G4Media.ro

Black Friday 2021: Volumul total al tranzacțiilor, cu 72.02% mai față de…

Black Friday 2021: Volumul total al tranzacțiilor, cu 72.02% mai față de anul trecut / Se fac în medie 14 tranzacții pe minut

UPDATE 11:00: Procesatorul de plăți PayU a transmis G4Media.ro o actualizare a datelor privind tranzacțiile de Black Friday, aferente orei 11:00.

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții a ajuns la 299.269, o creștere de 35,16% față de anul precedent;
  • Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 208.485, cu peste 64% mai mult decât în anul 2020 la aceeași oră;
  • Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
  • Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
  • Până la ora 11:00, coșul mediu de cumpărături a ajuns la 644 de lei, respectiv 1.019 lei pentru plata în rate;
  • Numărul mediu de tranzacții pe minut: 502.

Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?

  • IT&C conduce în continuare topul industriilor preferate de Black Friday 2021 cu peste 71% din valoarea tranzacțiilor;
  • În industria de eTail au fost efectuate peste 25% dintre tranzacții;
  • Industria Clothing se menține la peste 2% din valoarea tranzacțiilor.

Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

  • Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 23.931, cu peste 47% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.
  • Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.

Top 3 tranzacții efecutate până la ora 11:

  • Industria de IT&C ocupă primele două locuri în topul tranzacțiilor efectuate până la ora 11:00, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
  • Industria de eTail este pe locul al treilea în topul tranzacțiilor, cu suma de 38.185 lei.

Știrea inițială

Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăţi online PayU, citat de Agerpres.

Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% faţă de anul anterior, iar numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.

De asemenea, coşul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.

Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creştere cu 151,67% faţă de anul precedent, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.

Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.

În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.

Cât priveşte intenţia de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 – 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 – 28 octombrie de Kantar România.

Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenţi, între 1.000 şi 3.000 de lei pentru 40,7%, şi peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.

Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

24 comentarii

  1. Asta înseamnă o guvernare PNL-USR-UDMR, sărăcie și iarăși sărăcie. Din ianuarie 2022 o să fie jale!!!

    • Din 2022 va guverna PSD, cu PNL la cheremul său, deci va fi de 10 ori mai rău ca 2021.

    • @Eugen, cumpara si tu ceva…. poate creste cu 1%, eu am bulit 1000 lei, mai sparg daca gasesc ceca interesant

    • @Eugen. Gresesti, e doar vina usereului.

    • @Putin, sug3-o
      @Gogule, am cumpărat un laptop de 9499 de lei, Lenovo Legion 7 cu RTX 3080 și un telefon Samsung A52s la 1499 lei. Să mai contribuie și alții.
      @Andrei, este vina celor 3 partide, în principal vina PNL-ului. În 10 luni de zile cât a durat această coaliție toxică și-a pus cineva problema romanilor de rând și a traiului greu dus de aceștia? NU!!! Nici măcar nu au indexat salariile și pensiile la rata inflației, nu au mărit pensiile, nu au mărit alocațiile, nu au respectat legile în vigoare. Deci ce pretenții să ai de la ei. Niște infractori au pus-o de o alianță mortală. Asta am avut în 2021.

  2. Ori s-au desteptat romanii si s-au prins ca majoritatea ofertelor de black friday sunt o fraiereala (putin probabili), ori nu mai au bani (mai mult ca sigur). Multi deja s-au prins ca sarbatorile de anul asta o sa fie foarte scumpe, asa ca strang cureaua. M-am uitat pe ofertele unui retailer azi dimineata si am fost surprins ca unele oferte bune n-au fost epuizate in primul minut. Bine ca alea care erau foarte bune au fost epuizate instant.

    • E sărăcie cruntă în România, e pandemie, n-ai ce să-i faci. Nu că era perfect înainte, dar…

    • Probabil ca e si asta, dar sunt de asemenea convins ca multi sunt scarbiti de felul cum sunt tratati ca cetateni de mana a doua si prin urmare refuza sa mai cumpere de la ei. Tot ce nu e urgent se poate amana.

  3. Păi și-au dat oamenii seama că de fapt nu sunt reduceri, de fapt prețurile sunt CRESCUTE la 99% din produse! Cine folosește comparatoare de preț află destul de ușor că , de fapt, nu există reducere ci o MARE ÎNȘELĂTORIE !

  4. Pentru ca “decarbonificare” mai bine îți cumperi o morișca de vânt, ceva de mâncare sau o patura in plus nu televizoare. Bine ați venit in noua ue.

