„Blinding Lights” de The Weeknd a devenit cel mai ascultat cântec din istoria Spotify
Melodia „Blinding Lights”, cântată de The Weeknd, care apare pe albumul „After Hours” al artistului canadian, a devenit cea mai ascultată piesă de pe Spotify, cu peste 3,339 miliarde de streamuri, transmite News.ro.
A depăşit astfel melodia „Shape of You”, cântată de Ed Sheeran, care a ajuns în fruntea clasamentului din 2017, cu 3,335 miliarde de ascultări.
„Blinding Lights” şi „Shape of You” sunt singurele cântece care au depăşit trei miliarde de ascultări pe platformă.
Compus iniţial, în 2019, pentru o reclamă Mercedes, titlul retro al lui The Weeknd, produs de Max Martin şi Oscar Holter, a fost ascultat în întreaga lume. Videoclipul oficial al cântecului, postat pe canalul YouTube al cântăreţului în ianuarie 2020, a fost vizionat de peste 660 de milioane de ori.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu