G4Media.ro

Brandul de parfumuri Skylar lansează un spray hibrid cu protecție solară SPF…

Sursa foto: Instagram.com / skylar

Brandul de parfumuri Skylar lansează un spray hibrid cu protecție solară SPF 30 și parfum, o inovație perfectă pentru sezonul cald

În urma valului de popularitate al spray-urilor parfumate — compania Circana a raportat o creștere a vânzărilor cu 94% pentru spray-urile de corp și cu 32% pentru cele de păr în 2024 — brandul de parfumuri „curate” Skylar lansează primul său produs hibrid SPF/parfum: Boardwalk Delight Scent-Screen Mist, la prețul de 25 dolari, relatează WWD.

Infuzat cu SPF 30, acest produs multifuncțional oferă o formulă rezistentă la apă până la 80 de minute și include un buchet olfactiv de vară: note de vârf acvatice, note de mijloc de floare de guava și lapte de cocos, și o bază de vată de zahăr și mosc. Este al treilea format al parfumului Boardwalk Delight de la Skylar, disponibil anterior în variante de eau de parfum și spray pentru corp și păr, vândute prin Sephora și site-ul oficial al brandului.

„Skylar a avut întotdeauna misiunea de a duce parfumeria clean în teritorii noi, iar acum suntem încântați să ajungem atât la fanii Skylar, cât și la iubitorii de produse de beauty care vor ca SPF-ul lor să facă mai mult decât să protejeze,” a declarat David Dreyer, director de marketing la Starco Brands, compania care a achiziționat Skylar în 2023 pentru o sumă nedezvăluită și care deține, de asemenea, și brandul de îngrijire personală Art of Sport.

Se estimează că vânzările Scent-Screen ar putea atinge 100.000 dolari în primul an de la lansare, chiar și cu o producție și distribuție limitată. Există deja planuri de extindere a gamei anul viitor, cu alte arome din portofoliul Skylar. Pe lângă protecția solară, formula conține și alge roșii și peptide de cupru, pentru a hidrata pielea în timpul purtării (în ton cu tendința lansată recent de Beekman 1802, cu colecția lor parfumată Milk Shake Body, dedicată îngrijirii pielii).

Deși nu este prima oară când un brand combină parfumul cu SPF — de exemplu, Sol de Janeiro a lansat Rio Radiance SPF, care folosește aroma Cheirosa 87, iar brandul Vacation a scos pe piață un Eau de Toilette de 60 dolari, inspirat de mirosul produselor sale solare, dar fără protecție SPF — Skylar Scent-Screen se poziționează ca un produs cu adevărat hibrid, aducând o abordare diferită în ambele categorii.

Categoria parfumurilor a cunoscut un boom spectaculos în industria beauty încă din 2021, când a înregistrat o creștere de 82% în prima jumătate a anului, imediat după pandemie. De atunci, segmentul parfumurilor a continuat să depășească ritmul de creștere al produselor de machiaj, îngrijire a pielii și părului, înregistrând în 2024 o creștere de 12% pe piața de lux și 9% pe segmentul de masă, potrivit datelor Circana.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...