BCR permite accesul clienților în sucursale doar cu programare
Banca Comercială Română (BCR) va permite de luni, 19 octombrie, accesul clienților în sucursalele sale doar pe bază de programare telefonică, potrivit unui comunicat de presă.
Decizia a fost luată pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților, dar și pentru reducerea timpilor de așteptare. BCR extinde astfel un proiect-pilot derulat în ultimele luni în 12 agenții din toată țara.
Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care vrea să încurajeze utilizarea platformei BCR de digital banking, numită George.
Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de creșterea ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
7 comentarii