Blue Air, despre cum și când se reiau zborurile: S-a oprit o companie aeriană, nu apăsăm un buton și pornim din nou / În ultimele 20 de ore, un timp record pentru această industrie, reușim să operăm 3 zboruri
Compania aeriană low cost Blue Air precizează, într-un comunicat, că în ultimele 20 de ore, considerat un timp record pentru industrie, ”reușim să operăm 3 zboruri și să aducem acasă cu ajutorul companiei Tarom aproape 450 de pasageri din Tel Aviv (l-am operat aseară), diseară Heraklion (Creta), urmand si Larnaca toate catre București”. Blue Air a transmis, miercuri seară, că zborurile vor fi reluate după ce poprirea a fost ridicată.
Redăm mai jos comunicatul Blue Air:
”In acest momente, la fel ca si ieri depunem toate eforturile posibile sa gasim solutii in a porni operarea. Din nou vreau sa va fac sa intelegeti ca S-A OPRIT O COMPANIE AERIANA, NU APASAM UN BUTON SI PORNIM DIN NOU.
Reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil. Înfruntăm cea mai mare criza prin care puteam trece, furnizorii noștri au resetat colaborarea, procesatorii de plată nu mai eliberează nici un ban până nu trec 90 de zile după data zborului, iar fără aceste sume eliberate trebuie să o luăm de la 0, să ne naștem din nou.
In ultimele 20 de ore, un timp record pentru aceasta industrie, reusim sa operam 3 zboruri si sa aducem acasa cu ajutorul companiei Tarom aproape 450 de pasageri din Tel Aviv (l-am operat aseara), diseara Heraklion (Creta), urmand si Larnaca toate catre Bucuresti.
POLITICA DE DESPAGUBIRE
Pasagerilor afectați de anulări le-am oferit opțiunile aplicabile tuturor operatorilor aerieni la nivel european:
• rambursarea biletelor de călătorie
• rerutarea pe următorul zbor disponibil
• rambursarea în portofelul electronic (wallet)
Absolut toate chestiunile legate de rambursarea pasagerilor depind esențial de reluarea activității, astfel încât societatea să poată realiza veniturile necesare, atât pentru operarea zborurilor curente, cât și pentru rambursarea sumelor datorate către pasageri.”
Context
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, vicepremierul Sorin Grindeanu, le-a recomandat, joi, clienţilor companiei Blue Air care au de suferit ca urmare a anulării curselor aeriene spre România să încerce să găsească „alte variante de a veni înspre casă”, având în vedere că TAROM nu are cum să efectueze toate zborurile anulate de Blue Air, relatează Agerpres.
El a declarat, într-o conferinţă de presă susţinută la Turnu Măgurele, că repatrierea tuturor românilor care aveau bilete la cursele Blue Air este imposibilă, „pentru că nu tot timpul putem găsi sau TAROM să poată găsi echipaj, avion sau înţelegere în aeroporturile respective”.
ADVERTISING
„Îi îndemn pe toţi cei care sunt păgubiţi de către Blue Air să depună cereri de despăgubire, conform regulamentelor europene şi aşa cum se practică, şi să încerce să găsească alte variante de a veni înspre casă, pentru că nu tot timpul putem găsi sau TAROM să poată găsi echipaj, avion sau înţelegere în aeroporturile respective. Să depună cereri de despăgubire, să primească banii înapoi şi să îşi găsească şi rută alternativă de întoarcere”, a afirmat Grindeanu.
Ministrul Transporturilor a precizat că TAROM a efectuat, miercuri, o cursă spre Tel Aviv, iar în cursul zilei de joi una către insula Creta din Grecia.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu