G4Media.ro

Brandul Christian Dior, criticat după ce a prezentat o hartă a Chinei…

Brandul Christian Dior, criticat după ce a prezentat o hartă a Chinei din care era exclus Taiwanul

Brandul de lux francez Christian Dior şi-a cerut scuze joi şi a declarat că sprijină suveranitatea teritorială a Chinei după ce a fost criticat pentru utilizarea în cadrul unei prezentări a unei hărţi a Chinei în care Taiwanul era exclus, relatează Reuters, citată de Agerprpes.

Taiwanul reprezintă cea mai sensibilă problemă teritorială a Chinei. Beijingul consideră insula, care dispune de guvernare proprie, o provincie îndepărtată şi parte a „unei singure Chine”, notează Reuters.

Incidentul în care a fost implicată harta a avut loc în timpul unei prezentări Dior privind reţeaua sa de magazine susţinute la Universitatea Zhejiang Gongshang din oraşul Hangzhou, estul Chinei, potrivit postărilor de pe platforma de socializare chineză Weibo.

Dior, care face parte din grupul de lux LVMH, a declarat într-o postare pe contul său Weibo că a început să „investigheze serios” incidentul.

„Dior îşi exprimă scuzele profunde pentru declaraţia şi prezentarea grafică incorecte făcute de un membru al personalului Dior în cadrul prezentării din campusul universitar”, a spus compania, fără a oferi mai multe detalii despre eveniment.

„Dior respectă şi susţine întotdeauna principiul unei singure Chine, suveranitatea şi integritatea teritorială a Chinei şi sentimentele poporului chinez”, a afirmat brandul francez, adăugând că se va sigura ca astfel de incidente să nu mai aibă loc în viitor.

Dior este ultima companie afectată de probleme legate de politica Chinei, care şi-a exprimat clar poziţia faţă de revendicările sale teritoriale şi a modului în care companiile străine care fac afaceri în China sunt obligate să le prezinte. Casele de modă Givenchy, Coach şi Versace se află şi ele printre companiile care au prezentat scuze similare în ultimele luni.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Bine ca si a cerut Dioru scuze, ca, Doamne fereste, nu mai contrafaceau astia farenhait 9/11 si faceam pe ei de frica!

  2. vesticii europeni au ajuns niste fetite timorate de care isi bate toata lumea joc cum are chef :))

  3. Anul trecut am avut o prezentare la un eveniment in China. In cadrul prezentarii am avut un slide cu harta Chinei, asemanatoare cu cea din imaginea prezentata in articol. Taiwan nu avea aceeasi culoare cu cea a Chinei. La sfarsitul prezentarii, am oferit sansa persoanelor prezente sa puna intrebari. Singura intrebare primita a fost de ce nu am pus si Taiwan in aceeasi culoare cu China. Din vreo 20 de slide-uri, asta l-a macinat pe omul acela. Am ramas…WTF!?
    China incepe sa dicteze din pacate tot mai mult companiilor cum sa se comporte cu privire la politica ei. Nu conteaza ca este o tara comunista, ca libertatile omului sunt respectate, ca este un regim totalitar. Important este sa curga banii. Daca noi, cetatenii obisnuiti, nu vom sanctiona aceste companii aceasta situatie va continua. Sanctiunea este prin a nu mai cumpara produse Made in China. Este foarte greu, dar nu imposibil.

  4. Subscriu. Prea multa lume vestica isi pleaca fruntile pentru banii Chinei, bani care implica mai multa supunere fata de regimul comunist imperialist al lui Xijinping

  5. in curand o sa le dea ban ca nu au pus si insulele artificale din Marea Chinei de Sud pe harta.