G4Media.ro

BREAKING Volkswagen va închide „cel puțin trei” fabrici din Germania, “zeci de…

sursa: Bitfin.info

BREAKING Volkswagen va închide „cel puțin trei” fabrici din Germania, “zeci de mii de locuri de muncă” desființate (consiliul angajaților)

Gigantul auto în dificultate Volkswagen intenționează să închidă cel puțin trei fabrici din Germania și să reducă „zeci de mii de locuri de muncă”, ca parte a unui plan drastic de reducere a costurilor, au declarat luni reprezentanții angajaților, citați de agenția AFP.

Planul prezentat de conducere include, de asemenea, reducerea dimensiunilor uzinelor rămase în țară și o propunere de reducere a salariilor cu 10% pentru toți angajații mărcii VW, a declarat puternicul consiliu de întreprindere al companiei într-o notă trimisă către personal, promițând să opună rezistență.

Planul ar prevede, de asemenea, o înghețare a salariilor în 2025 și 2026, dar și  transferul în străinătate a numeroase activități și departamente ale grupului care se află în prezent în Germania.

„Conducerea este complet serioasă în această privință. Aceasta nu este o lovitură de sabie în negocierile colective”, a declarat Daniela Cavallo, președinta comitetului de întreprindere al Volkswagen, în fața câtorva sute de angajați din Wolfsburg.

„Acesta este un plan al celui mai mare grup industrial german de a începe să își vândă activele din țara sa natală, Germania”, a spus ea.

Daniela Cavallo nu a precizat ce uzine vor fi afectate.

Volkswagen, primul constructor auto european, a anunțat la începutul lunii septembrie posibila închidere a cel puțin două uzine în Germania, o premieră, cu perspectiva reducerii a aproximativ 20.000 de locuri de muncă.

Aceste comentarii marchează un punct de cotitură în conflictul dintre muncitori și conducerea grupului, care este supus unor presiuni intense pentru a reduce costurile și a rămâne competitiv în fața scăderii cererii în China și Europa.

Potrivit Danielei Cavallo, ambele părți sunt de acord cu privire la natura problemelor cu care se confruntă producătorul auto și o mare parte a sectorului auto european, de la o tranziție electrică mai lentă decât se aștepta până la intrarea rivalilor chinezi în Europa.

„Nu suntem foarte diferiți când vine vorba de analiza problemelor. Dar suntem foarte diferiți când vine vorba de găsirea răspunsurilor corecte”, a spus ea.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Tranzitia Verde merge de minune. Inchidem fabrici de masini ca si asa nu se cumpara. Sa vedem cati isi permit electrice.

    • Și ce vrei, să ne sinucidem cu noxe și CO2 ca să aibă germanii loc de muncă?
      Cine nu își permite electrică poate sa ia tramvaiul.

    • Asa e. Fiindca tramvai, metrou si autobuze electrice sunt peste tot in tara asta si chiar peste tot in Europa. Bah, voi nu mai ganditi si nu va uitati prin jur ca sa vedeti in ce lume traiti.

    • O, vai, dar înainte să îți muți fundul în mașină cu ce te deplasai?

    • trebuie sa fii chinez sau musk ca sa faci masini electrice .. pana si francezii au inteles .. numai nemtii au zis ca trebuie motoare cu combustie ..

      eventual cumparatorii de electrice sunt de vina ca nu vor sa cumpere cu combustie

      sau muncitorii sunt de vina pentru ca managerii au decis sa vanda electrice de dimensiunea unui polo la pret de tiguan

      sau cumparatorii sunt de vina ca nu vor sa arunce cu banii in masini care au o calitate indoielnica

  2. O, vai, dar înainte să îți muți fundul în mașină cu ce te deplasai?

  3. Asta e rezultatul când vinzi Golf la 40 mii, pasat la 50mii și polo cu motor sub 1l și sub 100 cai la 20 mii. Și toate cu fiabilitate cel mult medie. De la 1.9tdi de acum 20 de ani nu au mai făcut un motor serios. De aia îs în situația asta. La electrice rad chinezii de ei. Ca să salveze situația ar trebui măsuri drastice și nu azi, ci ieri, însă având în vedere puterea sindicatelor în Germania șansele de redresare sunt foarte mici

  4. N-are nici o legatura cu tranzitia, problema e ca inainte de diesel-gate era cea mai mare companie din lume, ulterior au aparut si chinezii si nici vw nu mai are reputatia de altadata.