale si cu atat mai putin de procente..

    E mai simplu sa iti ascunzi ignoranta dupa ” nu ma reprezitna nimeni” cand indiferent de faptul ca te duci sau nu la vot, 45/47% din salariu tot iti dispare sub forma de taxe/impozite(daca nu faci evaziune sau lucrezi la negru) si, inevitabil cineva se ocupa de ele… dar pe tine aparent nu te intereseaza cine face asta, pentru ca iti place sa crezi despre tine ca esti un geniu…

    LIVE WITH IT .. oricat de sters ar fi barna, are 99% dreptate, restu de 1% se traduce prin ” romanii sunt prosti”

  47. Cam nepotrivită declarația dpdv politic însă nu pot decât să-i dau dreptate….
    Dar îi înțeleg și pe romani, ce poate fi mai plăcut decât sentimentul de superioritate când te p..i pe el de vot, toți sunt praf, nici unul nu e bun, sau în orice caz la nivelul tău…Disprețul față de șefi, lideri, conducători e ceva frecvent din păcate ( cât de des auziți pe cineva să-și vorbească șeful de bine? ). Păi dacă ar vota oamenii conducători mai ca lumea apoi pe cine ar mai înjura?! Doar înjuratul conducătoriilor e sport național, cum să renunțăm la așa ceva?

    Nu zic că nu și-o merită politicienii de multe ori dar să nu găsești unii mai răsăriți să-i votezi, nu trebuie să fie perfecți, îi votezi doar pe 4 ani, nu pe viață . Dar deh, romanul veșnic nemulțumit…

  48. Omul asta trebuia sa intre in pnl sau psd, ca nu a inteles nimic. Sa ai esec la 2 alegeri la rand si acum un nou esec si sa vii aici sa dai vina pe altii?

  49. Da, nu iesim la vot ca ne este scarba de voi, din pacate nu mai avem oameni politici. Ajungeti acolo si uitati ce ati promis. De 30 de ani nimic nu s-a facut in tara asta. Nu avem autostrazi, scoli, spitale……etc. Un program de guvernare bun nu am vazut, dezbateri……..ceva care sa zic ca merita mers la vot. NIMIC! Draku sa va ia pe toti!
    Si lasati comentariile proaste, am votat de fiecare data, dar de la prezidentiale am jurat ca nu mai pierd timpul (cand presedintele a spus ca el nu are timp de dezbateri si ca nu are cu cine sa le faca, nu conteaza numele…….eu de ce as mai pierde timpul?).

  50. Dar de ce arată Dan Barney ca o tenie?

  51. aici si pe hotnews rup postacii lui Barna, ar fi frumos sa-l goneasca vociulescu&co din USR.

  52. Da dle Barna -asa pare privind din afara fenomenului , de multi ani ! Voi , politicienii trebuia sa gasiti calea ca acestia sa creada mai mult, sa inteleaga mai mult si chiar sa faca mai mult decat sa mearga la vot !! Cred ca ati avut cea mai discreta campanie electorala dintre toate sau daca ati desfasurat-o in medii neconventionale , cea mai fara efect !! As vrea sa stiu cine -pe langa Barna- a condus campania voastra fantomatica si daca acolo erau si psihologi, sociologi , politologi remarcabili ! E adevarat ca ati fost haituiti de absolut toti ceilalti dar, la fel de adevarat e ca ati tacut asurzitor -cel putin in mediile frecventate de mine……..

  53. Stie cineva cati basarabeni au pasaport romanesc si traiesc in UE?! Cati dintre romanii nascuti peste Prut au votat la aceste alegeri?! Cred cu adevarat ca votantii AUR din diaspora sunt mai multi basarabeni decat romani. Alta varianta si e posibil adevarat e ca sunt foarte multi romani ignoranti si indobitociti si in diaspora, nu numai in RO, care desi traiesc in tari occidentale tot la balega, pamant si paine cu sare vor sa se intoarca. Colonizam o planeta intreaga dar suntem nationalisti si anti globalizare. Familia romaneasca traditionala este un esec la scara larga, sa nu uitam ca bataia e rupta din rai, abandonul de copii in orfelinate, o societate macista, educatie pe butuci.

  54. Băietu’ ista tot ceartă electoratul.
    De parcă electoratul a ținut morțiș să fie alegeri în vârf de val 2 pandemic. Deși sondajele arătau că majoritatea cetățenilor erau în favoarea amânării alegerilor.
    Le-ați ținut acum în speranța că nu ies la vot bătrânii de frică, ați făcut-o cu Iohannis ca să țineți în casă electoratul PSD, și ați căzut în groapa altuia: n-au ieșit nici ai voștri!
    În plus, v-ați temut că până în martie avea timp lumea să se lămurească ce-a votat la locale.