Black Friday 2021: Volumul total al tranzacțiilor, cu 72.02% mai față de anul trecut / Se fac în medie 14 tranzacții pe minut
UPDATE 11:00: Procesatorul de plăți PayU a transmis G4Media.ro o actualizare a datelor privind tranzacțiile de Black Friday, aferente orei 11:00.
Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?
- Numărul de tranzacții a ajuns la 299.269, o creștere de 35,16% față de anul precedent;
- Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 208.485, cu peste 64% mai mult decât în anul 2020 la aceeași oră;
- Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
- Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
- Până la ora 11:00, coșul mediu de cumpărături a ajuns la 644 de lei, respectiv 1.019 lei pentru plata în rate;
- Numărul mediu de tranzacții pe minut: 502.
Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?
- IT&C conduce în continuare topul industriilor preferate de Black Friday 2021 cu peste 71% din valoarea tranzacțiilor;
- În industria de eTail au fost efectuate peste 25% dintre tranzacții;
- Industria Clothing se menține la peste 2% din valoarea tranzacțiilor.
Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:
- Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 23.931, cu peste 47% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.
- Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.
Top 3 tranzacții efecutate până la ora 11:
- Industria de IT&C ocupă primele două locuri în topul tranzacțiilor efectuate până la ora 11:00, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
- Industria de eTail este pe locul al treilea în topul tranzacțiilor, cu suma de 38.185 lei.
Știrea inițială
Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăţi online PayU, citat de Agerpres.
Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% faţă de anul anterior, iar numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.
De asemenea, coşul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.
Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creştere cu 151,67% faţă de anul precedent, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.
Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.
În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.
Cât priveşte intenţia de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 – 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 – 28 octombrie de Kantar România.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenţi, între 1.000 şi 3.000 de lei pentru 40,7%, şi peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
24 comentarii