  5. Vai vai…Ce tragedie ca nu avem creștere și ca nu mai înregistrăm vânzările fenomenale. Din pacate cred ca acest lucru nu se întâmplă datorită faptului ca persoanele cât de cât citite și educate financiar nu mai musca la ofertele de 90% dintr-o creștere a prețului cu 100% cu o luna înainte – cu toate ca se pare ca unii comercianții sunt ori lenesi ori prosti sau hoți ca sa respecte cu comparația fata de cel mai mic preț cu 30 de zile înainte de promoție – ci cred ca sunt mai putini bani fără de anul trecut.

  6. EXCELENT!

    Cat timp comerciantii, si in special cei mari care chiar au putere in Romania, se vor declara in continuare incantati si sustinatori ai Certificatului Verde, voi continua sa cumpar doar minimul necesar!

    Sa crape tradatorii.

  7. Am intrat pe site-ul celui mai mare magazin online la 2 ore dupa startul BF si vad ca foarte multe produse inca sunt in stoc. Cel putin la televizoare nici un produs nu are stocul epuizat. Anul trecut la 2 ore de la inceput nu mai gaseai mai nimic. E clar ca anul asta strangem punga. Stim cui sa multumim pentru asta.

  8. Guvernul PSD-PNL-UDMR va infiinta ministerul saraciei lucie.

  9. Și eu am intrat pe eMag dar fără prea multă dorință de a cumpăra ceva. Am cheltuit deja peste 6000 lei în această săptămână la magazinele care au început reducerile mai devreme.

    • Tu cred ca ai cheltuit 6mii de lei moldovenesti

    • Am planificat cheltuieli de 10000 lei.

      Am urmărit ofertele pe Vivre, SomnProduct, Casa Rusu, Altex, Flanco și MobExpert. Mi-am cumpărat mobilă și electrocasnice. Am verificat apoi în istoricul la Google ce preț aveau înainte și pe site-uri străine.

      Azi am cumpărat haine și pe InterSport. Apoi am descoperit că pe site-uri străine o haină pentru care eu am achitat 230 lei aproximativ, costa 160 lei aproximativ. Am renunțat la comandă.

      Am renunțat și la alte comenzi.

      Chinezăriile pe care le-am cumpărat sunt două: un adaptor Wi-Fi și birou dar este mai frumos decât ce găseam la Jysk.

      Consider că am economisit aproximativ 2000 lei. Voi mai achita aproximativ 2000 lei la produse de la Hornbach fiindcă oferă și servicii de montaj și sunt mulțumit.

  10. De ce e Black Friday in România pe 12 nov? Îmi explică și mie cineva? Nu trebuie să fie în ultima vineri din lună? Cel puțin asa știu eu că e aici în UK

    • De ce ai black friday de iarna, primavara si vara? Fiindca asa-i in Romania. In ultimii ani retailerii si-au ales ce data au vrut pentru BF. De obicei, data aleasa de Emag e BF cel mai important, fiindca chipurile cica ei au adus BF in Romania. Cum azi e BF la Emag, e BF la mai multe magazine, nu neaparat toate. Unele magazine au avut BF in octombrie.

    • e o decizie tactica ce tine cont de zilele libere din .ro pentru a putea livra la timp comenzile, tinand cont ca la noi in jur de 1 decembrie e o perioada cu multe concedii si daca ar fi fost atunci pus evenimentul ar fi fost facute livrarile cu intarziere, venind peste si aglomerarea cu cele de craciun

    • din ce stiu are legatura ca pica atunci zilele alea libere de pe 30 nov-1 dec. si probabil si unii curierii au liber, ar fi mai greu cu livrarea produselor

  11. Pe langa saracie, e vorba de multa prosteala din partea Emag si a altor comercianti. Multe produse sunt aproape la pret dublu, cu tot cu reducere, fata de septembrie. Mai lasati gargara cu China si inflatia.

  12. Black Friday a fost definita ca ultima zi de vineri a lunii noiembrie. Totul a inceput in 2005 si la vremea aceea dura doar o singura zi. Ce vedem in Romania? Un Black Friday (vinerea neagra) permanent. Ba in aprilie, ba toata luna noiembrie. In goana lor dupa volume de vanzari, comerciantii au denaturat insemnatatea zilei. Ce vedem in Romania? Altex Black Fraierdei este peste o luna de zile. Altii fura startul. BF este promovata ca astazi. De ce nu o numesc altfel sa nu mai para caraghiosi? In plus am vazut ca reducerile nu prea sunt reduceri. Ce nu inteleg cei care vor sa faca volume este intr-o afacere cu bunuri de folosinta indelungata este bine sa faci profit satisfacator. Odata cumparate 2 – 5 ani nu mai prinzi pe cineva la un televizor, la o masina de spalat. Ai luat profit mic? Nicio problema o sa te izbesti de lipsa cererii peste o perioada de timp. In ziua de astazi sunt mii de magazine online care nu au stocuri, care stau pe stocurile depozitelor. Culmea mai si scriu IN STOC desi el este incert.