G4Media.ro

Boardingpass: Wizz Air renunță la cinci zboruri din România în 2023 /…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Boardingpass: Wizz Air renunță la cinci zboruri din România în 2023 / Și Ryanair se retrage de pe patru aeroporturi

Wizz Air a suspendat cinci rute care erau planificate să fie operate în sezonul de vară al anului 2023 spre și dinspre România, anunță site-ul Boardingpass.ro.

Compania low-cost maghiară a scos din sistemul de rezervări trei rute spre Cluj Napoca (Billund, Koln și Torino), una spre Sibiu (Hahn) și o alta spre București (Viena).

Cele cinci rute erau planificate să fie operate de Wizz Air în sezonul de vară al anului 2023, însă acest lucru nu se va mai întâmpla.

Tot Boardingpass anunțase în debutul lunii decembrie că Ryanair a renunțat la peste 15 de rute pe care le operase spre și dinspre patru aeroporturi regionale din România.

Compania low-cost irlandeză a decis să suspende pe o perioadă nedeterminată toate rutele regulate operate de pe aeroporturile din Oradea, Sibiu, Suceava și Timișoara. În prezent în Oradea Ryanair zboară spre și dinspre aeroporturile Stansted din Londra și Bergamo din apropiere de Milano, însă aceste două rute vor fi suspendate la finalul lunii martie 2023.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ceva pute rau … nu sa dat nici-o motivare ale acestor anulari. Cele doua companii daca dispar din Romania e groasa rau. Besina de Tarom e pe duca iar fara cele compani lowcost ne cam ducem pe duca.

    • Nu mai plange degeaba ca are cine sa te duca low cost pana la Londra. Daca pleaca astea, vin altii.
      Din ce citisem Ryanair cere reduceri enorme la taxele de aeroport ca sa ramana intr-un loc si se pare ca nu prea vor autoritatile locale.
      Cat despre Wizz au atatea curse incat dupa expansiunea din ultimii ani era cazul sa mai reduca din ele, cred ca din lipsa de calatori au fost inchise.

  2. Normal…mi se pare normal să renunțe la rute nevandabile economic, este vorba despre cerere și ofertă iar la preturi un pic cam ridicate pentru români (care s-au obișnuit cu oferte de 30-50€)..nu merge cu bilete scumpe pentru români.

  3. wizz e inca relativ decent, dar ryr ar merita investigati si inchisi. Cine le tine spatele???